יום ראשון, 23 ביולי 2023

שפיים ונהנים- הצטרפו אלינו לחוויה קרירה ומהנה



ביום שישי האחרון העמסנו את הילדים, הרבה מים ,ציוד רב ושמנו פעמנו לעבר פארק המיים שפיים. אותו פארק מים אשר כל ביקור בו מעלה בי את זכרונות הילדות (כילדה הייתי בקייטנת הקיץ של "דן" אשר הייתה ממוקמת בדיונות החול של שפיים, כך שמידי יום ביומו ביקרנו בפארק). זהו אחד הפארקים שהילדים שלי רוצים לחזור אליו שוב ושוב, הם מעבירים שעות רבות מבלי לשים לב ולא משנה כמה שעות יהיו במקום תמיד יצאו מהמתחם לא מרוצים שנגמר להם הזמן. 


המלצה חמה שלי, תגיעו מוקדם, כך יהיה לכם מקום ישיבה נוח ו... מה שלא פחות חשוב יהיה לילדים שלכם המון זמן בילוי במגלשות ובברכות השונות. אחד היתרונות הבולטים של פארק המים שפיים שלמרות העומס (ותאמינו לי ביום שישי האחרון היה עמוס) לא מרגישים את הדוחק וזאת בעיקר בשל העובדה שהפארק משתרע על שטח של לא פחות מחמישים דונמים. דבר לא פחות חשוב רוב איזורי הישיבה בפארק הינם איזורים ללא עישון כך שלראשונה נהנתי מהעובדה שישבנו בניחותא ללא העובדה שמעשנים ממש עלינו.



ברחבי הפארק תמצאו מבחר מתחמי מזון החל מארוחות בוקר, כריכים ומאפים, סלטים ושתיה חמה, דרך מזון מהיר דוגמת המבורגרים, נקניקיות, מוקפץ אסייתי, תפו"א מוקרם, פיצה ועוד, ועד פינוקים מתוקים כגלידות, קרפ צרפתי, ברד, דונאטס ועוד, לבילוי מהנה של יום שלם- חשוב לציין כי כלל המחירים נוחים מאוד, אם ברור המקומות אני מוצאת את עצמי די מתבאסת על המחירים הגבוהים הרי שכאן המחירים ממש נוחים לכל כיס.




במרכז הפארק מתחם מגלשות ענק וצבעוני, ריינבו סליידס, בו ארבעה עשר מסלולי גלישה חווייתיים במיוחד החל מגיל שבע ומעלה, המצמצם את התורים למינימום, בריכת הגלים הגדולה בישראל, ספינת פיראטים גדולה ומקורית, ממנה יוצאות שש מגלשות ותותחי מים אל בריכה גדולה, שמוצללת בחלקה, ארבעת מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה במיוחד לגילי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה - מגלשות אקסטרים מהירות במיוחד לגילי 10 ומעלה ומגלשה מפותלת במסלול סלאלום מרגש לילדים מגיל ארבע וגם למבוגרים.

מגלשות ומסלולי האבובים כוללים את פנטזיה, שייט אבובים זוגי במסלול חשוך עם אפקטים מיוחדים במהלך הגלישה לגילי 5 ומעלה ואת קרייזי קונס, מגלשת אבובים יחידה מסוגה בישראל – בה עולים, מתהפכים וממשיכים, 3 פעמים!

לצעירים מחכים מתחמים ייעודיים, דוגמת עולם הילד, המותאם לגילי שנתיים ומעלה, שמעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות, המתוזמנות בהתאם למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות, המעוטרת בדמויות מעולם המים ועוד, ומתחם ג'ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, בו 700 מ"ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים ייחודיים ומשעשעים.










מבלי שנשים לב כלל העברנו גם הפעם יום גדוש בפעילות חוויוית ומשפחתית כאחד, כולנו נהננו בטירוף וכפי שציינתי מעלה הילדים ממש סירבו להתפנות. כאן כל אחד ימצא את מבוקשו ויעביר יום מלא בכיף, הנאה, מים ואטרקציות. ממליצים בחום.

פארק המים שפיים מונגש וממוקם בצמוד לקיבוץ שפיים, עם מתחם חניה מוסדר.

חובה לשריין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט, בהתאם לתאריכים בהם הפארק פתוח לקהל הרחב:

מחיר כניסה: 144 ₪ לכרטיס בהזמנה באתר, החל מגיל שנתיים. מחירים מיוחדים לחיילים ולבעלי מוגבלויות עם הצגת תעודה מתאימה בכניסה. מומלץ לעקוב אחר מבצעים באתר ובמועדוני הצרכנות השונים, ואף להירשם לרשימת התפוצה של הפארק – כדי לקבל ראשונים הטבות ומידע על תאריכים בהם הפארק יהיה פתוח גם בשעות אחר הצהריים ובערב. 

שעות פעילות, ורק בימים בהם הפארק פתוח לקהל הרחב: 9:00 עד 16:00.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה