יום ראשון, 2 ביולי 2023

Eighty Eight- גן אדם קולינרי

יש מקומות שאנו מבקרים בהם והם נכנסים לנו ללב ולנשמה, כך היה לנו עת ביקרנו ב-Eighty Eight בית קפה מסעדה בסגנון ביסטרו ים תיכוני/איטלקי- פנינה קסומה ומיוחדת השוכנת בלב רעננה . המקום הוקם עם המון אהבה על ידי שתי אחיות מקסימות בשם אלה ועינב אשר החליטו באמצע החיים לעשות שינוי ולהקים פנינה קסומה ומיוחדת שלהן עם המון אהבה ותשוקה לאוכל, לאירוח, לאנשים ולאווירה מיוחדת ועושות זאת בנאמנות רבה, כבר שתגיעו למקום תחושו שהגעתם למקום הנכון- הן יעשו הכל על מנת שתרגישו בבית ותרצו לחזור שוב ושוב.

המסעדה נפתחה רק לפני כשלושה חודשים ושמה כבר הולך לפניה, היא מעוצבת בקפידה, בצבעים עדינים עם פינות ישיבה בפנים, בפטיו חיצוני ובחוץ כך שכל אחד מאיתנו ימצא את פינת החמד שלו לאירוח. התפריט עשיר ומגוון עם מבחר מנות פתיחה, נשנושים, מנות עיקריות ביניהם: דגים, סלטים, פסטות ועוד. מבחר קינוחים וקפה איכותי , כל אלו לצד קוקטיילים מפנקים, יינות מובחרים ופינוקים נוספים. 

תחילה הרמנו לחיים עם קוקטיילים- אני בחרתי בג'ין אנד טוניק- ג'ין איכותי , מיץ לימון, טוניק וסודה- קוקטייל פרשי, טעים ועשוי בדיוק כמו שאני אוהבת, הזוגי מצידו בחר בערק עם לימונדה שהקפיצה לו את מצב הרוח.




התייעצות קטנה עם עינב ובחרנו למנות פתיחה: קריספי באטר- תפו"א אדמה אפויים ואז מטוגנים איולי צ'יפוטלה וצ'יזיקי- אחת המנות הטעימות שטעמנו, נשנוש כיפי, מפנק, טעים ומקורי כזה שתרצו להמשיך ולנשנש עד סופו, הרטבים שנעשים גם הם כאן במקום נפלאים וטעימים במיוחד (חבל שלא הצלחתי להביא לי את המתכונים המושלמים הללו:





מי שמכיר אותי יודע שאני חסידה גדולה של פולנטה על כן כאשר ראיתי בתפריט את המנה הבאה ידעתי שאני חייבת לדגום אותה- ברוסקטה פולנטה- פולנטה אפויה ומטוגנת מוצרלה טרייה, פסטו וסלסה של זיתים ועגבניות מיובשות- שאפו גדול למי שחשב על המנה המוצלחת הזו. מנה קלילה , מקורית ומפתיעה עם מגוון טעמים שמשתלבים להם בהרמוניה מופלאה יחדיו, ביס עם כל המרכיבים יחדיו יצרו לכם גן עדן אמיתי בחיך- אוהבים פולנטה? אל תוותרו על המנה:







עינב המדהימה ממש התעקשה שנתאם את מסבחה תרד ויוגורט- טחינה, גרגרי חומוס, יוגורט, עשבי תיבול, בצל מטוגן, תרד וסומק מוגש עם פוקצ'ה ואני לגמרי מבינה מדוע- אימל'ה ואבל'ה- נכון, זוהי מנה שחד משמעית לא הייתי מזמינה ולא יודעת להגיד אפילו מדוע אבל זאת הייתה אחת המנות הטובות שדגמנו לאחרונה, חיש מהר ניגבנו את שאריות הצלחת עד תומה- וואו איזה שילוב טעמים מדויק, איזה איזון בין כלל המרכיבים- חגיגה אמיתית:





למנה עיקרית אני בחרתי בסלט 88 -גבינת ברי צלויה על קרוסטיני , תפוח עץ, חסות, בצל סגול, זוקיני, פקאן, עשבי תיבול ויניגרט תמרים- סלט שראיתי שהרבה מהסועדים במקום מזמינים וממש מבינה מדוע- סלט פרשי, רענן , מעט מתקתק בדיוק כמו שאני אוהבת עם קרוסטיני ועליו נחות באהבה פרוסות גבינת ברי צלויה - הגבינה האהובה עלי כך שכלל המרכיבים במנה אלו הם המועדפים עלי אז יותר טוב מזה לא יכולתי לבקש:







מי שעוקב באדיקות אחרי הבלוג שלי יודע שאני תמיד דוגלת בהזמנת מנות דגים רק במסעדות דגים אך כאן החלטתי ללכת על כל הקופה ולהזמין את מנת הפילה דניס וסלסה עגבניות מיובשות בתוספת שעועית ירוקה , עגבניות שרי ,תרד ושום קונפי- גם בחירה זו התבררה כסופר נכונה- הדג טרי, קריספי מצידו האחד ומצידו השני נימוח ונמס בפה על מצע של ירקות מוקפצים מתובלים במתינות - שאפו ענק לחבר'ה שם במטבח, הצלחתם להפתיע ובענק:






אומנם בשלב זה כבר לא ממש הצלחנו לנשום אך כמובן שלקינוחים ישנה קיבה משלה ועל כן בחרנו בעוגת גבינה ניו יורקית- קלילה, טעימה, מפנקת המוגשת עם רוטב פירות יער- קינוח מושלם לארוחה יותר ממושלמת:




אגב, הבחירה בקינוח הייתה מאוד קשה, יש מבחר רחב של פינוקים מתוקים שיכולים להוות ארוחה שלמה (זוממת על ביקור נוסף רק בגזרת מתוקים), מצרפת הצצה קטנה לויטרינת המתוקים שנותרה בסוף היום (וישנם עוד הרבה שלא נמצאים כאן):



כמו שאתם כבר מבינים ניתן להגיע לכאן ולהנות מקפה איכותי לצד קינוח מושחת ומפנק, להנות מארוחת בוקר דשנה ומפתיעה (לא סטנדרטית כפי שתראו ברשתות השונות), להנות מארוחת נשנושים או מארוחה סופר איכותית כמו שאנו בחרנו ואף סתם לשבת על כוס קוקטייל ולהתפנק מאווירה מיוחדת.

אתם כבר מכירים אותנו- אצלנו בילוי טוב נמדד באווירה טובה, בשירות מוקפד ובאוכל טעים!! במדד שלנו המקום מקבל 10+ כאן הכל היה פשוט מעבר- נהננו מאווירה קסומה ונעימה, מוויב מטורף, ממוזיקת רקע נעימה שמתנגנת ולא מפריעה לשיח בין הסועדים, לשירות סופר סופר מוקפד ומקצועי, לאוכל ברמה מאוד גבוהה, למשקאות איכותיים - לא יכולנו לבקש טוב מזה. אז חברים אם גם אתם מחפשים את המקום הבא Eighty Eight זה המקום עבורכם, הנאה מרובה מצפה לכם, מילה שלנו!!


כתובת:
אחוזה 88, רעננה

טלפון להזמנות:
09-7905858

שעות פתיחה:
א'-ה': 8.00-23.30
שישי: 8.00-16.30
מוצאי שבת: חצי שעה לאחר צאת השבת עד 23.30







כשר חלבי דגים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה