יום שבת, 8 ביולי 2023

SCHNITT- מבשלת בירה, מסעדה ופאב בלב תל אביב

חברה משותפת שיתפה באחד הבילויים כי נחשפה למקום חדש ומיוחד SCHNITT- זוהי למעשה מבשלת בירה, מסעדה ופאב השוכנת ברחוב הארבעה בתל אביב. מקום קסום שטרם הכרנו ואתם חייבים אבל חייבים להגיע ויפה שעה אחת קודם לכן. כאן נחשף לפאב עם מגוון פינות ישיבה בפנים ממש בסמוך למבשלה או לחילופין בחוץ בכיכר , עם עיצוב מקסים ואווירה תוססת ומגניבה, כזאת שכולם רוצים להיות חלק ממנה.

המקום פתוח כל יום החל מהשעה 12.00 בצהריים ועד השעות הקטנות של הלילה. בשונה ממה שאני תמיד ממליצה כאן אין צורך להזמין מקומות מראש - פשוט מגיעים , עוברים דרך הברמן/ברמנית שימליצו על הבירה המתאימה לחיך שלכם, יתאימו לכם משהו טעים כנשנוש לצד הבירה או כארוחה דשנה ופשוט תתענגו על הרגע. 

בתפריט הבירות תמצאו בין 8 ל-12 סוגים שונים לצד מגוון משקאות אלכוהוליים נוספים כגון: וודקה, ויסקי, גי'ן, טקילה, בירה ללא גלוטן ועוד ועוד. בתפריט נמצא מגוון רחב של נשנושים, מנות טבעוניות, מגוון סלטים, מנות בשריות מפנקות ואף קינוחים מפנקים. 





בהתייעצות עם הברמנית המקסימה , דגמנו מספר סוגי בירות והזוגי בחר ב-IPA- בירה מעט מרירה, בעלת 6.5% אלכוהול,זני כשות: cascade, pink boots 2023, Simcoe, talus והתענג על כל לגימה. אני מצידי ניסיתי לטעום מספר סוגי אך לא התחברתי (לא אוהבת את מרירות הבירה) על כן בחרתי בג'ין איכותי לצד טוניק- מבחינתי המשקה האולטימטיבי בכל הזדמנות. האלכוהול הוגש לצד פיצוחים קלויים שהצוות קולה במקום- מגיע חם בשקית נייר - הגשה מדליקה והפיצוחים טעימים אש :



אז ראשית החלטנו להזמין מספר נשנושים לתחילת הערב ובהמלצתה של הברמנית המדהימה בחרנו במנות הבאות: מיסיסיפי האש פאפיס - הלוא הם כדורי פולנטה ובירה מתובלים ומטוגנים, עם רוטב ירוק וסלסה מעושנת- אני אוהבת פולנטה בכל צורה לכן לא הייתה בכלל התלבטות , מה שחיש מהר התברר כהחלטה סופר נכונה, כדורי פולנטה נדירים בטעמם מטוגנים וקרנציים, כאלו שרק תרצו להמשיך לנשנש לצד הבירה האיכותית.

מנה נוספת שהוזמנה הינה מנה שלעולם לא היינו מזמינים אך בשל התעקשות הברמנית החלטנו לנסות מה שהתברר כהחלטה סופר מפתיעה ונכונה- קנזס סיטי פרייד פיקלס - מלפפונים כבושים , מטוגנים בציפוי פריך עם רוטב פלפלים שרופים- תקשיבו!! זה טעים בטירוף!! כן, מקריאה ראשונית בתפריט לא חשבתי כי מנה כזאת יכולה להיות טעימה אך זה מפתיע וטעים בטירוף- וואו!! עשו לעצמכם טובה ותזמינו- תופתעו בדיוק כמונו!






"רויאל מי" פרעצל- פרעצל חם לצד שמן זית עם בלסמי מצומצם ותערובת זיתים- כמה פשוט ככה טעים, אתם מכירים אותי אני חובבת פחמימות מושבעת ועל כן כאשר מציעים לי פרעצל חמים לא יכולה לסרב לעולם:




הזוגי חובב מושבע של נקניקיות על כן לא חשבנו פעמים והוא הזמין את המנה הבאה: קלאסיק שניט הוט דוג -נקניקיית אנטרקוט ג'וסית בלחמנייה עם קולסלאו ובצל פריך- נתחיל בנקניקיה - ג'וסית, טעימה ומפנקת ,  מתובלת בעדינות ולא בטעמים משתלטים, הלחמנחיה רכה ונימוחה עוטפת לתוכה ברכות את כלל המרכיבים, הבצל הפריך נותן טאצ' ומרקם מדהים למנה- שלמות זה כאן, חובבי הנקניקיות יחגגו כאן בענק:






אני מצידי בחרתי באלבמה קריספי צ'יקן -סנדוויץ' חזה עוף בציפוי פריך, פלפלים מקורמלים, בצל מוחמץ, עגבנייה , חסה ורוטב טרטר- גם כאן מדובר במנה מצוינת, שניצל סופר איכותי, שמנמנן ועסיסי עשוי בדיוק כמו שאנו אוהבים , מוגש בלחמנייה רכה ונימוחה עם פלפלים מקורמלים שנותנים טאצ' מיוחד בכל ביס, ירקות סופר רעננים וטריים- כל מנה חגיגת  טעמים אמיתית בחיך:






מי שמכיר אותי יודע שגם בפאב אני לא מוותרת על קינוח והפעם דגמנו פאי תפוחים קריספי וטעים במיוחד שהוגש עם הרבה מייפל- קינוח שממש מתאים לאופי המקום:





אז חברים, אם גם אתם נמנים על חובבי הבירה (ולא רק האמת) ומחפשים את המקום הבא ממליצים בחום, כאן תהנו מוויב מטורף, מאווירה אש, מאוכל מושלם ומגוון רחב של אלכוהול איכותי, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!




כתובת:
רחוב הארבעה 12 
כיכר גבעון, תל אביב

טלפון:
03-7363070

שעות פתיחה:
א'-ה' 12.00-1.00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה