יום ראשון, 23 ביולי 2023

נייניש בר- בר כשר וקסום בפתח תקווה


אם לפני מספר שנים כאשר רצינו לצאת לבילוי איכותי היינו בוחרים להדרים או להצפין ובעיקר לנסוע לתל אביב הלוא שכיום פתח תקווה התרחבה ותחום הקולינריה התפתח עד מאוד . ממש לאחרונה נחשפנו למקום קסום ומיוחד - נייניש בר- בר כשר עליו שמענו אין ספור המלצות.

אתם כבר מכירים אותי, כאשר אני שומעת על מקום חדש אני מיד מתיצבת להבין במה מדובר וכך גם הפעם עשינו, המקום נפתח לפני למעלה משנתיים ושמו כבר הולך לפניו. המקום מעוצב בקפידה עם מגוון פינות ישיבה, האווירה במקום כיפית ועם וויב מטורף, עם שירות סופר מוקפד, אוכל טעים שלא מבייש מסעדה איכותית ובר משקאות אלכוהולים עם מגוון מטורף וקוקטיילים מושלמים.





אז הגענו בערב יום רביעי התמקמנו לנו ובהמלצתה של המלצרית המקסימה בחרנו בקוקטיילים הבאים: אני מצידי בחרתי במלכת הלבבות - קוקטייל המבוסס על גי'ן, חמוציות, דובדבנים, פסיפלורה ולימון חמצמץ- קוקטייל רענן , עם רמת אלכוהול מדוייקת וטעם נפלא. הזוגי מצידו בחר בקוקטייל על בסיס של אוזו ולימונים- ביקש מחוזק וקיבל מחוזקקק, טעים וקריר- פתיחה כיפית לערב מופלא.





סיבוב קטן והזמנו מבחר מנות ראשונות עליהן קיבלנו המלצה, ראשית בחרנו בסיגר של השמחות - שלושה סיגרים מלאים בבשר בקר וכבד עוף בתיבול פיקנטי לצד טחינה עשירה- באמת סיגר של השמחות, מילוי סופר עשיר, טעים ומפנק, מתובל במתינות - מנה מושלמת. מי שמכיר אותי יודע שלרוב אני לא אוכלת סיגרים בחוץ מאחר ולרוב הם סופר תעשיתיים , כאן קיבלנו טעם מושלם, ממליצה:








קרפציו סינטה- מתובל בשמן זית, לימון, בלסמי מצומצם בתוספת עגבניות שרי, פלפל חריף, קונפי שום ובצל מוחמץ, הוגש עם פרנת הבית- זוהי מנה שמגישים הרבה בברים וכאן היא מצוינת, אין יותר מידי יומרנות והתייפיפות, המנה כפי שהיא מדויקת וטעימה:





ופינוק מהשף קרפצ'יו חציל - חציל קלוי על הגריל בתוספת של טחינה, סילאן, סומק, פרוסות פלפל חריף ושום קונפי - הוגש חםם, כמה פשוט, ככה טעים!! מנה שאנחנו באופן אישי מאוד אוהבים גם לאכול בחוץ וגם להכין בבית וזו הייתה מצוינת:






מנוחה קלילה, קוקטייל נוסף והפעם גם בהמלצתה של המלצרית המקסימה בחרנו בעראיס של הראיס- מנה ששמה הולך לפניה כאן במקום. פיתה קלויה על הגריל במילוי בשר בקר עם שומן כבש, בתיבול מזרחי מוגש לצד סלט עגבניות פיקנטי, פלפל שיפקה וטחינה- איך אני אוהבת את המנה הזו וכאן קיבלנו מנה מצוינת. הפיתה צרובה היטב על הגריל בדיוק כמו שאני אוהבת, המילוי נדיב ויחד עם זאת מוכן בפנים ונותר סופר עסיסי. מי שאוהב את הזאנר חייב לדגום את המנה הזו:







בהמלצתו של השף הזוגי הקרניבור בחר בסטייק אנטריקוט אגדי- נתח אנטריקוט מיושן , במשקל 300 גרם, צלוי על הגריל לצד צימיצורי, שום קונפי, שמן זית ובלסמי מצומצם, הוגש עם תפוחי אדמה מתובלים בתנור והשף אף פינק את הזוגי במנת אורז שהכין באותו הרגע. הנתח הגיע משויש בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, עשוי על הגריל ברמת העשייה המתבקשת, עסיסי ומלא בטעמים מופלאים. למרות שלרוב אנו לא בוחרים בנתחים שכאלו בברים הלוא שבשל המלצתו של השף בחרנו במנה שהפתיעה ובענק:






באותו הערב השף עשה ניסיונות של קינוח מתוק ומפנק- סיגר במילוי קורונפלקס ו/או קוקוס קלוי- טוב!! תקשיבו!! זה היה טעים בטירוף, מאוד מקווה שיתווסף לתפריט הקבוע:






אז חברים, אם אתם תושבי פתח תקווה ואף מחוצה לה, ממליצים בחום על המקום, בימי חמישי מתקיים ערב הופעת DJ ומידי פעם הופעות אורח, אין לי כלל ספק כי זה הולך להיות בר הבית שלנו ונחזור ממש בקרוב עם חברים, אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!




כתובת:
ברקת 9, פתח תקווה

טלפון להזמנות:
054-5539402

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה