יום רביעי, 27 במרץ 2024

At papas- חוויה קרניבורית

מי שעוקב באדיקות אחרי הבלוג שלי יודע שאנחנו מאוד אוהבים למצוא פינות נחבאות, כאלו שלא כולם מכירים ולהביא אליכם הקוראים את הבשורה, כך היה עת שמעתי מחבר המתגורר ברמת אביב שפתחו כבר לפני למעלה משנתיים את מסעדת At Papa's הקסומה.

המסעדה ממוקמת במרכז ברודצקי ברמת אביב, מסעדה קטנה ומדליקה המציעה תפריט עשיר בטעמים, ניחוחות וגוונים עם נגיעות אירופאיות . שפע של חנייה באיזור כך שהערב התחיל די טוב. דניס הוא הבעלים ושף המסעדה ובהחלט יעשה הכל על מנת שכל לקוח ולקוחה יהנו מכל ביקור וביקור במקום. האווירה נעימה וקלילה מאוד, שירות סופר מוקפד והאוכל טעים במיוחד (מבינה על מה כולם מדברים). יש אופציה למשלוחים וראיתי במהלך ביקורנו אין ספור שליחי WOLT מגיעים לאסוף משלוחים.

בימי שני יש מבצע סופר שווה של המבורגר 1+1 ובימי חמישי המבצע הינו על הבירות וגם כאן תהנו מ-1+1.

ראשית הרמנו כוס יין לחיינו ולחיי שבויינו וחיילנו שיחזרו הביתה לשלום במהרה:




למנות ראשונות חלקנו כנפיים - 400 גרם של כנפיים מטוגנות ברוטב צ'ילי שום (במקור המנה מגיעה עם חמאה אנחנו ביקשנו לוותר), קיבלנו מנה גדולה ועשירה של כנפיים טעימות במיוחד, רכות ושמנמנות, בתיבול מתקתק וטעים במיוחד, האמת? יכולנו להמשיך לזלול עוד ועוד כנפיים כאלו כי הן היו פשוט מדהימות:





למנה עיקרית אני בחרתי בטראפל רויאל- דאבל סמאש בורגר עם איולי כמהין, חסה, עגבניות תמר, חמוצי הבית, בצל סגול עם פטריות מטוגנות ופרוסת אנטריקוט צרוב- במקור המנה מגיעה עם גבינת צ'דר אנחנו ביקשנו להוריד. ראשית אתחיל בלחמניה המתקתקה והרכה במיוחד (ממש עננים) שספגה לתוכה את קציצות הסמאש בורגר הסופר גוסיות ,טעימות במיוחד, עשויות במידת העשייה המדויקת מלוות ברוטב ביתי מושלם (יכולה לאכול אותו עם כפית כמה שהוא היה טעים) ומגוון ירקות רעננים וטריים, תוספת הפטריות והאנטריקוט בשפע רב - כל אלו יחדיו יצרו לונה פארק שלם של טעמים לחיך, ממש חגיגה קרניבורית מופלאה.







הזוגי מצידו הזמין אמריקן ברקפסט- דאבל סמאש בורגר עם רוטב הבית, חסה, עגבניות תמר, חמוצי הבית , בצל סגול עם ביצת עין ובייקון טלה- במקור המנה מגיעה עם גבינת צ'דר אנחנו ביקשנו להוריד. גם כאן בדיוק כמו במנה שלי שילוב כלל המרכיבים יצרו ביס מהחלומות, הכל טרי ומדויק מאוד, בכל מנה ניתן לחוש את השפע שבעלי המקום מציעים לנו הלקוחות. ניכר כי על כל מנה ומנה ניתנה חשיבה ארוכה ומוקפדת מאוד.







בגזרת התוספות הגיעו צ'יפס פריך וטעים לצד טבעות בצל סופר איכותיות ומפנקות.






מגוון רחב של רטבים ליוו את הארוחה המופלאה, כולם אגב, תוצרת מקומית.




לכל אלו שאוהבים פירות ים הבנתי שיש כאן מנות עשירות ומפתיעות עד מאוד. אנחנו נהננו מאוד מביקורנו במקום ולגמרי מבינים על מה המהומה, מדובר בחוויה מופלאה שעוברת על כל סועד וסועדת המגיעים למקום. בעת ביקורנו יצא לנו לשוחח עם סועדים בשולחן המקביל אלינו וגם הם בדיוק כמונו התענגו על כל ביס וביס. אין לנו ספק כי זוהי התחלתה של ידידות מופלאה וכי נחזור ממש בקרוב בשנית. אז חברים, אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.





כתובת:
ברודצקי 15, רמת אביב

טלפון להזמנות:
03-741-2551

שעות פתיחה:
א'-שבת: 12.00-22.00

תגובה 1:

  1. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי נעמי שמואל, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת האימייל שלו, drapata4@gmail.com או שלו, Whatsapp או VIBER עם המספר הזה (+447307347648). אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי..

    השבמחק