יום שני, 11 במרץ 2024

הזמרת אנה זק עם בכירי סאקרה ומליסרון משיקים חנות קונספט לחג פורים

השקה פורימית:

הזמרת אנה זק עם בכירי סאקרה ומליסרון

משיקים חנות קונספט לחג פורים




בשבוע שעבר הגיעו כוכבי רשת, מובילי דעת קהל, ובכירי המשק לעופר הקניון הגדול בפתח תקווה לרגל פתיחת חנות פופ אפ לפורים, שפתחה רשת SACARAבהשקעה של כ 500 אלף ש״ח.

בין האורחים מצאנו את הזמרת אנה זק, הפרזנטורית של סאקרה אשר הגיעהיחד יחד עם הדוגמן בר ברימר איתו הצטלמה לקמפיין פורים של המותג, ובמסגרתו, חשפו את מראות האיפור הטרנדים לפורים 2024 יחד עם עומר נודלמן.

אנה זק שיתפה כי ב – 12.3 תחגוג יום הולדת 23 עם חבריה הקרובים, שמתכננים לה מסיבת הפתעה: "אני מרגישה שמתכננים לי הפתעה ואני בטוחה שמרגי חלק מזה". עוד מסרה זק כי בפורים הקרוב היא מתכוונת להתחפש לעכבישה (מצ"ב תמונה שלה עם התחפושת) באמצעות איפור בלבד, ולהתהדר בריסים ומדבקות לפנים שרכשה מראש בסקארה. זק סיפרה ואמרה: " בחצי השנה האחרונה אני מרבה להופיע לחיילים לוחמים בשטח, לפצועי צה"ל ולמפונים בהתנדבות מלאה ללא תשלום. זה יקר לי מפז וחשוב לאין שיעור, לצד הקריירה ".

גם בן זוגה של אגם בוחבוט, הדוגמן בר ברימר, הגיע לאירוע וסיפר לאנה זק כי סגר לשבוע הבא עם אגם סופ"ש זוגי באתונה שם ייציינו 3 שנות זוגיות. ברימר:"אני מחכה בכליון עיינים לחגוג עימה גם את השחרור. כל דבר בעיתו. למרות שהתקופה הקשה – אנחנו כמהים לקצת אוויר וחופש".

אז כאמור הגעתי גם אני לחוות ולהרגיש מקרוב את חנות הפופ-אפ אשר עוצבה ונבנתה ע"י המעצבת אמילי נוי בן חיים, לפי הקונספט המלווה את המותג בפורים הקרוב. בחנות נחשף אנו הלקוחות ללוקים שנוצרו ע"י יוצרת התוכן נועה סול מתן, לפורים 2024: עכביש ועכבישה, שמש וירח, גלקסייה, ומראה נערת הזוהר. כמו כן בכניסה לסניף ובתוך החנות מסכי הלד ענקיים עליהם יוקרנו סרטוני הדרכה לביצוע הלוקים לפורים.




חנות הקונספט תשיק מאות מוצרים חדשים וטרנדיים לפורים, ביניהם: פלטות איפור, מוצרי טיפוח, צבעי פנים וגוף, עפרונות זוהרים, גליטרים בתפזורת, מארזי שבלונות לאיפור פנים, עדשות צבעוניות לעיניים, מדבקות אבנים מיוחדות לפנים ולגוף, קולקציית תכשיטים לתחפושות, דם נוזלי מלאכותי, קשתות לשיער, כובעים, מוצרי ציפורניים, מברשות איפור לפנים ולגוף ועוד.

בין הקולקציות החדשות ניתן למצוא: קולקציית מסקרות צבעוניות ב - 10 ₪ בלבד, ג'ל נצנצים ב – 8 גוונים ססגוניים ב - 15 ₪ , פלטת קרם מקצועית לאיפור פנים וגוף הכוללת 12 גוונים ב - 59.90 ₪, קולקציית שפתונים במגוון גוונים מטאלים ב 9 ₪ בלבד, מדבקות אבני יהלומים לקישוט הפנים והגוף ב 15 ₪, פלטת איפור מינרלי מקצועי לפנים ולגוף בהמחיר: 39.90 ₪ ועוד.

הכיף הגדול ברשת SACARA זה ההיצע הרחב לצד מחירים סופר נוחים ונגישים לכל כיס.







לדברי איתי זמיר, מנכ"ל רשת SACARA: "פּוּרִים הפך בשנים האחרונות להיות מזוהה עם רשת SACARA, המציעה את תמהיל המוצרי איפור הרחב ביותר לחג זה. גם השנה פיתחנו מוצרים חדשים שיעניקו מענה ללוקים שונים ואנו מציעים לצרכן הישראלי תחת קורת גג אחת קונספט חוויתית בו ניתן ליצור כל תחפושת באמצעות היצע רחב שפותח במיוחד לפורים, במחירים אטרקטיביים ונוחים ובאיכות בלתי מתפשרת".

איתי זמיר מנכ"ל SACARA פתח את האירוע ואמר: "אנו משיקים השנה מעלה מ 10,000 מוצרים חדשים לפורים כולל מוצרי איפור, טיפוח ואביזרים מיוחדים. פּוּרִים הפך בשנים האחרונות להיות מזוהה עם רשת SACARA, המציעה את תמהיל רחב ביותר לחג זה".





בתום האירוע בכירי סאקרה, בכירי מליסרון וקניוני עופר ברכו את האורחים בחג פורים שמח, חג של יצירתיות עם המון צבע ושחיילי צה"ל והחטופים יחזרו בשלום הביתה.

הגיעו לפתיחתתיחת החנות: משה, דוד ויעקב גולברי, ליאורה עופר  מליסרון, אופיר שריג – מנכ"ל מליסרון, עומר אוגולניק - מנכ״ל קניוני עופר, נעמי סימן טוב - מנכ״ל הקניון הגדול ועוד.








המוטו של SACARA כבר שנים הינו - #לא מתחפשים_מתאפרים



חנות הקונספט ממוקמת בעופר הקניון הגדול פ"ת קומה ראשונה

החנות תפתח לקהל הרחב

בין השעות א' – ה' 09:30 – 22:00, יום ו' 09:30-16:00, יום שבת 20:20-23:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה