יום ראשון, 10 במרץ 2024

עמליה בר- בר יין ישראלי

בשבוע שעבר בחרנו לבלות את הדייט השבועי בבר היין עמליה השוכן ברחובות עליו שמענו רבות ולא בכדי.
מדובר למעשה בבר יין ישראלי המציע מגוון רחב של יינות ישראלים בלבד! צוות המקום טייל מדרום ועד צפון- טעם, חווה, ניסה, לגם עד שהגיע לתפריט היינות המשובחים ביותר .

כאן תקבלו חוויה כוללת ושונה מכל מה שאתם מכירים, תפריט היינות משובח ורחב מאוד הן ביינות הלבנים, האדומים והרוזה. תפריט האוכל עשיר מאוד וכל מנה טובה וטעימה מקודמתה.

כבר שהגענו הבנו שהגענו למקום הנכון, מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע, האווירה במקום קסומה ונעימה והאנרגיות אש.

הפעם בחרנו לתת לשאול אחד מבעלי המקום לבחור בעבורנו את המנות ו... יכולה להגיד שבחרנו טוב, כל מנה הייתה טובה מקודמתה. היה כיף לראות את המנות שיצאו לשאר הסועדים ואת העובדה שכולם נהנו בדיוק כמונו מכל מנה ומנה.

אז מה היה לנו? ראשית הרמנו כוס יין לחיינו, לחיי שבויינו וחיילנו שמי ייתן ויחזרו הביתה לשלום בהקדם.




לחם קובנה, טחינה, סלסת עגבניות וחריף- לחם קובנה ענני במיוחד עם מטבלים מקומים טעימים - הפתיחה המושלמת לנשנוש לצד היינות המשובחים:







סלט עגבניות, ארטישוק, בצל , עלים וגבינת פטה- נתחיל בירקות הסופר רעננים והאיכותיים שקיבלנו אשר העניקו טוויסט למנה, נמשיך בשילוב הטעמים המדויק והמאוזן- כל ביס חגיגה לחיך:





ניוקי, תבשיל תרד, דואה ברוטב בר בלאן- ניוקי עננים, וואו, מזמן לא יצא לנו לדגום כזו מנה רכה ונימוחה, הרוטב חלומי וקטיפתי שעוטף ברכות כל ענן של ניוקי, שילוב שאר המרכיבים הקפיץ את המנה פלאים ויצא לונה פארק שלם של טעמים:






טורטליני במילוי לאבנה וזעתר, ברוטב חמאת מרווה ועגבניות - מודה ומתוודה כי את המנה הזו אני באופן אישי לא הייתי מזמינה אולם הבחירה הייתה משובחת במיוחד, הטורטליני בייצור מקומי- עלים דקיקים של פסטה שמקבלים לתוכם מילוי לאבנה וזעתר עדין ולא עז מידי. רוטב חמאת המרווה והעגבניות חלומי, הטעים ביותר שדגמנו עד היום וכפי שאתם יודעים דגמנו כבר אין ספור שכאלו:





סבי'צה לוקוס, אבוקדו, עגבניות, בצלים, סלרי, פלפל חריף ומיקס עלים- במילה אחת - שלמות! בפירוט- חלומי, גם כאן כלל המרכיבים סופר מאוזנים, פרשיים וטריים אשר יוצרים ביס מושלם, הכל מאוד מאוזן, מדויק וטעיםםם, מילה שלי, אל אבל אל תוותרו על המנה:






קינחנו בעוגת גבינה תותים- ניו יורק סטייל - קינוח עדין וטעים לערב מושלם ומיוחד, עוגה קלילה , לא מתוקה מידי, מעוטרת בשפע של תותים טריים:




קבלו הצצה לתפריט:




זהו היה ערב מושלם, אם גם אתם כמונו אוהבים לבלות בבר יין זה המקום בעבורכם. כאן תקבלו חוויה כוללת סופר מושלמת, איכותית ומהנה.
העברנו למעלה משעתיים מבלי לשים לב ואפילו יכולנו להמשיך אילולא העייפות נתנה אותותיה.

אז אתם עוד פה חברים, רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.



כתובת:
יעקב 13
רחובות

להזמנת מקומות:
058-5566734

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה