יום רביעי, 27 במרץ 2024

עגלת קפה משובחת- רמותה



אז כידוע לכם ממש לאחרונה התקיימו הבחירות לרשות המקומית, אומנם בימים אלו הייתי עם שפעת אך ברגע שהתאוששתי יצאנו לבחור בנציג שלנו לראשות העיר ו.. בחרנו בזמן איכות משפחתי (אני, הזוגי ונסיך הבית) , הפעם בחרנו ברמותה- עגלת קפה משובחת עליה שמעתי אין ספור המלצות השוכנת ברמות השבים.

כבר שהגענו למקום שהיה מלא עד אפס מקום והתור השתרך לו אי שם אחורנית הבנו על מה המהומה, האנרגיות נעימות וכיפיות, השירות מאוד מוקפד והתפריט מדהים! כיאה לעגלת קפה התפריט לא משתפך אלא מדויק, מצומצם אך מיוחד ואיכותי, כלל המנות שנמצא נבנות מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר ובטעמים מופלאים.

למי שלא מכיר רמותה הוקם על ידי ארז נימרי תושב רמות השבים שתמיד ידע וחלם שמה שהוא רוצה זה לפתוח מקום משלו.

בשנתיים לאחר תום השירות הצבאי ארז עבד וטייל במזרח הרחוק. כשחזר לארץ, מתוך אהבתו לטבע, הצטרף ועבד שנה לצידו של גנן שטיפל בגינות תושבי רמות השבים. "בזמן העבודה, חייתי פה במושב, פגשתי את האנשים, ותוך כדי גלגלתי לי רעיונות מה אני רוצה לעשות הלאה". בזמן הזה ארז בילה בעצמו בעגלות קפה והתאהב בקונספט. הוא "נדלק" על הרעיון לה קים עגלת קפה בכפר שלו מתוך אהבתו למקום ומתוך הצורך של האנשים הגרים בו, כי "חוץ ממכולת, אין פה כלום".

ארז גדל בבית בו הוריו עסקו כל השנים באספקת ציוד למסעדות. "מילדות אני חי את העולם הזה של המסעדנות, את הצד של המטבחים. לפני הצבא עבדתי שנה כטבח, ואחרי הצבא עבדתי כאחראי משמרת ברשת בתי קפה מוכרת. אני אוהב את התחום הזה".

ארז הרגיש איך הכל מתחבר יחד והחל לעבוד כדי שהרעיון יקרום עור וגידים. הוא צירף כשותפים את שני חברי הילדות שלו מתן שפטינצקי ובן קושילביץ, ויחד הם הקימו את עגלת הקפה רמותה. השם הוא כמובן קיצור נחמד וקליט לשם רמות השבים.

המיקום הנבחר לעגלת קפה היא רחבת הדשא לצד עצי הפיקוס המדהימים, "אנחנו מתארחים כאן לידם, כבוד גדול" הוא אומר. "אני מזמין לבוא ולהרגיש את השקט של הכפר לצד קפה טוב, אוכל משובח, אויר ואווירה מדהימים."

עוד לפני שאמשיך לספר על הביקור חייבת לציין שבהחלט ניכר מביקורנו כי זהו הבייבי של החבר'ה הצעירים הללו, הם מכירים כמעט את כל המבקרים במקום, חשוב להם שכולם יהנו מכל מנה ומנה, קשובים לצורכי הלקוחות ואיכפתיים עד מאוד, האמת? כיף לזכות לכזה שירות (כלל לא מובן מאליו חברים).

אז מה היה לנו?





כריך סלט ביצים- לחם כפרי עמוס בסלט ביצים איכותי, עלי בייבי והמון אהבה- כריך שכביכול מאוד פשוט אך כל ביס פשוט עונג צרוף:





כריך קפרזה- בגט רוסטיק עם גבינת מוצרלה, עגבניות, פסטו ועלי בזיליקום- שילוב כלל המרכיבים האהובים עלינו ביותר- גם כאן כביכול מדובר בכריך שלא מתיימר לגדולות אך מי שמבין בחומרי גלם איכותיים מבין כי כאן ניתנה השקעה לכל פרט ופרט הן מבחינת האיכות והן מבחינת הכמות:





כריך ים תיכוני - בגט רוסטיק עם פלפל קלוי, חצילים מטוגנים, ממבחים נפלאים, עלי בייבי וגם כאן המון אהבה- חייבת לציין שאפילו בן ה-12 שלנו שבדרך כלל לא עף על המרכיבים הללו התענג לו על כל ביס וביס:





אני התענגתי לי על סלט בורגול ועדשים עם המון עלים ירוקים- אחד הסלטים הטובים שאכלתי, מבחינתי לאכול כל יום קערה כזו ואני מסודרת. כלל המרכיבים סופר רעננים וטריים, ניכר כי הסלט הוכן ממש זמן קצר טרם ההגשה. השילוב והאיזון בין המרכיבים סופר מדויק - כל ביס חגיגה לחיך:




קינחנו עם סינבון חלומייייי- אימל'ה אחד הטובים שיצא לי לדגום (ותאמינו לי שדגמנו אין ספור), וואו, לא בכדי כמעט כל אחד הזמין אותו לקינוח. עוגת שמרים קטנטנה ועמוסה קינמון וחמאה, עם זיגוג של שמנת שמעניקה עדינות ורכות בכל ביס וביס, עננים זוהי ההגדרה הנכונה למנה, אם אתם אוהבים כמוני אז אתם חייבים להגיע ולדגום כי זהו גן עדן.





בגזרת השתייה אני בחרתי במיץ תפוזים טרי, רענן וצונן , הזוגי בקפה קר שהגדיר כאחד המוצלחים ואילו נסיך הבית בשוקו קר.

אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב שוב, זוהי הייתה הפוגה נפלאה ומהנה. השירות מוקפד, האנרגיות אש, האווירה נעימה ,האוכל סופר טעים והמחירים נוחים לכל כיס, אז... אתם עוד פה? רוצו ובקרו במקום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.


כתובת:

בית העם 15, רמות השבים

שעות פתיחה:
א'-ה':8.00-20.00
ו' : 8.00-15.00


תגובה 1:

  1. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי נעמי שמואל, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אפטה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת האימייל שלו, drapata4@gmail.com או שלו, Whatsapp או VIBER עם המספר הזה (+447307347648). אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי..

    השבמחק