יום שני, 18 במרץ 2024

על "אצל גוטה קפה ומעדניה" שמענו אין ספור המלצות מחברים קרובים המתגוררים במתן ואף אלו שמגיעים במיוחד לאיזור, מדובר למעשה בבית קפה/דיינר קולינרי/ בר יין וכהרגלנו החלטנו לקפוץ להבין על מה המהומה.

בימי רביעי מתקיים במקום קונספט חדש- ערב יין לצד מטעמים קולינרים מהמעדניה המקומית. האווירה במקום תוססת ומשפחתית, כפרית ושלווה, ניכר כאילו והגענו לסלון הפרטי של בעלי המקום. כולם מכירים את כולם, האנרגיות קסומות, מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע והתפריט קולע ומדוייק.





אצל גוטה קפה ומעדניה זהו בעצם שילוב של בית קפה בבקרים, מעדנייה בכל שעות היממה ואף המבורגרים טעימים ומפנקים בשעות הצהריים. במעדנייה ניתן למצוא מגוון רחב של גבינות משובחות, נקניקים מעולים, מבחר יינות משובחים, ירקות ופירות, לחמים ומוצרי בוטיק רבים מרביתם מתוצרת ישרא . הכל במחירים סבירים ונוחים לכל כיס.

מידי פעם מתקיימים בימי חמישי ומוצ"ש בלילה ערבי קונספט והופעות חיות.





מניחה ששם המקום די מעניין אתכם, אז אצל גוטה הוא שמו המיתולוגי של אורי זוהר בסרט מציצים, ומתאר את חוויית תקופת הזוהר בצריף של אביגדור על חוף הים בת"א והאמת שלרגע נדמה כאילו והזמן עמד מלכת והגענו באמת לאותו הצריף האותנטי מהסרט המיתולוגי.






כל סועד וסועדת שמגיעים ומעוניינים ללגום יינות משובחים מגיעים לדלפק היינות, דוגמים מהמבחר הקיים ובוחרים את הטוב ביותר שמתאים לחיך שלהם. אני בחרתי ביין לבן משובח ופירותי, קריר, צונן וטעים במיוחד ואילו הזוגי הפעם ויתר על הרוזה והלך על יין כתום מדהיםםם, באמת אחד הטובים שיצא לנו לדגום עד היום:






בחרנו לפתוח בפלטת גבינות משובחות שכלל: עיזים גבינה כחולה, קממבר כמהין, גאודה 1000 יום, מוגש עם דבש שאטה מותססת- טוב, מי שמכיר אותי יודע שאני יכולה לחיות על  פלטה כזו לצד כוס יין כל יום, 365 ימים בשנה, זה מבחינתי הארוחה האולטימטיבית וכאן קיבלנו מבחר של גבינות סופר משובחות, כל אחת טעימה ומיוחדת מקודמתה, התענגנו על כל ביס וביס:





צלחת דגים כבושים- הרינג, סלמון מעושן, מאטיאס, איקרה, שמנת חמוצה ובצל- גם כאן קיבלנו מבחר דגים סופר משובח! כל דג כבוש טעים ומיוחד מקודמו, סופר טרי ומפנק. זה לצד טוסטונים שהגיעו ויש לנו ארוחת מלאכים. כמה פשוט ככה טעים!!







צלחת זיתים משובחים- מבחר סוגים טעימים ומיוחדים:





שייטל שפיץ עטוף במלח גס בטאבון מוגש עם ריבועי תפוחי אדמה מטוגנים- נתח הבשר סופר נימוח, עסיסי וטעים , מוגש על מצע של נשנושי תפוחי אדמה - "הקינוח" האולטימטיבי בעבור הקרניבור שלי, אין ספק שמי שאמון כאן על התפריט בהחלט יודע את העבודה. בכל מנה ומנה פשוטה כמורכבת יש מרכיבים מחומרי הגלם הטובים ביותר שקיימים בשוק וניכר כי הוקדשה להם מחשבה מרובה.







אנחנו העברנו ערב מהנה במיוחד, ממש עפו להן שעתיים מבלי שנשים לב, נהננו מהאווירה הנפלאה, מהיינות המשובחים, מהשירות המוקפד, מהאוכל הטעים ובעיקר מהאנרגיות הנפלאות שיש למקום להציע, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב שנית. אז חברים אם גם אתם אוהבים כמונו מקומות מיוחדים עם נגיעה אישית זה המקום בעבורכם, הזמינו עוד היום מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם.



כתובת:
נוף השרון 2, מתן

טלפון ליצירת קשר:
050-654-32-32

שעות פעילות:
יום ראשון 16:30–21:00
יום שני 11:00–21:00
יום שלישי 11:00–21:00
יום רביעי 11:00–21:00
יום חמישי 11:00–21:00
יום שישי 8:00–15:00
יום שבת 9:00–17:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה