יום רביעי, 13 במרץ 2024

ושוב... מתכוננת לפורים עם הטובה ביותר- העוגות של הלן

במשך שנים רבות כל מכריי יודעים כי פורים אצלנו זה  טקס שלם של הכנת משלוחי מנות מרובים לכל הקרובים- למשפחה, חברים, שכנים, מכרים, חברים של הילדים, הצוות החינוכי, חברים בעבודה ועוד ועוד. בשנתיים האחרונות כוחי כבר לא כתמול שלשום והחלטתי אט אט להוריד את הרגל מהגז. שנה שעברה לראשונה בחיי נעזרתי בשרותיה של העוגות של הלן אוריה וראיתי כי טוב. נכון, נראה לי מוזר שמישהו אחר עושה בעבורי את העבודה אבל היא עושה את העבודה כל כך טוב אז למה לא, לאחר התלבטות החלטתי ללכת על זה גם השנה. 

למי שבעוונותיו הרבים לא מכיר- הלן התחילה את מכירת העוגות בשלהי הקורונה אי שם ביוני 2020 ומאז הסקרנות, התשוקה והאהבה למטבח הביאה עימה המון רצון עז לנסות וללמוד עוד ועוד מתוקים. כיום היא מכינה מגוון רחב של מתוקים , ביניהם: מוסים, טארטים, עוגיות, עוגות בחושות, עוגות מיוחדות ועוד. לרגל חג הפורים הקרב ובא היא מכינה שלל מארזי משלוחי מנות מוכנים ומפתיעים, הכל טרי טרי (על פי הזמנת הלקוח בלבד), עשוי מחומרי הגלם באיכות גבוהה מאוד, טעים ומפתיע. מי שמחפש מטעמים מפנקים עם  טעם ביתי מיוחד זה המקום בעבורו.

יש מבחר רחב של מארזים בטווח מחירים שונים וכוללים פינוקים מיוחדים מאוד, כל אחד ימצאו כאן את מבוקשו הן מבחינת התוכן והן מבחינת תקציב.  במשלוחי המנות שאנו דגמנו מצאנו: מרשמלו ביתי במבחר צבעים וטעמים מפתיעים ומיוחדים- סופר טעים, מתוק ונמס בפה- וואו לא יודעת מי התלהב יותר - אנחנו או הבנים!! אוזני המן במילויים ובבצקים שונים, עוגיות מגולגלות, עוגיות שוקולד ציפס', כדורי שוקולד,  דונטס, נשיקות, עוגת פרג ושוקולד חלומית (וואו הלן שיחקת אותה, הכי טובה שאכלנו עד היום), צנצנת של פרלינה, קרם בורלה ועוד ועוד. בהחלט ניכר כי הלן אוהבת את עבודתה ועושה זאת בתשוקה עזה. כלל חומרי הגלם באיכות סופר גבוהה (אתם מכירים אותי, יש לי ניסיון מאוד עשיר במטבח , בהחלט יודעת להעריך איכות מהי). קבלו הצצה קטנה למשלוחים שלנו:


















אתם יודעים ומכירים אותי, אני מאוד אוהבת לתמוך בתוצרת כחול לבן ועל אחת כמה וכמה שמדובר ביוצרת שכזו המייצרת את כלל התוצרת בביתה, ממשיכה להתמקצע עם השנים ועושה זאת באהבה יתרה. יש לה יד כל כך טובה שאני ממליצה לכם בפורים ובכלל בכל ימות השבוע להזמין ולהנות. 

את המשלוחים ניתן לאסוף מכפר סבא אולם ישנה אפשרות למשלוחים בכפר סבא, רעננה והוד השרון בתוספת תשלום. חברים אם גם אתם רוצים להפתיע את יקירכם במשלוחים סופר איכותיים פנו עוד היום להעוגות של הלן אוריה הנאה מרובה מובטחת להם, מילה שלי!! הקדימו להזמין שלא יהיה מאוחר מידי. שלמות היא בהחלט לא מילה גסה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה