יום רביעי, 26 באוקטובר 2016

תפוחי אדמה בתנור- המתכון המנצח

בתקופת החגים ביליתי יותר במטבח ובאירוחים מאשר בכל מקום אחר בבית, כל יום כמעט אירחנו חברים ומשפחה ועל כן הייתי צריכה להפתיע כל פעם מחדש, אולם יש מתכון אחד מנצח שאותו הכנתי כמעט בכל הארוחות- תפוחי אדמה אפויים בתנור, טעימים, פריכים , מלוחים וכל כך מוצלחים.

רגע לפני החג קיבלתי להתנסות את מלח ההימלאיה - מלח טבעי ועשיר במינרלים חיוניים, ידעתי מיד שעימו אכין את תפוחי האדמה.

לכל אלו שעדיין מחפשים את המתכון המושלם , בבקשה:



המצרכים:

כ-10 תפוחי אדמה (עדיף אדומים אך בהחלט גם הלבנים יעשו את העבודה)
שמן זית
עשבי תיבול
מלח גס

אופן ההכנה:

לפרוס את תפוח האדמה לפרוסות דקות כמעט עד הסוף (ראו תמונה), לזלף שמן זית בנדיבות, עשבי תיבול ומלח גס ולהכניס לתנור חם בטמפרטורה של 180 כשעה עד שעה וחצי.

מעולה!!



חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה מלח הימלאיה טחון דק, המגיע מהרי ההימלאיה. המלח הוא טבעי, המיובש בשמש, ללא כל תהליכי עיבוד וללא תוספות.

הנטורופתית הילה גבע אבירם, מנהלת מכללת "מדיטבע" ויועצת לתבואות, מציינת כי מלח הימלאיה לעומת המלח השולחני, הוא מלח טבעי העשיר במינרלים רבים החיוניים לתפקוד הגוף, כגון- מגנזיום, אשלגן, ברזל, גופרית, סידן ויסודות נוספים. אלה גם מקנים לו את צבעו הוורוד. חשוב לדעת שהמלח השולחני שרבים משתמשים בו עובר תהליכים כימיים כדי לייבש אותו וכדי שלא יתגבש, והחומרים הללו נשארים על המלח ומזיקים לבריאות. יתר על כן בתהליך העיבוד שלו הוא מנוקה מכל המינרלים הטבעיים שבו. 

בנוסף לתיבול, מומלץ להשתמש במלח הימלאיה גם לטיפוח העור – לטיפולי פילינג, אמבטיות לניקוי רעלים ועוד. 

כשר בהשגחת הבד"צ בעל"ז, וכשרות רבנות מטה יהודה.

מחיר: 19.90 ₪ לאריזה של 1 ק"ג.



להשיג ברשתות השיווק וחנויות טבע, ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. לפרטים: www.tvuot.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה