יום שבת, 15 באוקטובר 2016

מסעדת רק בשר- חגיגה לאוהבי הבשר


ממש לאחרונה התחלתי בתהליך של גמילה מסוכרים וגלוטן ועל כן מחפשת מקומות שיודעים לכבד ולשים דגש קפדני על המנות ועל מרכיביהם- מסעדת רק בשר היא אחת המסעדות שיודעות לשים דגש קפדני במיוחד וכבר בתפריט ניתן למצוא מנות אשר מכילות ו/או לא מכילות גלוטן ומנות אשר מותאמות לתפריט פליאו.

למי שעדיין לא מכיר את רשת כן בשר , מדובר במסעדה אשר שמה במרכז את הבשר, לרשת ארבעה סניפים בת"א חיפה וראשל"צ. הקונספט הייחודי של הרשת, מאפשר לסועד לבחור את הנתח הרצוי לו מתוך תפריט הבשרים העשיר הישר מהקצבייה, בהדרכת קצב מקצועי העוזר לו לבחור את הנתח, המשקל ורמת העשייה. 

הפעם בחרנו לסעוד במסעדה השוכנת בראשון לציון, הסניף גדול ומרווח מאוד אך אם זאת ממליצה בחום להזמין מקומות אחרת ספק אם תוכלו לסעוד במקום, יתרון משמעותי שיש שפע חניה במקום.

את המנות הראשונות והשתייה אנו מזמינים מהמלצרית אולם את הבשרים נזמין ישירות מהמקרר אליו נגיע בליווי המארחת, אין ספק כי חשבו כאן על הנושא ועל מנת למנוע לחץ ועומס הכל מנוהל בידה הרמה של המארחת, בצורה מסודרת.

במקרר הבשרים נוכל למצוא את כל החלקים שחפצה נפשנו החל משקדים, נתחי אנטריקוט, סינטה וכלה בנקניקיות, כבד, קבב ו/או חזה עוף, כל אחד ימצא כאן את מבוקשו, יתרון מובהק נוסף שנמצא כאן שהכל מתומחר מראש, אין מקום להפתעות, כל אחד מזמין את הנתח האהוב עליו , שיפודי ירקות, קלחי תירס, ראשי שום ורואה את החשבון עוד בטרם הגיעו הנתחים לשולחן.

הזמנתם ומתחשק לכם עוד? אין שום בעיה, קריאה קטנה למלצרית ומיד המארחת תגיע ללוות אתכם שוב למקרר הבשרים.





אז שנתחיל?


למנת פתיחה הזמנו סלט עשבי תיבול וסלסת עגבניות בליווי פקאן מסוכר וחמוציות- סלט מצוין, פרשי וטעים, מצד אחד חמצמץ, מצד שני מעט מתקתק , את הפקאנים לא צירפנו מאחר ואני כאמור לא אוכלת סוכרים- ממליצה בחום:


ממקרר הבשרים בחרנו: סינטה, שקדים, נקניקיית צוריסוס, פיקניה וראש שום- כל הבשרים היו טריים ונהדרים, עשויים במידת העשייה שביקשנו, הבשרים כפי שאתם רואים מגיעים על מנגל קטן שדואג שהבשר ישאר חם עד סוף הארוחה, רוטב צימיצורי טעים במיוחד ליווה את הבשרים, כמו כן הגיעה תוספת תפוחי אדמה קריספים אך נימוחים עשויים בתנור:





"רק בשר" הוקמה בשנת 2008 ע"י דני ברנד - קיבוצניק ואגרונום, שחלם את הקונספט כנגד כל עצות המומחים אך עם המון האהבה, מקצועיות וכבוד לבשר. בתוך זמן קצר הפכה הרשת להצלחה אדירה עם מועדון חברים גדול שמעניק הטבות ייחודיות לחבריו. 

אתם עוד פה? הזמינו מקומות וצאו לחגוג!

סניף סלמה תל אביב
טלפון: 03-6813590
כתובת: דרך שלמה (סלמה) 19, ת”א 

סניף רמת החייל תל אביב
טלפון: 03-6444822 
כתובת: ראול ולנברג 14, ת”א 

סניף חיפה
טלפון: 04-8551872 
כתובת: שד’ בן-גוריון 15, המושבה הגרמנית

סניף ראשון לציון
טלפון: 03-5466547 
כתובת: שמוטקין 10, א.ת. מזרח ראשל"צ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה