יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

סדנת שף צעיר ברשת פיצה האט


שעות ארוכות אני יכולה להעביר בהנאה מרובה במטבח הפרטי שלי, ילדי לאורך השנים צפו והבינו כי כיף גדול טמון בעשייה , בהכנה ולאחר מכן באכילה של מטעמים שהוכנו על ידינו, הצורך לגרום לאנשים הנאה מהמטעמים שלנו קיים גם בהם.

במהלך חופשת הסוכות לקחנו אותם לסדנת שף צעיר ברשת פיצה האט, זוהי סדנא אינטימית שמועברת על ידי עובדי פיצה האט בכיף גדול, במקצועיות ובהנאה, הסדנאות מועברות ברחבי הארץ.

אנחנו בחרנו בסניף רמת אביב המנוהל על ידי חן, מדובר בסניף מרווח, עם צוות סובלני ואדיב מאוד, בר המדריכה הקרינה המון חום, אהבה וסובלנות לקטנים וניכר כי היא אוהבת את עבודתה מאוד.

כל ילד מקבל סינר וכובע שף , תג שם , עוברים הדרכה קצרה והכרות אישית ויוצאים לדרך:



כאן בסדנא עוברים את כל השלבים עד לקבלת הפיצה המושלמת, החל מקיפול קרטון האריזה, הכנסת שקיות התבלינים לתוך שקית שמגיעה לכל המזמין פיצה, סיור במטבח והכרת כל שלב ושלב, אפילו על עמדת קבלת ההזמנות קיבלנו הסבר.





כל ילד קיבל מגש של בצק :


וניגשנו למקרר התוספות העשיר, ראשית צפינו בעובד מקומי שקיבל הזמנה ולאחר מכן כל ילד הכין את הפיצה האישית שלו, למדנו איך מורחים את הרוטב, איך מפזרים ובאיזו כמות של תוספות, גבינות ועוד רגע זה כבר בתנור.





תראו איזה פיצות מדוגמות יצאו לנו:




מספר דקות , התיישבנו וכבר הגיעו הפיצות הטעימות במיוחד שהוכנו על ידי 2 השפים הפרטיים שלי, כל ילד מקבל טרופית/כוס ברד כתוספת לפיצה:




בסיום הסדנא, מעניקים למשתתפים תעודת שף צעיר של רשת פיצה האט:



הפעילות מתקיימת בקבוצות של 10-40 ילדים ומתאימה לגילאי 5-12.

עלות הסדנא: 40 ₪ למשתתף, ממליצה בחום כהפעלת יום הולדת ו/או הפעלת גיבוש- חוויה כיפית ומהנה לילדים.

פרטים נוספים בסניפים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה