יום שלישי, 25 באוקטובר 2016

קפה ג'ו- לפנק,לפנק, לפנק

כולנו יודעים כי תקופת החגים כבר מאחורינו אבל עם יד על הלב כמה מאיתנו רצו שהם ייגמרו כבר? (אני ממש לא), אם זאת קושי אחד היה בולט אצל כולנו- הבישולים והאירוחים, עברנו משבת לחג, מחג לשבת, עוד ארוחה, עוד אורחים, עוד שטיפת כלים, האמת ? לא פשוט כלל.

ערב סוכות, רגע לפני הבלאגן הגדול לקחתי את הילדודס ויצאנו ליום כיף ושופינג בקניין ואם טיול בקניון אז ברור שחייבים ארוחת כיף ופינוקים, הפעם בחרנו לסעוד בקפה ג'ו בקניון אבנת בפתח תקווה- מדובר בסניף רחב וגדול , צוות מלצרים גדול ושירות מעולה.

הייתה זוהי שעת הבוקר ועל כן למרות התפריט העשיר מאוד בחרנו בארוחות הבוקר הנפלאות שיש למקום להציע, אז מה היה לנו?

ארוחת בוקר זוגית משודרגת הכוללת: פריטטה העשוייה משלוש ביצים לכל סועד, מגש מטבלים הכולל: חציל קלוי על לבנה פיקנטית, גבינת שמנת, אבוקדו סלסה, מסבחה, טחינה ביתית, צזיקי עם עדשים שחורות, גבינה בולגרית ופלפל קלוי, סלמון מעושן, זיתי קלמטה, כרובית מטוגנת, ריבה ביתית, קוביות בראוניז, סלט אישי (עלים או קצוץ) לכל סועד, סלסלת לחמים (יש גם לחמניה ללא גלוטן טעימה מאוד באופן מפתיע), שתיה חמה וקרה לכל סועד- הארוחה עשירה וטעימה מאוד, כל המטבלים טעימים ולא מתועשים, רוצים תוספת? אין שום בעיה, תבקשו ומיד תקבלו (מחיר הארוחה 125 ש"ח).



אנחנו בחרנו בפריטטת קמפניה- אומלט משלוש ביצים, פיטריות, מוצרלה ובצל סגול- אומלט טעים במיוחד:


פריטטה יוונית- אומלט משלוש ביצים,בולגרית, זיתי קלמטה,סלסה ופסטו זעתר- באופן מפתיע הבן שלי בן ה-10 בחר באומלט זה, די חששתי בתחילה אך עד מהרה התבררה לי טעותי, האומלט נזלל בהנאה מרובה, שילוב הטעמים היה מעולה גם לילדים קטנים.



הזוגי בחר בסלמון קרוק- סלמון מעושן, ביצת עין וגבינת שמנת מונחים על בייגל קלוי,סלט לבחירה (עלים או קצוץ) ושתיה חמה או קרה (54 ש"ח)- מנה מצויינת , אהובה מאוד על הזוגי, כל חומרי הגלם טריים מאוד ושילוב הקראציות של הבייגל הקלוי עם הביצה הרכה, הסלמון והגבינה יצרו חגיגה לחיך.


הנסיכה חובבת הסלמון בחרה בכריך סלמון - סלמון מעושן, גבינת שמנת, בצל ירוק ופרוסות מלפפון- כריך עשיר בסלמון ויחסית גדול, המלפפון מעט מיותר אבל בקלילות הוציאה אותו וזללה בהנאה מרובה את הכריך (52 ש"ח):


הזעטוט בחר בארוחת ילדים הכללה: חביתה מ-2 ביצים, קוביות ציפס, ירקות, זיתי קלמטה ללא חרצנים, גבינת שמנת, בייגל, חמאה וכוס שוקו- מנה בהחלט מכובדת והזעטוט אכל בהנאה מרובה (בשונה ממקומות אחרים), מוגש בצורה מאוד יפה ומושכת את העין.





מאחר ובתקופה האחרונה תזונתי נטולת סוכר בחרנו לקנח בעוגת גבינה ללא סוכר - עוגת גבינה נטולת סוכר מוגשת עם קונפיטורת פרי ופירות העונה- עוגה טעימה מאוד שבמהירות נזללה הן על ידי הקטנים והן על ידי המבוגרים (36 ש"ח).


אנחנו מאוד אוהבים את רשת קפה ג'ו הקיימת כבר כ-20 שנה ומונה כ-250 סניפים בכל הארץ, תפריט המסעדה עשיר מאוד ואני סמוכה ובטוחה כי אין אחד שלא יימצא כאן את מבוקשו, כאן יש דגש על תזונה ללא גלוטן, על רגישויות למיניהן, צוות המלצרים אדיב ומיומן, שרירותי וחייכני.

ממליצה להזמין מקומות כי תמיד מלא כאן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה