יום שבת, 15 באוקטובר 2016

עין חרוד – חווית נופש למרגלות הגלבוע


שבוע שעבר בהפוגת החגים יצאנו לחופשה משפחתית מגבשת וקצרה, כאשר אנו נוסעים לחופשה בת לילה אחד בלבד אני באופן אישי אוהבת לנסוע למקום קרוב, מקסימום שעת נסיעה, ההכרעה נפלה די מהר, קיבלנו המון המלצות על חדרי האירוח של עין חרוד והחלטנו שהפעם זה בדיוק המקום אליו נרצה לנסוע.



על ראש גבעה אל מול הגלבוע, תחת שמיים כחולים, אוירה כפרית ירוקה עם אוויר צח ונופים מרהיבים מחכה לנו חופשה בלתי נשכחת – מתחם אירוח ייחודי בליבו של קיבוץ אותנטי די ותיק (בימים אלו חוגג 95 שנים להיווסדו).



במקום יש כ-42 יחידות שונות- מתוכם 26 יח' חדרים / צימרים " אירוח קיבוצי " – לזוגות , משפחות וקבוצות , החדרים נקיים ומאובזרים , כולל מזגן , טלוויזיה ,מטבחון ושירותים צמודים , כל יח' האירוח צמודות קרקע .



אנו שהינו בבקתות עץ " אופק הגלבוע " קסומות עם גלריה לזוגות ומשפחות (יש כ-10 יחידות כאלו במקום)- הבקתות הינן 
בקתות עץ משפחתיות עם קומת גלריה לילדים. בכל בקתה חדר שינה מרווח, חדר אמבט עם ג'קוזי זוגי, מטבחון ופינת אוכל  עם פינוקים, בקומת הגלריה מזרונים לילדים, המקום נקי, מאובזר היטב, יש מגבות ומצעים בשפע ואם חסר, טלפון אחד ומיד צוות המקום ידאג לכם, צוות המקום שרירותי ואדיב מאוד.












לכל בקתה מרפסת הצופה אל הנופים, עם גינה מטופחת, ערסל, ספסלים והמון ירוק , נוף עוצר נשימה ואוויר פסגות.






6 סוויטות "איריס" יוקרתיות , מעוצבות וחדשות לזוגות בלבד - הסוויטות: גלבוע, כרמל, מירון, ארבל, גלעד ותבור –נמצאות בקצה עין חרוד, טובלות בירוק עם גינה מטופחת + בריכת נוי - ושומרות על פרטיות הזוגות. 




האירוח כולל את כל הפינוקים לנופש רומנטי : הסוויטות מרווחות במיוחד עם תקרה גבוהה וקורות עץ, מזגן בעיצוב ייחודי, ג'קוזי ענק בצורה מלבנית עם משענות ראש, חלוקי רחצה מפנקים ונעלי בית סרוגות. חדר האמבט המפואר כולל מקלחון עם שני ראשי מקלחת ענקיים ושלושה ראשי מסאז'. 
הסוויטות בנויות בשילוב עץ ואבן עם תאורה מיוחדת המשרה אווירה חמימה ורומנטית. 
באופן ייחודי קיר אחד של הסוויטה מהווה כמעט כולו חלון אל הנופים. בהסטת וילון ניתן לצפות אל הנוף מכל מקום בסוויטה: מהג'קוזי, מפינת הישיבה והמטבחון, מהמיטה וכמובן מהמרפסת. 
לכל סוויטה מרפסת פרטית עם גינה מטופחת ופינת ישיבה הצופה אל הנופים - נפלא לארוחת הבוקר, ומדהים לאור הירח לעת ליל. 

ארוחת הבוקר עשירה ומפנקת תגיע במיוחד עד לפתח הסוויטה בכל שעה שתבחרו !







ארוחת בוקר מפנקת בחדר האוכל המרווח הכוללת מבחר רחב של ירקות, סלטים, גבינות, פירות, מאפים, ביצים ועוד:




 




כאן כל אחד ימצא את מבוקשו, יש מבחר רחב של פעילויות- אחד מהם הינו התצפית המקומית, כאן נראה ב-360 מעלות את כל צפון הארץ במבט אחד, כאן כל נוף העמק יפרש כשטיח לנגד עננו.



בריכת שחיה אולימפית ובריכת פעוטות מקורה- פתוחה בין חודשים מאי עד אוקטובר (אחרי סוכות):




בית קפה "ביקלס" בגן המוזיאון , 2 מוזיאונים, פינות דשא ומשחקים , מגרשי טניס, מגרש כדורסל ופינות מנגל. חליבה ברפת (בשעת הערב) ליטוף הטלאים בדיר , סוסי רכיבה , בית קפה ויצירת שוקולד = שאקאלאד ועוד .



בתאום נוסף : טיול מודרך , סיור צפרות מודרך , טיול אופניים / ג'יפים , סנפלינג , כדור פורח , טיסה במטוס קל , מצנחי רחיפה ועוד ,אתרי מים : עין יזרעאל ,גן לאומי מעיין חרוד + סח'נה + גני חוגה ,עין מודע ,נחל הקיבוצים ,עין שוקק ועוד .

בביצוע ציק אין כל אורח מקבל את "כרטיס ההנחות לאורח" ומפה עם מידע ומגוון הנחות והמלצות לטיולים, אטרקציות, פעילויות ומסעדות באזור. 

ממליצה בחום, מקום מקסים, מלא בחוויות, כיף והנאה, אנו עוד נחזור, אז הזמינו גם אתם מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם!

להזמנות בטלפון:
04-6486083

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה