יום שבת, 15 באוקטובר 2016

מסעדת אילוש- מסעדת שף וקונדטורייה שאתם חייבים להכיר

בשבוע שעבר בהפוגה שבין החגים יצאנו לנפוש בצפון האהוב עלינו, הירוק, האוויר, המרחבים זה משהו שניתן להנות ממנו רק באיזור הצפון.

בערב חשקה נפשנו בארוחה מפנקת וטובה, בשיטוט מהיר ברשת גילינו את מסעדת אילוש- מסעדת שף וקונדטורייה , מסעדה השוכנת ברמת צבי- מושב קטן ליד הגלבוע בין עצי ההדר והנוף המדהים של העמק, באווירה כפרית, רומנטית ושלווה. אילוש היא מסעדת שף המנוהלת על ידי שלומי אקוקה ומיכל פרלמוטר, נוגעת במטבח הים תיכוני, האיטלקי והצרפתי, תוך כדי הקפדה על איכות חומרי הגלם ושימוש עיקרי בתוצרת מקומית. התפריט מציע בשרים טריים המיושנים במקום, דגים טריים, פיצות ופסטות עבודת יד, מבחר מנות ראשונות מיוחדות וכמובן הקינוחים .

למסעדה אין שילוט בדרך אלא רק ממש בסמיכות אליה ועל כן לא כולם מכירים אותה, מלבד העובדה שהם נמצאים במקום רק חמישה חודשים אבל אני ממליצה בחום, רוצו תבקרו, מבטיחה לכם שתחזרו לספר שהיא מיוחדת במינה, האווירה במקום קסומה , השירות מצויין והאוכל נפלא.





התחלנו את הארוחה במנות פתיחה נהדרות למרכז השולחן:

פוקאצה עם מטבלים נהדרים, הפוקאצה נאפית במקום, חמה וקריספית , מבחר זיתים, סלסת עגבניות ורוטב שום:





ריזוטו פיטריות- שמנת, פטריות, יין לבן, שום, טימין ומחית כמהין- אני לא  טעמתי מהמנה אך כל השותפים בשולחן התמוגגו מהמנה, לא בכל מקום מוצאים ריזוטו איכותי, נימוח וטעים כזה:


מנת ספיישל- סינטה בכבישה קרה- צלפים, עגבניות כבושות, בצלצלי פנינה כבושים- מנה מצויינת ואיכותית מאוד:


סלט אילוש- עגבניות שרי, רצועות גזר וסלק, בצל סגול, פטריות, חסת אייסברג, שקדים קלויים וגבינת פטה ברוטב טריאקי- מאחר ואני שומרת על תזונה נטולת גלוטן ויתרתי על הרוטב במנה אך עדיין הסלט היה פשוט מעולה, כביכול עם מרכיבים לא מתוחכמים אולם שילוב הטעמים יצרו חגיגה אמיתית לעין ולחיך, ממליצה בחום:



הילדים הקטנים הזמינו למנה עיקרית רביולי בטטה- קובות בטטה, סילאן, מרווה ושמנת- רביולי מתוצרת עצמית, איכותי מאוד, בעל בצק דקיק ועם מילוי עשיר בטעמים שנזלל בהנאה על ידי הזעטוטים:



הנסיכה חובבת הדגים הזמינה פילה סלמון - שמנת, רוקפור, כרישה, פירה תפוח אדמה ופשוט התמוגגה, הדג היה מעולה, נימוח ושילוב טעמי הרוטב השתלבו נפלא, שונה מאוד ממה שרובנו מכירים ובעל טאצ' מדהים:


מאחר והיינו 4 מבוגרים קרניבורים לא היה כלל ספק כי נדגום את מנות הבשר המקומיות, המלצרית החביבה המליצה בחום על סינטה, אנטריקוט ופילה, החלטה שהתבררה כמצויינת, שלושת הנתחים היו מעולים, עשויים במידת העשייה המדויקת, כל הבשר מיושן במקום בחדר הקירור ומקבל פינוק מהשף המקומי.

סינטה - 300 גרם של אושר ברוטב יין אדום, בצלצלי שאלוט וערמונים:


אנטריקוט 350 גרם ברוטב פירות יער, יין אדום ומח עצם:



פילה בקר ברוטב יין פורט:



קינחנו בצנצנת הפתעות- שכבות קרם פטיסייר, תותים (בעונה), גנאש שוקולד לבן, קליק, סורבה תות ומקרון אשר חוסלה עד תום תוך שניות מספר:




ובמבחר מקרונים העשויים במקום:




כפי שציינתי מעלה השירות מעולה, האוכל נפלא, האווירה במקום נעימה מאוד, ניתן לשבת בחלל המסעדה ו/או בחצר המסעדה באוויר הפתוח, מקום מקסים , ממליצה בחום רב.

במקום קיימת מעדנייה וקונדיטוריית בוטיק בהם ניתן לרכוש את מוצרי המקום.


בכניסה למושב, רמת צבי
טלפון: 053-6130771

שעות פעילות:
יום ב'-ה' , 17:00-00:00 
עד אחרון הלקוחות 
יום ו' , 12:00-00:00 
עד אחרון הלקוחות 
יום ש' , 12:00-00:00 
עד אחרון הלקוחות 
* יום ראשון סגור




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה