יום ראשון, 9 באוקטובר 2016

"הפסקתה" – מארזי חליטות להקלת הצום



"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה:

"הפסקתה" – מארזי חליטות להקלת הצום 


כולנו מתכנסים לקראת החגים וקונים מתנה לראש השנה, סוכות, שמחת תורה, אבל מה עם להתכונן לצום יום כיפור? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה את "הפסקתה" (coffee break) – מארזי חליטות שיקלו לכם את צום יום כיפור. 
על מוצרי "חוות דרך התבלינים" כתבתי כבר לא אחת, אני אוהבת מאוד את כל המוצרים שלהם ולאחרונה אף התנסתי בחליטות התה המצויינות שלהם, הן טעימות, ריחניות ובמגוון רחב במיוחד.

לקראת יום הכיפורים ממליצים לנו מ"חוות דרך התבלינים" אף לשתות תה רגע לפני הצום מאחר והן מצויינות לעיכול ולתחושת השובע.

מארז הפסקתה 

המארז מכיל חליטת פירות יער, חליטת בית לחם הגלילית וכפית חליטה רב פעמית. החליטות במארז טובות במיוחד לעיכול, הפחתת גזים ונפיחות בבטן. מתאימות הן לארוחה המפסקת והן לשבירת הצום. 

מחיר: 38 ₪ 



מארז הפסקתה משפחתי 

המארז מכיל מגש עץ, קומקום חליטה ו-6 חליטות: חליטת וניל, חליטת תה ירוק אפרסק, חליטת פירות יער, חליטת פומלה מלון, חליטת צמחי יער וחליטת סיידר תפוחים. לפני הצום מומלץ לשתות את אחת מחליטות העלים שיתרמו לעיכול ותחושת השובע. בתום הצום, לפני הארוחה, מומלץ לשתות מחליטות הפירות כדי להחזיר את האנרגיה לגוף. 

מחיר: 179 ₪ 



המארזים ניתנים למכירה לבודדים, חברות וארגונים. להשיג ב"חוות דרך התבלינים" בית לחם הגלילית, בטל': 04-9533405, בסניפי הרשת ובאתר: http://www.derech-hatavlinim.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה