יום שלישי, 4 באוקטובר 2016

רוזליין- מוצרי טיפוח , ניחוח ויופי


רגע לפני החגים קיבלתי מארז מפנק להתנסות אישית מבית רוזליין, מודה ומתוודה עד היום טרם הכרתי את המותג והופתעתי לטובה בענק.

חברת רוזליין מנוהלת על ידי רוזי דבוש ומציגה ליין מוצרים איכותיים ,טבעיים ומובחרים ביותר, המשלבים יופי, טבע ואיכות בצנצנת אחת. כל המוצרים נבחרים בקפידה, מאושרים על ידי משרד הבריאות ומכילים רכיבים טבעיים בלבד, תוך מתן דגש על יחס אישי, מסור, הגון וקשוב, מתוך השאיפה להעניק לכל לקוח ולקוחה את המוצרים האיכותיים, הטובים והמתאימים לו ביותר.

רגע לפני שנתחיל אני חייבת לציין עוד פרט, מאחר ויש לי 2 נערות מתבגרות בבית (15 ו-18) אנו עורכות מידי יומיים ערבים משותפים של טיפוח ויופי ועל כן כולנו התנסנו במוצרים, המוצרים מותאמים לצעירות ולמבוגרות קצת יותר כך שאם מתחשק לכן לפנק ולהתפנק אצל רוזליין תמצאו מוצרים לכל גיל.


להלן המוצרים בהם התנסתי:

מסכת פילינג זרעי מישמש


ג'ל פילינג מכיל תמציות שגורמות לניקיון העור ונותנות הרגשת רעננות וחיוניות לעור הפנים. מסכה זו, מיועדת לניקוי הפנים בתוספת שמנים ארומטיים וצמחי מרפא, יעיל ועדין ,להסרת תאי עור ועידוד יצירת תאים חדשים. מכיל זרעי מישמש המנקה, מרעננת וממריצה את העור למראה חלק וזוהר .המסכה, מותירה את עור פנייך לרך יותר, רענן ומוכן לספיגה מרבית של לחות והזנה. החוויה שתישאר לאחר השימוש במסכה זו, היא של רעננות וניקיון לעורך.

ג'ל הפילנג עדין ונעים למגע עם העור, בעל ניחוח עדין ונעים.

מחיר 99 ש"ח


סרום מועשר – בשמן נר הלילה



סרום אנטי אייג'ינג מסדרת "רוזליין " הינו סרום פעיל ועוצמתי, לאחר שימוש של מספר שבועות העור ייראה קורן ומוצק יותר ,נינוח וצעיר יותר. הסרום נספג במהירות ומותיר את עור הפנים רך ובעל מגע של משי.

סרום מועשר זה, עשיר בנוגדי חמצון, תמציות צמחי מרפא וכן ויטמינים המזינים את העור ועוזרים לשיקומו. לחומרים הפעילים בסרום יש יכולת חדירה לעור – החומרים הפעילים, עוברים את המחסום העורי ויכולת החדירה וההשפעה של הסרום בעור לאורך זמן, גבוהה בעשרות אחוזים מקרם הזנה, לחות או מסיכת קרם.

הסרום מכיל ויטמינים החודרים לתאים, הוא נספג בקלות ,מחליק קמטוטים ומותיר את העור גמיש, חיוני וקורן. תפקידו של הסרום הוא קריטי וחיוני בהגנה על העור- שימוש בתכשירים פעילים מעניקים את מירב הלחות לו העור זקוק ומונע את הזדקנותו בגיל צעיר.

גם הסרום כמו ג'ל הפילנג מצויין, נספג בקלות ובמהירות על העור, בעל ניחוח עדין ונעים.

הסרום מתאים לכל סוגי העור!

מחיר 159 ש"ח


קרם לחות פעיל רימונים



לסיום כל התהליך השתמשתי בקרם לחות רימונים מסדרת "רוזליין ", מכיל נוסחה קלילה לעור הפנים. הקרם מצוין למי שמרגישה שהעור קצת עייף וזקוק להזנת לחות. קרם לחות זה, הינו בעל מרקם קליל ולא שומני הנספג במהירות בעור. הקרם מועשר במינרלים, ויטמינים צמחי מרפא ושמנים ארומטיים חיוניים שמעניקים לחות ורעננות למראה מושלם של עור הפנים חלק יותר ובעל מראה צעיר וזוהר יותר.

מתאים לכל סוגי העור!

מחיר 110 ש"ח

לאחר טיפול של כשבוע יכולה להעיד כי הפנים שלי זוהרות, בריאות וקורנות יותר- תודה לך רוזי המקסימה על סדרת מוצרים מושלמת.


לפרטים נוספים ולהזמנות חייגי: 0526-818-263



Rozline

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה