יום שבת, 1 ביולי 2017

מסעדת קמפאי סטריט ווק אושילנד- חוויה קולינרית אמיתית

זהו החופש הגדול התחיל, אנו בחודשיים האלה ממש הופכים לצוות בידור של החבר'ה הצעירים שלנו, ישנה טבלה על המקרר ובה נמצא כל יום את מבחר הפעילויות אותן נעשה עימם, אולם על דבר אחד אנו לעולם לא מוותרים, כן , גם ואולי בעיקר בחודשים הקשים הללו על זמן האיכות הזוגי.

אמש אחרי שישי ושבת עמוסים וגדושים בעיקר (ורק התחלנו זוכרים?) יצאנו לדייט זוגי וטעים במיוחד במסעדת קמפאי סטריט ווק השוכנת במתחם אושילנד בכפר סבא (16 דקות בלבד מפתח תקווה).

קמפאי למי שלא יודע זה "לחיים" ביפנית, הינה מסעדת אוכל אסייתי אשר כוללת תפריט רחב היקף שכולל סושי, מנות ווק, גריל אסייתי, מבחר רחב של סלטים, מרקים ועוד.

קמפאי למי שלא מכיר הינה רשת מסעדות אשר נפתחה אי שם בשנת 2008 לראשונה בבאר שבע וחיש מהר הפכה לרשת בפריסה ארצית ששמה הולך לפניה.

התפריט משלב אוכל רחוב אותנטי עם פיוז'ן קולינארי תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים, חיבור מדוייק של טעמים וצבעים, השירות במסעדה מהיר , חייכני ואדיב (הגשה עצמית אך בהחלט בצוות מתוגבר), ברקע מתנגנת לה מוזיקת רקע נעימה (ולא רועשת מידי), אומנם המסעדה שוכנת בתוך הקניון אך בהחלט מנותקת מהמולת הרעש והבלאגן.

המסעדה ממוקמת בקומה העליונה ומשלבת מקומות ישיבה בתוך המסעדה, ברחבה מחוץ למסעדה ובמרפסת הצמודה בה תמצאו נדנדות להנאתכם ומסך טלוויזיה גדול. בנוסף, גם בשוק האוכל בקומת הקרקע שמוביל אותו השף אהרוני, מציעה רשת קמפאי, דוכן מזון אסייתי.




את הארוחה פתחנו במרק טום יאם קאי - מרק תאילנדי חמוץ חריף עם עוף צלוי, קרם קוקוס, צ‘ילי, ליים, עגבניות שרי, אטריות, בצלים, פטריות וכוסברה. חריף אש!- התברר חיש מהר בבחירה מצוינת, מדובר במרק חריף מאוד (הגיע עם קנקן מיים קרים עם הרבה קרח), מנה עשירה מאוד שלמרות מחירה (39) גדולה , מלאה בפרודוקטים איכותיים ובשפע רב- בהחלט מנה שניתן ורצוי לחלוק:


סלט יאם קאי - סלט תאילנדי רענן של עוף קצוץ על אטריות שעועית עם קריספי שאלוט, בצל ירוק וסגול, נענע, כוסברה, בזיל תאילנדי וצ‘ילי אדום חריף ברוטב נאם פלה וליים סחוט. פיקנטי!- סלט שונה ומיוחד מאוד, הפעם חיפשתי בגזרת הסלטים משהו שלא אכלתי עד כה והבחירה התבררה כיותר מנכונה, סלט מצויין , מעט חמצמץ , פרשי ומרענן מאוד, עם עקצוץ קל של צילי- עונג:



בהמלצתה של המלצרית המקסימה שלנו בחרנו בשלושה רולים של סושי שכל אחד התברר כמוצלח יותר מהשני, שלושתם עשויים מחומרי גלם ברמה גבוהה מאוד, בעלי אורז דביק במינון הנכון ובטעמים מקוריים במיוחד.




וולקנו רול - במילוי סלמון צלוי, בצל ירוק, שומשום, מלפפון ואבוקדו, עטוף בסלמון צרוב, טריאקי, מיונז ושבבי טמפורה- מושלם לאוהבי הסלמון כמונו :



סביצ'ה רול - במילוי ילוטייל קצוץ ברוטב צ'ילי-ליים, בצל, כוסברה, חסה ומלפפון, עטוף באבוקדו ושבבי טמפורה- שילוב מעניין מאוד בעיקר בזכות הרוטב צ'ילי ליים :



סלמון קראנץ‘ רול - פוטומאקי )רחב( במילוי סלמון, אבוקדו ובטטה, מטוגן בטמפורה :



את המנות ניתן להזמין על בסיס אטריות אורז או אורז, וכן להחליף את העוף או הבשר בטופו. בכל מסעדות קמפאי סטריט ווק תיהנו משירות אדיב וממנות גדולות ומפנקות במחירים טעימים. 

קינחנו בקוסמיקס שוקולד - מוס שוקולד עם בראוניז, קרם קרמל אגוזים- קינוח שוקולדי מפנק במיוחד, לא מתוק מידי , קליל ומענג:


טלפון: 6288*

כתובת: עתיר ידע 2, מתחם אושילנד
שעות פעילות:
א- ש 11:30-22:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה