יום שני, 3 ביולי 2017

מוצרים ללא גלוטן מבית נטורל קייקס- טעים ומפנק



כשהתחלתי את המסע לתזונה ללא גלוטן סובבי הקרובים הרימו גבה, "הייתכן כי את שאוכלת רק גלוטן (יכולה ימים שלמים לאכול רק שטויות עתירות בגלוטן) עוברת גמילה?"

אז כן, נכנסתי למסע לא פשוט אשר תחילתו הייתה לשם הורדה במשקל אך חיש מהר הבנתי כי כל כאבי הבטן, הנפיחויות והצרבות הן כתוצאה מאכילת גלוטן , נשאבתי פנימה לעולם שכולו טוב, לעולם שהיום הרבה יותר קל להתמודד איתו וזאת מאחר והמבחר של מאכלים נטולי גלוטן הקיים בשוק הינו רחב, עשיר ומפנק (וטעיםם).

אמש הגיע משלוח מפנק וטעים של מוצרים מבית נטורל קייקס- מלאווח ובורקס גבינה- מיד הפשלתי שרוולים והכנתי תוספת לארוחת הערב בורקס גבינה, לילדים כמובן לא סיפרתי שמדובר בבורקס ללא גלוטן ויצאנו לדרך- התוצאות כפי שתיארתי לעצמי לא איחרו להגיע.




אז כן, מי שיודע שמדובר בבורקס נטול גלוטן יכול להבדיל ולחוש בטעם, הבצק קצת שונה, מעט קשה יותר אבל בהחלט מאוד מאוד טעים, הילדים והזוגי שלא ידעו במה מדובר אהבו ואף טענו כי הבצק שונה אך מאוד טעים - אני ממש אהבתי ואין לי ספק כי מצאתי את המותג שיככב אצלי בקרוב.





אחד המותגים המובילים את תחום המאפים והלחמים, הוא NATURAL BAKE, הישראלי, המאפשר לצרכני ה'ללא גלוטן' ליהנות מטעמים משובחים של לחמים, לחמניות, בורקסים, מלוואח, פיצות אבקות מרק, קמחים ועוד.

לקראת חופשת הקיץ הממשמשת ובאה, ב- NATURAL BAKE, החליטו לצאת במבצעי מכירות חסרי תקדים, שיאפשרו לצרכן ליהנות ממבחר מוצרי צריכה בסיסיים ללא גלוטן במחירים זולים במיוחד..

המבצעים המוצעים:

3 שקיות של לחמניות סנדוויץ' ב- 29.90 ₪ בלבד במקום 15 ₪ לשקית אחת.

בורקס גבינה, בורקס תפוח אדמה, בצק עלים, מלאווח, שני מוצרים (ניתן לשלב) ב- 29.90 ₪, כשמחיר כל מוצר בנפרד נע בין 25 ₪, ל- 29 ₪ ליחידה.

*המבצעים יימשכו עד סוף חודש יולי.

מוצרי NATURAL BAKE כשרים בהשגחת בד"צ העדה החרדית






ניתן להשיג ברשתות המזון, הטבע, ובחנויות המובחרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה