יום חמישי, 20 ביולי 2017

"בייבי סמארט" מציעים תיקים לקייטנה ולגן מעוצבים עם הקלאסיקות האהובות מהספרים


נסיך הבית גדל לי מיום ליום וממש בקרוב יתחיל את שנתו האחרונה בגן הילדים- גן חובה, השנה הוא כבר לא יהיה "צעיר" יותר אלא "בוגר" וככזה העונה לתיאור זה הוא מתרגש בטירוף, כל יום שואל מתי חוזרים - מתגעגע לגן, לגננת, למשחקים ולחברים.

במיוחד לכבוד המאורע הצטיידנו כבר בתיק חדש לגן והפעם תיק מיוחד במינו- תיק מעוצב עם הקלאסיקות האהובות מהספרים שכולנו מכירים:"פלוטו מקיבוץ מגידו..." , "בים, בם, בם תירס חם" ...."מעשה בחמישה בלונים" , מיטב ספרי הקלאסיקות היפים שגדלנו עליהם, זוכים לקראת הקיץ לקבל ביטוי כתיקי גן מעוצבים, בציורים מרהיבים ומשפטי פתיחה מתוך הספרים האהובים שעליהם גדלנו. כך ילוו הסיפורים את ילדינו לפני השינה, בדרך לגינה ולגן. 

בייבי סמארט החברה המובילה בישראל בתחום המוצרים לתינוקות ולפעוטות, פיתחה ליין רחב של מוצרים, שעליהם מוטבעים ציורים ותמונות מתוך הספרות הקלאסית, אם זה על גבי כלי אוכל, מגבות ים, בקבוקים, מדבקות קיר, ספרי אמבט, מצעים וגם תיקים לגן ולקייטנה. 

(בייבי סמארט היו היבואנים הבלעדיים של : בייבי אינשטיין, והקלטת המפורסמת - בייבי מוצארט).



מניחה שאין ילד שלא גדל על אותם הסיפורים המיוחדים, הקלאסיקות הידועות והמוכרות ועל כן לטעמי התיק מקבל משמעות אחרת, משמעות של הזדהות ואהדה הן מצד הילדים והן מצד ההורים.



ניתן למצוא בין מגוון האיורים תיקים מתוך הסיפורים: "איה פלוטו", "תירס חם", "מעשה בחמישה בלונים ", "האריה שאהב תות" ו"הבית של יעל".

אנחנו התאהבנו ואתם?

גודל: 37X28 ס"מ 

מחיר: 49.9 ₪ . להזמנות באתר www.babysmart.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה