יום שבת, 29 ביולי 2017

מותג הויטמינים הגדול מארה"ב - פיוריטנ'ס פרייד נכנס לשוק הישראלי



מהפכת מחירים בשוק הויטמינים ותוספי התזונה בישראל
מותג הויטמינים הגדול מארה"ב - פיוריטנ'ס פרייד נכנס לשוק הישראלי
ישווק באתר puritan.co.il 
ויספק לצרכן הישראלי חווית קנייה זהה לזו הצרכן האמריקאי המתבטאת במחיר ובאספקה מידית



כמה פעמים יצא לכם לרכוש מוצרים באינטרנט מחו"ל וחיכיתם יובלות? יותר מכך כמה פעמים אף לא קיבלתם אותם? ואז מתחילת סאגת החזרת התשלום- אם יש משהו שאני שונאת זה את זה! לא יכולה לסבול את נושא אי קבלת המוצרים והרדיפה אחר התשלום, נכון, תגידו יש מוצרים שאנו קונים בשקלים בודדים אולם רכישת ויטמינים ומוצרי פארם איכותיים עולים עשרות ולעיתים מאות שקלים.

מעבר לכך לעיתים אני מסתבכת באתרים הללו עם האותיות הקטנות, עם השפה הלא ברורה ועם אתרים בממשק אשר ממש לא נוח למשתמש על כן יותר משמחתי לשמוע כי מותג הויטמינים הגדול מארה"ב - פיוריטנ'ס פרייד נכנס לשוק הישראלי וישווק באתר נוח, קל ומזמין.

אז מיד בהיוודע דבר הבשורה נכנסתי לאתר ושוטטתי להנאתי, ראשית האתר קל מאוד, מחולק לפי קטגוריות, תחומים וקהל יעד כך שכל אחד ימצא את מבוקשו ביעילות ובקלות מירבית.

והשוס לדעתי זהו זמן החלוקה, ראשית מי שרוכש מעל 190 שקלים יקבל את המשלוח ללא עלות (ומי שלא יעמוד במחיר ישלם עלות משלוח של 19.90 שקלים בלבד), שנית הזמנתי בבוקרו של יום שלישי וכבר באותו היום המוצרים הגיעו, ארוזים היטב עם שליח נעים ואדיב- אני מזמינה המון באינטרנט מעולם לא נתקלתי בשירות מהיר ואדיב שכזה, החבר'ה באתר מבטיחים אספקה תוך יום עסקים.



ישנם אתרים רבים של ויטמינים ותוספי תזונה אולם עם כניסתו לארץ של המותג האמריקאי פיוריטנ'ס פרייד (puritan's pride) תתחולל מהפכה של ממש, המותג הגדול ידוע במחיריו התחרותיים ובהחלט לשמחתנו הקהל עומדת להתחולל לה מהפכת מחירים בשוק הויטמינים שעד היום נתפס בשוק כמוצר יוקרה.

Puritan’s Pride הינה זרוע המכירה הישירה של ענק תוספי המזון NBTY (Natures Bounty) והינה המותג היחיד של היצרן הנמכר ישירות ללקוח הסופי (מודל direct to consumer ) ואינו עובר דרך חנויות או מפיצים, ולכן נמכר במחירים תחרותיים ביותר. 

NBTY, ענקית הוויטמינים ותוספי התזונה האמריקאית, עומדת מאחורי מותגי האיכות המובילים בעולם, בהם: סולגאר, Nature’s Bounty, רשת Holland and barrett הבריטית ואף קו המוצרים של קופת חולים כללית "דרך חיים". פרופיל החברה של NBTY מורכב מלמעלה מ- 16,000 מוצרים שונים ומחזור המכירות העולמי השנתי שלה נאמד ב-4.5 מיליארד דולר בשנה.

כולנו הלוא יודעים כי אנו רוכשים באתרים הללו מממספר סיבות ואחת מהן היא הפחתת העלויות על כן יותר ויותר ישראלים פונים לאתרים הללו ומבצעים דרכים קניות, מעבר לכך ישנה מגבלה שמציב משרד הבריאות שאוסר על ייבוא מוצרים כגון מלטונין, 5 HTP, או מקפיד על הגבלות בייבוא תוספי תזונה, בשונה מארה״ב שם שיטת הפיקוח שונה וכמעט שאינה מציבה הגבלות על המותר למכירה. 

אולם עליה וקוץ בה - החיסרון באתרים אלה הוא זמן השילוח הארוך והשירות בדואר ישראל המתאפיין פעמים רבות בחוסר יעילות, איבוד חבילות ובזמני אספקה ארוכים. גם עלויות המכס המשתנות חדשות לבקרים אינן מטיבות עם הצרכן הישראלי האינטרנטי. בשורה התחתונה - יותר ויותר ישראלים בוחרים לוותר על נוחות הקנייה בארץ, גם במחיר של המתנה ארוכה לחבילה או לחוסר הבהירות בעניין עלויות המכס.

ולכן בדיוק לשם כך נכנס לתמונה מותג Puritan’s Pride שהופך לנו את רכישת הויטמינים ותוספי המזון לקל, זמין ופשוט יותר, בשורת המחיר הנמוך בארץ, ישירות מהיצרן ובמשלוח מהיר ממחסני החברה בישראל ביום עסקים אחד.

הרכישה באתר puritan.co.il מתבצעת ישירות ממחסני Puritan’s Pride בארץ ובזכות כך, מאפשרת לצרכנים המקומיים חסכון בעלויות השילוח והמיסים הכרוכים בקנייה מחו״ל לצד משלוח מהיר לבית הלקוח. באתר הבנוי כחנות ניתן למצוא את כל המידע שחשוב לדעת על כל אחד מהמוצרים, בצורה מפורטת ומקצועית. ניתן להחזיר כל מוצר כל עוד הוא סגור באריזתו המקורית, עם הסגירות המקוריות של היצרן, בתוך 30 יום.

בשלב ראשון ישווקו בארץ כ-60 מוצרים מבית Puritan’s Pride באמצעות אתר האינטרנט puritan.co.il. בהמשך מתכננת החברה להרחיב את ליין המוצרים.

מעבר למחירים הנוחים מאוד באתר ישנם המון מבצעים, הטבות והנחות נוספות, אז קדימה הכנסו לאתר והזמינו עוד היום מוצרים נבחרים ומצויינים.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה