יום חמישי, 20 ביולי 2017

מהפכה בשוק מוצרי הניקוי בישראל


מי שמכיר אותי יודע שהשם השני שלי הינו "חולת ניקיון" אני יכולה במשך שעות רבות לנקות, לשפשף ולהבריק, במרוצת השנים זו הפכה למחלה של ממש- כפית בכיור מפריעה לי ומיד נשטפת, האבק מורד מידי יום, הרצפה מקבלת ניגוב של פינוק מידי יום והחלונות והתריסים מידי שבוע זוכים לשטיפה יסודית.

בכל קנייה בסופר תרה אחר מבצעים ומוצרים חדשים על מנת לחדש ולרענן את ארון חומרי הניקוי, כל מכרי יודעים כי אם מחפשים טיפים לניקוי הם מגיעים אלי.

הפעם זכיתי להכיר מקרוב חברה שטרם הכרתי- את חברת Com, יבואנית מותגי הניקיון והצריכה לבית ABC ו- FIX, המובילה את מהפכת שוק מוצרי הניקיון בישראל והפעם עם מוצרים חדשים במחיר הנמוך מהמתחרים בכ- 20-30 אחוזים ובסטנדרט האיכות הגבוה ביותר, משיקה מוצרים חדשים על המדף:


רגע לפני שאספר לכם חייבת לציין כי ממש הופתעתי לטובה, לרוב כשהשתמשתי במוצרים "זולים" יעילותם הייתה בהתאם, לא זכיתי לניקיון יסודי ואיכותי, הפעם זכיתי לניקיון מעולה.

כל החומרים בעלי ניחוח נעים ולא מעיק (במיוחד מסיר השומנים), גם לאחר השימוש במוצרים לא נותרה בידיים תחושת צריבה, נעימים למגע.

אז כן, לעיתים מוצרים במחירים נוחים מוכיחים את ייעילותם ומפתיעים- נסו אותם, מבטיחה לכם שתופתעו כמוני, אין לי כלל ספק כי בקרוב אמשיך להתנסות בשאר מוצרי החברה.

ג'ל אקונומיקה מקציפה FIX:
אקונומיקה מקציפהFIX עם קצף פעיל להמסת שומנים, מלבינה, מחטאת ומנקה, בניחוח לימון. מעולה לניקיון הבית באופן יסודי ולהשמדת חיידקים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות, השוק פרטי וסיטונאים בכל הארץ. מחיר צרכן: 11.9 ¤.

אטבי כביסה FIX:
אטבי כביסה איכותיים, אוחזים היטב, בעלי הזרקת גומי כפולה, אינם משאירים סימנים על הבגדים וגדולים במיוחד. אטבים צבעוניים בצבעי הקיץ, מגיעים באריזה 15 יחידות. מחיר צרכן: 7.9 ¤.

מבשם אויר FIX :
מבשם אויר FIX לבישום חדרי הבית, לנטרול ריחות רעים, יעיל בחדרי אמבטיה ושירותים. מגיע בבקבוק התזה של 400 מ"ל וב-3 ניחוחות קיץ מרעננים: פרחים, וניל ולבנדר. מחיר צרכן: 8.9 ¤.


קרם לניקוי כללי ABC:
קרם לניקוי כללי ABC עם קפסולות הניקיון לניקוי מושלם. הקרם מבריק ומנקה משטחים באופן יעיל וקל. בניחוח לימון רענן. מגיע בבקבוק לחיץ של 750 מ"ל לנוחות מרבית. מחיר צרכן: 9.9 ¤



נוזל רב תכליתי לניקוי והברקה ABC:
מנקה ומבריק, מתאים לכל סוגי המשטחים בניחוח לבנדר רענן. מגיע בבקבוק התזה של 750 מ"ל. מחיר צרכן: 9.9 ¤


מסיר שומנים ABC:
מסיר שומנים ABC ללכלוך עקשן ושומן שרוף. מתאים לניקוי תנורים והסרת שומנים קשים. מתאים לשימוש על גבי משטחים בטמפ' החדר לניקוי יעיל וללא מאמץ. מגיע בבקבוק התזה 750 מ"ל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה