יום שני, 3 ביולי 2017

לילות אפריקה בגן הבוטני ירושלים

אז כאמור אמש התחיל החופש הגדול באופן רשמי, אנו ההורים הפכנו לצוות הבידור של החבר'ה הצעירים, כדי שחלילה לא ישעמם להם בכל יום יש לנו הפעלות ואטרציות שונות.

את החופשה בחרנו להתחיל בלילות אפריקה הנמצאים בגן הבוטני בירושלים (מקום קסום לכשעצמו)- מהיום ניתן להינות מאפריקה הקסומה ללא צורך בטיסה, כאן פגשנו את קאי משבת המסאי, לולו משבט הזולו, למדנו על התרבות וההיסטוריה האפריקאית ויחד יצאנו למסע קסום.

השעה הינה שעת בן ערביים כך שהשמש השוקעת הופכת את המסע לידידותי יותר, בשעות אלו נעים יותר ומידי פעם אף נהננו מבריזה קלה ונעימה.





קאי משבט המסאי ולולו משבט הזולו הינם  נסיך ונסיכה אפריקאים היוצאים להרפתקה ומזמינים אותנו המטיילים  לגלות את אוצרות אפריקה. הצטרפנו אליהם בדרך לגילוי המשימות הסודיות במפת האוצר , חיפשנו את המטמון, עברנו בשביל האומץ, עברנו את מבוך השבטים, טיילנו בין הכפר ובין שביל החיות ועמדנו בגבורה  בכל המשימות ובשל כך הפכנו  ליורשי העצר של יבשת אפריקה והצלחנו למצוא את האוצר הסודי.

 





לולו, קאי ואנו עברנו  מסע התבגרות מלא חוויות מאתגרות וכיפיות, למדנו על ההיסטוריה והתרבות האפריקאית, הכרנו את הטבע של היבשת, פגשנו אנשים מרתקים ומצחיקים ועמדנו במשימות, שדורשות תעוזה, חוכמה ויצירתיות.



הרפתקה משפחתית המחברת את נופי הגן הבוטני עם הצמחייה הייחודית שמקורה ביבשת הנדירה.







העברנו שעתיים מלאות קסם וכיף משפחתי, מילאנו את כתב החידה ובסיומה אף קיבלנו את שרשרת השבט.





במסע: סיפורי השבטים האפריקאים, התרבויות והשיקויים של רופא השבט המשעשע, רוקדים לצלילי הקצב של שבט המסאי לומדים לתופף על הגוף ולשיר את שיר הגשם, מכירים את קולות הלילה מפצחים חידות, מתרוצצים במבוך ושוברים שיאים אישיים-בפעילות חווייתית.

החוויה הלילית מלווה על ידי פסקול ייחודי ועשיר ותאורה היוצרת פנטזיה קסומה, 
פרי יצירתו של אמן התאורה גיל טייכמן

מסלול ההליכה נגיש לעגלות. הפעילות מתאימה לגילאי 2-12

ימי ושעות הפעילות:
1 ביולי- 31 באוגוסט 2017 
ימים א-ה ומוצ"ש
בין השעות 17:00-22:00
כניסה אחרונה 21:15

ימי ו-הפעילות אינה מתקיימת | ערב תשעה באב 31.7.17 ותשעה באב 1.8.18- סגור

מגיל שנתיים חייב בכרטיס (גם בכרטיס רגיל או משפחתי).

מחירים:
מחיר למשתתף הינו 55 שקלים.
מחיר משפחתי שכולל 2 מבוגרים+ 3 ילדים הינו 195 ש"ח.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה