יום רביעי, 9 במרץ 2022

פיצה זותא- תשכחו מכל מה שאתם מכירים


שבוע שעבר נסיך הבית יצא לטיול שנתי, בעת חזרתו הביתה שלח לי הודעה: "אמא מתחשק לי פיצה, אבל פיצה מיוחדת", אתם כבר מכירים אותי נכון? מיד גלגלי מוחי התחילו לעבוד וידעתי לאן אקח את החבר'ה. על פיצה זותא שמענו אין ספור המלצות והחלטתי שהנה והגיע הזמן לקפוץ, לבקר, לטעום ולבדוק מקרוב על מה כל המהומה. הרשת מונה כיום ארבעה סניפים ובקרוב מתוכננים שלושה נוספים.  אנחנו ביקרנו בסניף כוכב הצפון בתל אביב.

אז ראשית ולפני הכל אם גם אתם טרם ביקרתם, עשו טובה לעצמכם וקפצו בהקדם לבקר כי זה המקום האידיאלי לפיצה איכותית ומיוחדת. 

לפיצה זותא יש מגוון פיצות רומאיות ייחודיות שמכינים במקום מחומרי הגלם הכי משובחים והכי טריים, את רוב חומרי הגלם הם מייבאים במיוחד מאיטליה ובהתאם למסורת האיטלקית הרומאית כאן נקבל מלבני פיצה שעשויים מבצק עבה ואוורירי עם שלל גבינות , דגים וירקות טריים וקלויים. אם נודה באמת אף אחד אבל אף אחד לא יכול לסיים במלבן אחד מאחר וזה טעים וממכר. 

בין שלל הפיצות ניתן לקבל :

פיצה מוצרלה מעושנת (פטריות שמפיניון, מוצרלה מעושנת, רוטב הבית החריף ופטרוזיליה) .
פיצה מנגולד (עלי מנגולד מוקפצים ומתובלים עם שמן זית, קלמטה ומוצרלה).
פיצה סלמון (רוטב עגבניות, מוצרלה, סלמון, מיץ לימון טרי, פטרוזיליה ושמן זית).
פיצה 4 גבינות (פטריות שמפיניון, מוצרלה מעושנת, רוקפור, פרמזן).

ועוד מגוון טעמים מובנים ומי שלא מתחבר כמובן יכול להזמין פיצה מרגריטה עם תוספות כאוות נפשו. 

בפיצה זותא מכינים פיצה al taglio רומאית אותנטית כבר יותר מ-20 שנה! לרשת פיצה זותא תפריט כשר, כך שכולם יכולים ליהנות ממנו. הלהבות בטאבון לא נחות לרגע משעות הצהריים עד הלילה באמצע השבוע, ובסניפים מסוימים תוכלו ליהנות מהפיצות שלנו גם ביום שישי לפני כניסת השבת ו/או במוצאי שבת.



אז מה היה לנו? ראשית דגמנו מספר טעמים של פיצה מובחרת וטעימה במיוחד, אם להודות באמת ממש קשה לבחור איזו מהן הייתה בשילוב המוצלח ביותר מאחר וכולן ככולן היו פשוט מדהימות. הבצק חלומי, מעט שמנוני, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, התוספות ברמה נדיבה והגבינה המשובחת שמקפיצה את כלל הטעמים. 

פיצה זוקיני- פרוסות זוקיני עם רוטב פטרוזיליה שום לימון ומוצרלה טרייה.
פיצה סלמון (רוטב עגבניות, מוצרלה, סלמון, מיץ לימון טרי, פטרוזיליה ושמן זית).
פיצה 4 גבינות (פטריות שמפיניון, מוצרלה מעושנת, רוקפור, פרמזן).
פיצה שרי חריף- עגבניות שרי, קרעי מוצרלה טרייה, חריף ושמן זית.







עוד דגמנו:




סלט קיסר- חסה קיסר, פרמז'ן, קרוטוני פוקאצ'ה ורוטב קיסר- מי שמכיר אותי יודע שהסלט האהוב עלי הינו סלט קיסר וכאן הוא היה פשוט מושלם, החסה פריכה וטרייה, שילוב הקרוטונים והגבינה שהוגשו בשפע הקפיצו את המנה אולם הלהיט הינו רוטב הקיסר שעטף באהבה את כל המנה ויצר מנה מדהימה בדיוק כמו שאני אוהבת:




פולנטה פטריות- טורטליני גבינות, פיטריות צלויות, פולנטה תירס, שמנת, פרמז'ן ובזיליקום- טוב, עצרו הכל ותקשיבו לי טוב!! אתם חייבים לעצמכם את המנה המושלמת הזו. שילוב של כלל המרכיבים האהובים עלי ביותר יצרו את מנת החלומות, אימל'ה כל ביס מהמנה הזו זו פשוט חגיגת טעמים מושלמת לחיך, התענגנו על כל ביס וביס (ואם להודות באמת התבאסתי שלא לקחתי לעצמי מנה לבד):



שמנת פטריות- פסטה פפרדלה עם פטריות צלויות, שמנת, מחית כמהין, קונפי שום ופרמז'ן- גם מנה זו כקודמתה הייתה פשוט מושלמת. הפסטה בושלה בדיוק כמו שאני אוהבת (לא רכה מידי), הרוטב קטיפתי ועוטף באהבה את הפסטה, שילוב התוספות בדיוק במינון הנכון ומחית הכמהין מקפיצה את המנה כמה דרגות מעלה מעלה, שלמות זה כאן:




אז חברים, אם גם אתם כמונו נמנים על חובבי הפיצות/פסטות איכותיות, שונות ומפנקות זה המקום בעבורכם, קפצו עוד היום לאחד מסניפי הרשת, תחוו טעמים רומאיים משובחים ותבינו מהי פיצה איכותית. אתם עוד פה? רוצו ובקרו , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


טלפון להזמנות:
5642*

שעות פתיחה:
א’-ה’: 12:00 ועד אחרון הלקוחות
ו’: 12:00 ועד שעה לפני כניסת השבת
מוצ”ש: שעה לאחר צאת השבת

שעות פתיחה משלוחים:
א-ה 12:00 עד 22:45


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה