יום רביעי, 16 במרץ 2022

עיסא פישמרקט מהדייג לצלחת- חנות דגים ומסעדה חדשה ביפו

עיסא פישמרקט

מהדייג לצלחת- חנות דגים ומסעדה חדשה ביפו




לפני מספר שבועות הוזמנו לאירוע השקת מסעדת עיסא פישמרקט החדשה ביפו, פנינה קסומה ומיוחדת בלב הפועם של תל אביב. סיפורו של עיסא זיותי התחיל בחוף הים ביפו, כבר מגיל צעיר יצא לעבוד עם הדייגים ופיתח את האהבה והידע שלו לדגים. את האהבה לים ולדייג הוריש לבנו הצעיר יעקוב שכבר מגיל 8 דג ועובד עם סוחרי הדגים ביפו, מה שהוביל לפתיחת "ISSA FISH MARKET" חנות ומסעדת דגים משפחתית.





המסעדה ממוקמת בסמיכות למתחם נוגה על פינת רחוב סלמה ובת עמי (אגב, האזור שוקק במסעדות - כיף גדול). בצמידות למסעדה ממוקמת חנות דגים, שם ניתן למצוא מכל השפע שיש לים להציע; דגים ופירות-ים טריים שהביאו הדייגים, לצד מוצרים קפואים, תבלינים, רטבים מיוחדים ועוד. כל לקוח מוזמן לבחור מהויטרינה של הדגה הטרייה ולקבל את זה בתנור, מטוגן או צלוי בהתאם לחשקיו ולאכול במקום ו/או לקחת הביתה - היש טוב מזה?

כפי שציינתי מעלה הוזמנו לאירוע ההשקה, שם האוכל זרם כיין משובח, הכל טרי, איכותי, מפנק ובטעמים נפלאים, אין לי ספק כי בקרוב נגיע למסעדה לבדוק אותה מקרוב כי זוהי נראית לי מסעדה בדיוק מהסוג שאנחנו אוהבים. אז ראשית ולפני הכל המון בהצלחה לעיסא ולמשפחתו היקרה.





תפריט המסעדה מבוסס על מתכונים משפחתיים ומתכונים עכשוויים ומכיל מנות כגון: שרימפס וקלמרי בחמאה ושום בתוספת צי'פס (60 שקלים); חוושי - עראייס דגים (40 שקלים); פיש טורטיה עם דג בתיבול הבית מוגש עם צ'יפס (45 שקלים), שווארמה סלמון וצ'יפס (50 שקלים), פיש אנד צ'יפס (45 שקלים); פילה לברק מטוגן או על הפלאנצ'ה עם צ'יפס (70 שקלים).












פינת רחוב סלמה 3 הפכה בשנים האחרונות לפינה קולינרית מסקרנת המשלבת בין עולמות שונים, חומוס אל קלחה, סימונצ'ו בית המאפה הטבעוני ועכשיו גם חנות ומסעדת הדגים של עיסא.


ISSA FISH MARKET

כתובת:
סלמה 3 פינת בת עמי 9, יפו

טלפון:
03-7446527

שעות פעילות: 
ימים ב'-שבת
חנות – 08:00-20:00
מסעדה 11:00-23:00





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה