יום רביעי, 9 במרץ 2022

החצפוריה - מארזים גרוזינים מפנקים ומיוחדים

טוב, פורים כבר ממש עוד רגע כאן ואתם כבר מכירים אותי שאני אוהבת לחפש את הדברים המיוחדים, השונים, האותנטיים, כאלו שלא רואים בכל מקום וכך גם המשלוח עליו אני רוצה לספר עליו. הפעם קיבלתי משלוח מקסים ומיוחד מאוד בטעמים של בית. 

קארינה רק בת 23, חיילת ופראמדיקית אשר אוהבת את המטבח הגרוזיני ויוצרת תחת ידיה מטעמים לרוב כאילו ומדובר בסבתא מבוגרת אשר בילתה שנים רבות במטבח. כבר מגיל צעיר אפתה קינוחים ועוגות והתחברה עד מאוד לאוכל הגרוזיני שהוא בעצם הטעם של הבית, של הילדות, האוכל עליו גדלה. מאז היותה קטנה נכנסה למטבח ביחד עם סבתה ויחד הכינו מבחר מאכלים גרוזיני בהם מאפים, תבשילים, לחמים ועוד. 

קארינה השיקה את החצ'פוריה - מארזי אוכל גרוזיני בהכנה ביתית. כלל המוצרים טריים מאוד, איכותיים וכפי שציינתי מעלה בטעמים של בית כאלו שתאכלו רק אצל המאמות המבוגרות.


בין שלל המוצרים שקארינה מוכרת ניתן לרכוש מוצרים בודדים ו/או מארזים מובנים כמו שאנחנו קיבלנו. 


המארז הראשון אותו קיבלנו מיועד לחג הפורים, זהו למעשה משלוח מנות עתיר טעמים, צבעים, ניחוחות ומרקמים, צבעוני וחגיגי כיאה לחג. בין המטעמים שמצאנו במארז היו : חצ'פורי א'צרולי מחופש לאוזן המן במילוי גבינות, חצ'פורי בצק שכבות, חינקלי במילוי גבינות, אוזני המן אמסטרדם, קאפייקס שוקולד וקינדר, מאפה שמרים קינדר- מבטיחה לכם שאם אתם שולחים למישהו משלוח מנות שכזה הוא זוכר אתכם לכל השנה. זה היה אחד המשלוחים הכיפים ביותר שזכינו לקבל, לדגום ולזלול בהנאה. את כלל המאפים חיממנו קלות בהוראת קארינה וכולם ככולם היו מושלמים, לרגע חשבנו שאנו בבטומי במסעדה מקומית אותנטית- שלמות זה כאן חברים:















המארז המושלם הבא עליו אני רוצה לספר לכם כלל מטעמים אותנטיים גרוזינים כאלו שכולנו נחשפנו אליהם ומאוד מתחברים וכלל:בלינצ׳ס במילוי בשר, חינקלי במילוי בשר, פילמני במילוי בשר, צ׳בורקי במילוי בשר- כולם בשריים וכל אחד מהם בטעם ייחודי משלו. חברים גם כאן בדיוק כמו במארז המושלם מעלה כלל המאפים והמטעמים מדהימים, בניחוח וטעם ביתי אותנטי ומיוחד מאוד. ניכר כי קארינה למדה יפה את העבודה מסבתה וכי יש לה יד מאוד טובה במטבח (ואתם כבר מכירים אותי אני בהחלט יודעת לזהות יד טובה):









אז חברים אם גם אתם כמוני אוהבים להפתיע עם משלוחי מנות ייחודיים, שונים, כאלו שלא רואים בכל מקום בכל ימות השנה (לא רק בחגים) זה המקום בעבורכם, הזמינו מהחצ'פוריה עוד היום משלוח מנות/מארז/או מנות בודדות ותהנו ממבחר טעים, איכותי, ביתי ומיוחד. 

קארינה  עושה משלוחים בחינם ברחבי פתח תקווה. במידה ותרצו להזמין משלוח מחוץ לפתח תקווה משלוחים באזור המרכז  עלות המשלוח הינה רק 30 שקלים.  המארזים לפורים הם 200-220₪ או מארז בהתאמה אישית לפי תקציב (זה תמיד אפשרי וקיים) .

אתם עוד פה? רוצו עוד היום להזמין משלוחים והפתיעו את יקירכם , הנאה מרובה מובטחת לכם מילה שלי!!!



טלפון להזמנות ובירורים:
052-445-8404

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה