יום שלישי, 15 במרץ 2022



בשבוע האחרון הותקפתי התקף עז של נוסטלגיה וגעגועים לילדות, לסבי וסבתי עליהם השלום, לאווירת החגים ששררה בבית בימים שקדמו לכל חג וחג ועימם ההכנות הדרוכות, לימי החג השמחים, איפה הם אותם הימים? 

מאחר וכאמור אני בהתקף נוסטלגי קשה החלטתי להכין לכבוד פורים חלק מן העוגות והעוגיות שהיו מנת חלקם של משלוחי המנות אצלי בבית (אצלינו אגב במשלוחי המנות בקושי יכולתם למצוא ממתקים אלא רק מבחר רחב ועשיר של עוגיות תוצרת בית), הפעם אני חייבת לשתף אתכם באחד המתכונים השווים ביותר - עוגת עלי וופל מדהימים וטעימים במיוחד (אומנם לצערי זה לא בדיוק כמו של סבתי כי לצערי לא הייתי מספיק חכמה לקבל מתכון טרם מותה).

את העוגה יצרתי בחמש דקות עבודה ומה אגיד לכם? הטעם? חלומי, חצי עוגה כבר הסתיימה לה ואת החצי השני שומרת בקופסא למשלוחי המנות, או שמא אולי נכין עוד אחת, מה אתם אומרים?

הפעם מאחר וקיבלתי משלוח של קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות מבית חברת "מייסטר" החלטתי שאני חייבת לנסות לשלב את זה ותקשיבו אימל'ה איזה טעם נפלא, אליפות. 




אז שנתחיל?

המצרכים:
חבילת עלי וופל
6 כפות טחינה
6 כפות קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות מבית "מייסטר"
2 כפות קקאו
מעט אגוזים קצוצים וקוקוס קלוי

אופן ההכנה- פשוט וקל:
לערבב את כל חומרי המלית לתערובת אחידה.
להניח עלי וופל, למרוח 1/3 מתערובת מילוי וחוזר חלילה, לסיים בעלי וופל.
לקרר מעט ולהגיש קר. 



חברת "מייסטר" מציעה להכין אוזני המן עם מילויים וציפויים טעימים ומיוחדים של מותג הבית האיכותי UNIQUE






למה שלא תעשירו את משלוח המנות בפורים עם מטעמים מיוחדים, שכולם ישמחו לקבל? חברת "מייסטר" מציעה להכין אוזני המן עם מילויים וציפויים טעימים ומיוחדים של קו הפרימיום של מותג הבית UNIQUE. מייסטר (משנת 1997), מתמחה בחומרי גלם ועזרי אפייה מקצועיים לשוק המקצועי, המוסדי והביתי.

אפשר למלא, לצפות או גם וגם - אוזני המן, עוגיות רולדה, ריבועיות, סהרונים, מאפי שמרים או כל מטעם אחר שאוהבים - עם קרם בואנו, ציפוי קרמל מלוח, ציפוי לבן או קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות. בסוד נגלה לכם שקרם בואנו אוהב ציפוי קרמל מלוח, ומילוי שוקולד לבן ועוגיות שחורות - אוהב ציפוי לבן. במילים אחרות, משניים יוצאים שלושה כי אפשר להכין רק עם מילוי, רק עם ציפוי או גם וגם. נכון נחמד?

בין הלקוחות המוסדיים והמקצועיים של מותג UNIQUE - מלונות היוקרה של רשת ישרוטל, רשת פתאל ורשת דן, קונדיטוריות וקונדיטורים מובילים ובהם מיקי שמו, רולדין, רשת גולדה ועוד.

קרם בואנו: במרקם רך בטעם שוקולד חלב-נוגט נימוח. מתאים לאפייה, למוס ולמילוי. כשר חלבי. מחיר: 39 ש"ח למיכל במשקל 450 גרם

ציפוי DIP קרמל מלוח: לציפוי מאפים, עוגיות ועוגות. במרקם שמתקשה לאחר הצינון. כשר פרווה. מחיר: 29 ש"ח למיכל במשקל 500 גרם

קרם שוקולד לבן ועוגיות שחורות: במרקם קרמי ובטעם עשיר. מתאים לאפייה, למוס ולמילוי. כשר חלבי. מחיר: 39 ש"ח למיכל במשקל 450 גרם

ציפוי DIP לבן: לציפוי מאפים, עוגיות ועוגות. אפשר להוסיף לציפוי טעם וצבע שרוצים. הציפוי מתקשה לאחר צינון. כשר פרווה. מחיר: 29 ש"ח למיכל במשקל 500 גרם

** את הציפוי יש לחמם טרם השימוש במיקרו (בפולסים עד שנהיה נוזלי), או בבאן מארי. לצפות ואז לצנן.

כשר בהשגחת חוג חתם סופר/ לנדא, והרבנות מטה יהודה.

להשיג באתר https://www.mayster-shop.co.il/ , ברשתות ובחנויות מתמחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה