יום רביעי, 16 במרץ 2022

תשכחו מכל מה שאתם מכירים- קופרמן- עוגיות שוקולד ציפ'ס אורבניות

לעוגיות של חן קופרמן נחשפתי באינסטגרם לפני מספר שבועות ומאז אני פשוט נדהמת כל פעם מחדש- מההיצע, מהיופי, מהרעיונות המעולים ומהמגוון המטורף (כ-15 סוגי עוגיות שוקולד ציפ'ס עם תוספות). 





חן קופרמן בן 35 מגבעתיים , התאהב במטבח ובאפייה כבר מגיל 13 ומאז השמיים הם הגבול בעבורו. 17 שנים הוא נמצא בתחום המזון והמסעדנות ולפני כשנתיים יצא לדרך כשהחל באפיית העוגיות המושלמות הללו. כבר כשלוש שנים הוא עובד על מתכונים נפלאים, חוקר, מפתח ומתקדם. כלל חומרי הגלם ברמה סופר גבוהה, הכל טרי, טעים ומפנק. כאן תקבלו כל עוגייה בצבע, במרקם ובטעם מקורי, שונה וטעים בצורה יוצאת דופן. 



לפני כשבועיים לערך בשעת ערב מאוחרת רגע לאחר ארוחת הערב הגיע משלוח סופר מפנק שכלל בתוכו כ-10 עוגיות שוקולד ציפ'ס גדולות, מושחתות ומיוחדות מאוד. מי שמכיר אותי יודע שאני לא נמנית על חובבי העוגיות שוקולד ציפ'ס אולם ילדי מכורים אך מודה, לראשונה בחיי פשוט התאהבתי בכל עוגייה ועוגייה וממש התבאסתי שהמשלוח התחסל לו מהר מידי. 




אז מה היה לנו?

ראשית ולפני הכל חייבת לציין כי הבסיס של העוגייה מושלם, עוגייה רכה, נימוחה, טרייה ולא מתוקה מידי כך ששילוב התוספות מעניקים לכל עוגייה ועוגייה את הטאצ' המדוייק והמיוחד שלה, אנחנו ממש אהבנו.

המריר הקלאסי 60% , מלח מאלדון- זה בדיוק מה שאני אוהבת, שוקולד איכותי ברמה גבוהה, שמתאזן מעולה עם המלח ועם מתיקות העוגיות.
דואט שוקולד חלב, לבן , M&M- זוהי בדיוק העוגייה שכל ילד ירצה לזלול כל יום, שילוב טעים במיוחד.
טופי, בוטנים אמריקאיים ובייגלה - עצרו הכל, אימל'ה, מה זה השילוב המושלם הזה? פשוט רבנו על העוגייה הזו כי היא פשוט מושלמת ומיוחדת מאוד, התוספות כאן הן מוגזמות ומושחתות - כל ביס פשוט לונה פארק של טעמים לחיך.
פרלינה פיסטוק, קראנץ' קורונפלקס ופטל- גם כאן שילוב התוספות מדויק מאוד, מאוזן, מקורי ומפתיע, זה בדיוק כלל המרכיבים שאני אוהבת.
פרלינה לוז, פייטה וקרמל מלוח- אימל'ה איזה דיוק של טעמים, איזו חוויה אמיתית, מבטיחה לכם שאם אתם טועמים אתם פשוט מתמכרים.
שוקולד לבן וקוקוס, רפאלו מפורק ומנגו- טוב, תקשיבו, אוהבי הקוקוס זוהי חגיגה מושחתת ומיוחדת בעבורכם, בעלי אוהב קוקוס בכל צורה ופשוט עף על העוגייה הזו, שילוב מדויק ומיוחד עד מאוד. בכלל חייבת לציין שכלל התוספות הינן ברמת דיוק מאוד מדויקת, כך שלא תקבלו תוספת אחת שדומיננטית יותר מהשנייה אלא הן משתלבות בהרמוניה מדויקת להפליא.
ג'אנדויה ושוקולד לבן, גנאש- זוהי בגדול לטעמי העוגייה הכי מתוקה , אני מעט פחות אהבתי אולם הילדים זללו בהנאה צרופה.
קרם מלבי- פיסטוק, קדאיף פריך וורדים- וואו, שילוב מדויק של המרכיבים שאני  מאוד אוהבת, גם קדאיף וגם מלבי, אימל'ה כמה שזה היה טעים. 
פרלינה- פקאן, בצק עלים בחמאה וקינמון- המצאה סופר מקורית ומיוחדת אם אתם שואלים אותי. 
"אמסטרדם" קופרמן סטייל- זוהי בדיוק העוגייה שמייצגת את חן קופרמן האגדי. 











כפי שציינתי מעלה בסיס העוגייה מושלם, רך, נימוח וטעים מכל מה שאכלתי עד היום (ותאמינו לי שאכלתי עד היום אין ספור עוגיות כאלו), שילובי התוספות מדהים, ניכר כי הושקעה כאן מחשבה רבה. כל עוגייה טעימה מקודמתה. התוספות מדויקות מאוד, איכותיות ומפנקות- שחיתות זה כאן!!

אז חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים עוגיות "קצת" אחרות ובעיקר מפנקות וטעימות זה המקום עבורכם, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

חן עושה משלוחים באיזורי:
נס ציונה מדרום עד כפר סבא בצפון .
ישנה אפשרות לאיסוף עצמי בתיאום מראש מרמת גן.


ניתן לפנות לשאלות והזמנות בווטסאפ

טלפון להזמנות:
050-6363234

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה