יום שלישי, 8 במרץ 2022

מהדורת המבוקבקים של ‏-GIHOOK By Pick Bar Jaffa יוצאת לדרך

לפני מספר חודשים התארחנו בבר הקוקטיילים המדהים Pick Bar ומאז כל פעם ששואלים אותי על בר קוקטיילים מיד שולחת לאותה פנינה קסומה ומיוחדת בה התאהבנו. לאחרונה פנה אלי דור אחד מבעלי המקום והציע לי לשלוח לי את מהדורת המבוקבקים החדשה שלהם ליצירת מיקס סנגריה בבית בקלות, בנוחות ועם טעם של בר מקצועי. מאחר ואנחנו מאוד אוהבים סנגריה מיד קפצתי על המציאה ודור הגיע עם משלוח מבוקבק, מפנק ומיוחד עד מאוד. 


כמו כל דבר שהחבר'ה כאן נוגעים בו גם כאן יצרו את מהדורת המבוקבקים לאחר המון מחשבה על כל מרכיב ובמטרה ליצור את הסנגריה הטעימה, המאוזנת והמיוחדת ביותר. מהיום כיף גדול לשתות סנגריה מושלמת גם בבית (מודה לפני כן ניסיתי אין ספור מתכונים ולא הגעתי לטעם המושלם).

במהדורת המבוקבקים של GIHOOK By Pick Bar Jaffa ניתן למצוא 3 בסיסי מיקס סנגריה שונים ומיוחדים. כאן למעשה תקבלו את הבסיס המושלם, כל מה שלנו נותר זה להוסיף יין ולהנות. בגדול את הסנגריה ניתן להגיש קרה או חמה (אנחנו בחרנו בסנגריה קרה עם קרח ומעט פירות).


אז כפי שציינתי ישנם 3 סוגים שונים של מיקסים אשר מגיעים בבקבוקונים של 250 מ"ל אותם צריך להוסיף לבקבוק יין 750 מ"ל, רגע לפני שאמשיך חשוב לי להדגיש כי הצוות כאן חשב על הכל ואף שילב את היינות המתאימים והמיוחדים ביותר לסנגריה אז בחום ממליצה לרכוש יחדיו:

מיקס לסנגריה לבנה - פאי תפוחים מתובל בתבלינים חמים ונעימים, ניחוח תפוח מתקתק וחמאה אגוזית. מעולה בשילוב של יין לבן:  בלנד של קרמנר (750 מ״ל) צ׳ילייני ארומטי וקליל. 

מיקס לסנגריה ורודה - עוגת גבינה ותותים מרעננת, מנחמת, מתקתקה במידה.  מעולה בשילוב של יין רוזה:  אנה מבית גונץ (750 מ״ל) סלובני מסעיר ואפילו קצת מלוח או לחילופין רוזה ישראלי של עברי. (750 מ״ל) 100% פינו נואר יבש עם ניחוח תות מעקצץ. 

מיקס לסנגריה אדומה ספלנדד- בניחוח קקאו, בתיבול תבלינים חמים, עקצוץ חריפות נעים על הלשון. מעולה בשילוב של יין אדום: קברנה סוביניון צ׳יליאני (750 מ״ל) יבש וטוב. 




כלל המיקסים השונים בעלות של 40 שקלים בלבד לבקבוק של 250 מ"מ כאמור . כמו כן כפי שציינתי מעלה ישנה אפשרות לרכוש את היינות השונים אשר מומלצים על ידי הצוות במחיר מצחיק של 65 שקלים. אם אתם שואלים אותי, לכו על השילובים המומלצים שלהם כי הם בהחלט יודעים את העבודה ויחדיו יוצרים את המשקה האולטימטיבי המושלם. 

אז חברים אתם כבר מכירים אותי, אני ממליצה רק על הטוב ביותר, אם אתם חוגגים מאורע או סתם רוצים לשבת עם כוס סנגריה חמה ו/או קרה איכותית, טעימה ומפנקת זה המקום בעבורכם, התקשרו עוד היום, הזמינו משלוח וקבלו אותו עד הבית.

באיזור תל אביב, רמת גן וגבעתיים המשלוח חינם (מינימום הזמנה 80 שקלים).

להזמנות כנסו לאינבוקס של ה-pick ציינו את כמות בקבוקים ופירוט הזמנה כולל :טלפון ,כתובת מלאה , זמן אספקה ומשם יתקדמו עימכם. 

התשלום מתבצע בפייבוקס או מזומן במקום.

אז חברים אתם עוד פה? רוצו להזמין, הנאה מרובה מובטחת לכם , מילה שלי!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה