יום חמישי, 10 במרץ 2022

עוגות הבראוניז המושחתות של Talyas bakery

השבועיים האחרונים לא עשו עימי חסד, הבריאות לא להיט ואני מבלה יותר ויותר במיטה ופחות ופחות במטבח. שגרת החיים שלנו ממשיכה קדימה ובני משפחתי מחפשים עדיין את הארוחה החמה, את הקינוח המושחת והמפנק. הפעם פינקתי אותם במשלוח של עוגת בראוניז מושחתת וטעימה במיוחד מבית Talyas bakery. מדובר בעוגות בראוניז ממכרות, מושחתות וטעימות במיוחד.

טליה ברששת, רק בת 29 עבדה בניהול ברשת אופנה של מעצבת ישראלית , אי שם בשנת 2020 בימי הקורונה אשר גרמו לה לחשוב מחדש החליטה שלמרות שפחות מתחברת למטבח (טוב, אהבתה הגדולה היא הכנת דגים לשבת) היא נכנסת למטבח ומכינה עוגות שטרם טעמנו. חיש מהר החברים, הלקוחות, השכנים והמכרים לעבודה התחילה לטעום והתאהבו (לגמרי מבינה מדוע). אם זה התחיל כתחביב אט אט המוצר תפס תעוצה וחיש מהר עוד ועוד אנשים רצו לרכוש ממנה את העוגות. 

טליה מכינה עוגות בראוניז ממכרות בציפויים שונים, מפנקים, מיוחדים וטעימים בצורה יוצאת דופן. ניכר כי טליה מאוד אוהבת את העשייה ושמה דגש לכל פרט ופרט, החל מהאריזה בה היא אופה את העוגות, בדיוק ובמינון הנכון של הרוטב, של התוספות ואפילו בסרט בו היא קושרת את המארז וגורמת לו ליוקרה ברמה גבוהה.

אתם כבר מכירים אותי נכון? אתם יודעים שאני תמיד ממליצה על הטובים והמיוחדים ביותר וכאן העוגות פשוט להיט ממכר היסטרי, אין לי כלל ספק שכל מי שיזמין יתאהב, יתמכר וישוב שוב ושוב. לא בכדי כל המתפללים בבית הכנסת בו טליה מתפללת בשבתות זוללים בהנאה את העוגות עוד בטרם מתחילה התפילה. 

קבלו הצצה לתפריט של Talyas bakery:

בראוניז לוטוס- בראוניז בליווי נוטלה וממרח לוטוס עם שברי לוטוס:


שחיתות של בראוניז פיסטוק בליווי נוטלה וממרח פיסטוק עם שברי פיסטוק קלופים:


בראוניז אוראו- עוגת בראוניז בליווי נוטלה ואוראו:


וזו הייתה הבחירה שלנו- בראוניז בייגלה- עוגת בראוניז בלווי נוטלה ובייגלה- כי אין על שילוב של מתוק ומלוח- טוב, עצרו הכל ותקשיבו לי טוב!! זה הקינוח ההיסטרי הטעים ביותר שאכלנו עד היום, בשניות ספורות העוגות נחטפה ונזללה בהנאה על ידי כל בני הבית:






אז חברים יקרים, אם גם אתם אוהבים את הקינוח המושחת, הטעים, המיוחד, כזה שלא תראו ותטעמו בכל מקום זה המקום בעבורכם, הכנסו עוד היום ל-Talyas bakery, הזמינו בראוניז בציפוי מושחת וטעים ופנקו/התפנקו , הנאה מרובה מובטחת לכם מילה שלי!!

טלפון להזמנות:
054-922-0466

תגובה 1:

  1. אני טועם רק אחרי התפילה😜
    וממש קשה לחכות כי זה טעים ברמה אחרת
    מומלץ מאוד לכבוד שבת קודש

    השבמחק