יום שני, 21 במרץ 2022

קפה הנרייטה- בית הקפה השכונתי שלי

אנחנו מאוד אוהבים לצאת לבתי קפה שכונתיים, כאלו שהתפריט ייחודי להם, שהשירות מוקפד ואיכותי יותר, כאלו שכמעט כולם מכירים את כולם והאווירה קסומה ומיוחדת. כך היה עת יצאנו לקפה הנרייטה .קפה הנרייטה הינו בית קפה תל אביבי וותיק, שכונתי ומשפחתי באווירה ביתית. מיקומו המיוחד והמרכזי של בית הקפה, התפריט המגוון והשירות האישי, הם שמבדלים את קפה הנרייטה כמקום אישי ונעים, הנותן מענה ללקוחותיו.​ 

הגענו בשבוע שעבר בערב קריר במיוחד, השירות סופר מוקפד , האווירה במקום קסומה ומיוחדת והתפריט עשיר ומגוון מאוד, אגב, אספר לכם בהמשך אבל יש המון דילים בכל שעות היממה כך שבכל רגע שתגיעו תמצאו דיל כזה או אחר לצד תפריט מגוון, מפנק וטעים במיוחד. 

ראשית התחלנו עם קוקטיילים קלילים וטעימים להרמת המורל. חשוב לדעת- כל יום  מהשעה 17 עד 22 יש happy hour על כלל האלכוהול בין היתר תמצאו: בירה מהחבית, יין הבית וקוקטיילים ממש טעימים .



הזוגי מצידו בחר באשקלונה- על בסיס ערק, אשכוליות, לימון ונענע- קוקטייל פרשי ומרענן, מחוזק היטב ובשילוב טעמים מדויק:




אני מצידי בחרתי בגרין ג'ין - על בסיס ג'ין וויטלי, מלפפון וירוקים וכמובן טוניק- וואו, אחד הקוקטיילים הטעימים שיצא לי לדגום לאחרונה, נהנתי מכל לגימה ולגימה, שלמות זה כאן:



את הארוחה בחרנו לפתוח ב-2 מנות קלילות, מהמטבח החלבי, כל אחת טעימה מקודמתה, שתיהן כביכול לא מתיימרות אך טעימות ומדויקות בטעמן ובשילובים .

קרוק מאדם- 2 ביצי עין על לחם בריוש קלוי עם מוצרלה ותוספת סלמון, הוגש עם סלט ירוק וגבינת שמנת- וואו מנה מדהימה. לחם הבריוש מדהים, מתקתק מעט ומתאזן נפלא עם שילוב טעמי הסלמון, גבינת המוצרלה וביצי העין, מנה שאנחנו יכולים בקלילות לפתוח כל יום בזלילה שכזו. ממליצה בחום לחובבי הזאנר:







קאסדייה- טוסט טורטייה ממולאת גבינות ופלפלים קלויים, מוגש עם גוואקמולי וסלסת עגבניות - גם מנה זו כקודמתה מדויקת מאוד וטעימה להפליא, אנחנו מאוד אוהבים טורטייה ונהנים לשלבה במתכונים מקוריים, הקאסדייה מזכירה לי את טעמי חו"ל והתענגנו על כל ביס וביס. חשוב לי עוד לציין כי כלל המרכיבים איכותיים מאוד, כל חומרי הגלם באיכות גבוהה מאוד:





למנות עיקריות הזוגי הזמין ג'בטה שניצל - חזה עוף, איולי, ממרח אבוקדו, חרדל, בצל, רוקט ועגבנייה- זהו כריך שהזוגי יכול לאכול כל יום, כל היום. שילוב בין 2 הדברים שהוא הכי אוהב- שניצל וג'בטה. כאן הכריך גדול, עשיר בטעמים ומפנק מאוד, הכריך מגיע עם סלט עלים ירוק , רענן, טעים ומפנק:





 
בהתייעצות עם המלצרית החביבה אני בחרתי במנה סופר מפתיעה וייחודית- עוף בקארי וירקות- נתחי עוף, פלפלים, גזר, בצל ירוק, בצל לבן , כוסברה, בוטנים, ברוטב פיקנטי של קארי וחלב קוקוס על מצע קינואה (ניתן לקבל על מצע של אורז), טוב, זו אחת המנות המוצלחות שדגמתי, איזה שילוב טעמים מדויק, כל ביס זה ממש חגיגת טעמים אמיתית, ממש לונה פארק של טעמים לחיך, התענגתי על כל ביס וביס:







כפי שסיפרתי בתחילת הכתבה יש המון דילים שווים :

כל יום בין השעות 9-12 יש "דיל בוקר" שכולל קפה+מאפה/כריך/בורקס במחיר מיוחד.
ארוחות בוקר מוגשות בימי א'-ה' עד השעה 13.00 בסופי שבוע עד 14.00. 

בימי א'-ה' בין השעות 12-17 יש עסקיות (מנה ראשונה, עיקרית, שתייה לבחירה וקפה וקינוח במחיר מוזל).
על כל שליש גולסטאר מקבלים צ'ייסר מתנה.

אז חברים, אם גם אתם נמנים כמונו על אוהבי בתי קפה שונים ומיוחדים זה המקום עבורכם, זו לא עוד רשת שאתם מכירים , ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום. 



כתובת:
ארלוזורוב 186 ת"א

טלפון:
03-6911715

שעות פתיחה:
א-ה 22:00- 07:00
שישי 07:00-17:00
שבת 22:00- 08:30​

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה