יום שלישי, 22 במרץ 2022

קובה לפסח עם תבליני עוזי - טעמים של בית

אז פסח ממש עוד רגע מגיע והתפריט אט אט מתגבש לו וההכנות בשיאן. רשימת המתנות הוכנה, רשימת הקניות אט אט מתגבשת לה. אני טיפוס שאוהב להכין הכל מראש ועל כן חלק גדול מן המוצרים כבר רכשתי ושומרת כמובן בארון נפרד שימתין לחג. הפעם אני רוצה להמליץ על מארז התבלינים הגדול והגדוש כל טוב שהגיע אלי שבוע שעבר. 

לפני מספר חודשים נחשפתי למוצרי של עוזי טעמים של בית ומאז פשוט התמכרתי. מדובר במותג ברמה סופר גבוהה, מותג ותיק , עסק משפחתי אשר הוקם לפני למעלה משלושה עשורים (בשעת 1990 אם נדייק) על ידי אב המשפחה מסעוד פרץ. מסעוד התחיל את דרכו בבית עסק קטן, ביתי ואותנטי בשם "אריזות עוזי".

מסעוד התברך בבקיאות קולינרית, הוא בעל יכולת לפתח טעמים מיוחדים תוך שמירה על סגנונו האישי, האותנטי והביתי שאותו מכיר מבית הוריו. ניכרת בו הבנה מעמיקה של שיטות עבודה המאפשרות שמירה על איכות וטריות המוצרים לאורך זמן ללא פגיעה בטעמים המשובחים. גייס את יכולותיו, כישוריו ואמונתו, עמל וטרח בהקמת עסק לילות כימים, הוא ייצר מוצרים בטעמים מיוחדים וביתיים, במו ידיו תוך שהוא טועם ומחדד את הטעמים על מנת להגיע לדיוק המרבי בטעמי מוצריו המופלאים והייחודיים.
עם השנים, אל העסק הצטרפו לעבודה בני המשפחה: האם (ז״ל), הילדים והנכדים שגדלו עם הזמן. בבית העסק ייצרו וארזו תבלינים, פיצוחים, אריסה ביתית, קטניות, תרכיזים והכל עם המון אהבה, השקעה ושמירה על איכות ביתית גבוהה. לכולם הייתה מטרה אחת: לייצר מוצרים איכותיים בטעמים ביתיים, גם אם הדבר כרוך בעבודה קשה, בעשייה ידנית ולא תעשייתית. המוטו שהנחה את המשפחה הינו: האיכות הביתי מעל הכל! העסק התפתח בהיקף מוצריו ובמספר לקוחותיו אך האיכות הביתית תמיד הייתה לנגד עיניו של אב המשפחה ועליה הוא לא ויתר.




שם העסק הוחלף ״לעוזי טעמים של בית״ בשל היותו עסק שהטעמים הביתיים של מוצריו מורגשים בכל מוצר שהוא מייצר, אורז או משווק. המשפחה הרחיבה את סל המוצרים שלה בממרחים חדשים, סלטים משובחים, שיווק ומכירת פירות קפואים, ייצור תבלינים, קליית פיצוחים טריים, אריזת אריזות לכבוד חגים והכל עד בית הלקוח.

ממש רגע לפני החג הגיע משלוח גדוש בכ-12 מארזי תבלינים (כל אחד במשקל 200 גרם), כולם ככולם סופר איכותיים אשר מעניקים לתבשילים טעמים ייחודיים ודומיננטיים. מי שמכיר אותי יודע שאני ידועה כאחת שכל הזמן מבשלת אוכל אותנטי, איכותי וטעים כך שמניסיון אישי שלי יכולה להעיד כי מדובר בתבלינים ברמה סופר גבוהה .








באתר ניתן לרכוש מגוון רחב של תבלינים איכותיים, קיטניות, ממרחים, חמוצים, פיצוחים, פירות יבשים, פירות קפואים, פיצוחים טבעיים, תרכיזים ועוד ועוד מגוון רחב של פינוקים והכל באיכות ללא תחרות תוך שימת לב ודגש לפרטים הקטנים. כאן רואים כל לקוח ולקוח והשירות סופר מוקפד.

אז חברים, אל תתמהמהו, אומנם יש קצת זמן עד פסח אבל מבטיחה לכם שהזמן עובר מהר מידי ועל כן רצוי להתכונן מבעוד מועד, ממליצה להיכנס עוד היום לאתר , לבצע הזמנה , הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 

כפי שציינתי בכותרת אני מתכוננת לחג והפעם רוצה לפנק אתכם במתכון לקובה מדהימה לחג.



המצרכים למעטפת:
2 כוסות קמח מצה
פירה העשוי מ-2 תפוחי אדמה מבושלים
3 ביצים טרופות
כוס מים פושרים
2 כפות שמן
מעט פלפל שחור גרוס מבית עוזי טעמים של בית, כפית מלח


ללוש היטב את כל המצרכים ולהניח במקרר לקירור כחצי שעה, בינתיים להכין את המלית.


המצרכים למילוי:
חצי קילו בשר טחון
בצל קצוץ דק
רבע כוס צנוברים
רבע כוס צימוקים
מלח, פלפל ומעט פפריקה מתוקה מבית עוזי טעמים של בית


אופן ההכנה:
לטגן את הבצל עד להזהבה קלה, להוסיף את הבשר ולערבב היטב עד שהוא הופך לאפור- רצוי לערבב עם מזלג ובשיטה זו להפוך את הבשר לפירורים, להוסיף את הצנוברים, צימוקים ותבלינים, לערבב היטב כ-2-3 דקות, לקרר.








לקחת כדור מבצק המעטפת, לשטח ביד (ידיים רטובות) , למלא ולטגן.


להגיש חם ולהתענג.


שעות פתיחה:
א-ה: 8:00 עד 16:00
ו - 8:00 עד 10:00

טלפונים להזמנות ובירורים:
עוזי - 0542288601
שמואל - 0547653466
משרד - 086272946

משלוחים עד בית הלקוח
דוא"ל: uzi.teamim.home@gmail.com
כתובת: רחוב המלאכה 6, באר שבע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה