יום רביעי, 16 במרץ 2022

הג'חנון של נירית- לבוקר כיף יותר

הילדים שלי אוהבים מידי שבוע לפתוח את השבת עם מנת ג'חנון מפנקת לצד ביצים קשות, רסק עגבניות, חריף ומבחר גבינות. לרוב אני מכינה ג'חנון ביתי אולם מידי פעם מרשה לעצמי להתפנק ומזמינה ג'חנון איכותי, מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד משתדלת מאוד לבחור את הטוב ביותר בעבורם.

הפעם בחרתי בג'חנון של נירית המקסימה. נירית בת 31, אוהבת את מלאכת האפייה ואת עשיית הג'חנון למדה מחמותה היקרה. נירית מכינה מידי שבוע ג'חנון טרי בעבודת יד דק דק עם קמח מנופה. כל יחידה נמכרת במשקל של 130 גרם. אגב, ישנה אפשרות לרכוש גם רסק עגבניות וסחוג ביתי.

ישנה אפשרות לרכוש ג'חנונים בבודדים ו/או סיר ג'חנון עם 12 יחידות לאירועים, לשבתות משפחתיות ו/או לכל אירוע כיפי אחר.



אני קיבלתי את המשלוח במגש אלומיניום , סידרתי את הסיר רגע לפני כניסת שבת ובשבת בבוקר המתין לחבר'ה שלי ג'חנון ריחני, שחום וטעים במיוחד. ניכר כי יש לנירית יד טובה והיא למדה היטב את הכנת הג'חנון ומכינה אותו באהבה גדולה.




ניתן לרכוש כיום את הג'חנון באזור פתח תקווה, ראש העין והסביבה. עלות יחידת ג'חנון הינה 8 שקלים. הג'חנון מגיע מוכן לאפייה.

אז חברים, אם גם אתם נמנים על חובבי הג'חנון ממליצה בחום לפנות לנירית כבר היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.

אגב, ישנה אפשרות למשלוחים בהזמנות מעל 80 שקלים.

מוזמנים להכנס לדף של נירית ו/או להזמין טלפונית במספר: 052-3982665.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה