יום רביעי, 26 ביוני 2024

יש חיים במושב מגשימים- סטלה קפה

יש חיים במושב מגשימים

אל מול מטעי הסברס והנקטרינות מצאנו את עגלת הקפה המיוחדת של הזוג זהר ואיילת בני המושב.

בלב ליבו של המושב הקימו הזוג את עגלת הקפה המיוחדת אשר נקראת "סטלה" על שם אימו של זהר. במקום יש שפע מקומות ישיבה עם מזגנים ניידים, ציליות והמון אנרגיה קסומה ומיוחדת. כבר שתגיעו למקום תבינו כי הגעתם למקום הנכון. הכל ירוק ומרנין מסביב. בעגלת הקפה נמצא מגוון רחב של כריכים, מאפים מתוקים ומלוחים, בורקסים, סלטים, פיצות, עוגות ועוד ועוד, כולם כאן ימצאו את מבוקשם הן הקטנים והן הגדולים.






הגענו בשעת בין ערביים מוקדמת עם נסיך הבית והוא מיד הכריז כי זוהי עגלת הקפה הטובה ביותר שדגם עד היום (ותאמינו לי שהוא דגם כבר מספר לא מבוטל).






התחלנו עם מיץ אשכוליות קריר וצונן והנסיך כמובן הזמין שוקו קר מפנק וטעים במיוחד.





פרעצל עם סלט ביצים הגיע סופר טרי וטעים, רגע לפני ההגשה צוות המקום יחמם בעבורכם את הכריך מה שיקפיץ את הטעמים המופלאים, הפרעצל טרי מאוד, סלט הביצים טרי, טעים ומתובל בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, הירקות לא משתלטים על המנה וכל ביס שתנגסו תתענגו ובענק.





עוד הזמנו בורקס פינוקים- בורקס גבינה חמים וטעים עם ביצה קשה, חציל מטוגן, מלפפון חמוץ מוגש עם סלט תורכי טעים וטחינה סמיכה ומדויקת, אני לא יודעת מה אתכם אבל מבחינתי לאכול מנה כזו כל יום, כל היום- דיוק זה שם המשחק! כאן כל מרכיב מדויק מאוד, הן מבחינת הטעמים והן מבחינת הכמות.







נסיך הבית כמובן שלא ויתר על הפיצה המקומית עם תוספת זיתים ובצל (שהגיע בשפע)- האמת? הופתעתי! בצק טעים ומיוחד, הרוטב קטיפתי והגבינה מצויה כאן בשפע- מפתיע, טעים ומפנק במיוחד. בדרך כלל בעגלות הקפה נמצא רק כריכים וסלטים ופחות מאפים בסגנון פיצה אבל כאן יש חשיבה מחוץ לקופסא וצוות המקום מבין את הדרישה מצד הילדים ועל כן המנה הזו בול במקום ובזמן.






קינחנו עם עוגת הבית - עוגת הגבינה של איילת אשר מכינה באהבה גדולה- עוגה אפויה, טעימה וקטיפתית - כזו שתרצו להמשיך לאכול עוד ועוד עד סופה. עוד עוגה שדגמנו הינה בלובר- עוגת אוכמניות, נגיעות של שוקולד לבן וגבינה - וואו, כמה שהיא טעימה , מעט מתוקה אך מדויקת. 








אז חברים אם אתם מחפשים את עגלת הקפה הבאה שלכם באיזור המרכז זה בהחלט המקום עליו אנו ממליצים בחום. היא ממוקמת במושב מגשימים כאמור - רק 25 דקות נסיעה מתל אביב. העגלה ממוקמת בצמוד לגן שעשועים, גן כושר, מגרש כדורגל וכדורסל וכאמור כפי שציינתי מעלה בסמוך למטעים ושדות.

במקום כ-150 מקומות ישיבה, לצד מרחבי דשא ומעל 200 חניות צמודות. המחירים נוחים מאוד, התפריט עשיר ומגוון (יש גם מנות טבעוניות ומנות ללא גלוטן). כמובן המקום כשר (עם תעודה). אתם עוד פה? רוצו ותבקרו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.

שעות פתיחה:
ראשון עד חמישי 7:30-18:0
שישי 7:30-15:00
שבת סגור




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה