יום שבת, 15 ביוני 2024

FACE BAR- ראשון לציון- מקום הבילוי הבא של העיר


לפני כשבועיים בחרנו לסיים את השבוע בדייט השבועי שלנו והפעם בFACE BAR השוכן בראשון לציון. מדובר בבר קסום ומיוחד הממוקם בציר הראשי של העיר- ברחוב רוטשילד 111 בניהולו של שלומי המקסים. שפע חניה באיזור שזוהי בהחלט התחלה טובה. בערב בו ביקרנו נעשה אירוע ההשקה הרשמי של המקום , עשרות חברים הגיעו לפרגן ובליינים מקומיים שכבר נחשפו למקום גם הם נכחו, הרימו כוסית ו/או צייסר, לגמו בירה וסעדו את נפשם בשמחה ובכיף. האווירה במקום מיוחדת, יש וויב מטורף, אנרגיות קסומות והמון כיף. מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע אך בוויליום כזה שיאפשר לכם לשוחח עם החברים או בן הזוג עימו הגעתם. יש מבחר פינות ישיבה בפנים, בחוץ ועל הבר. 




התפריט מגוון ועשיר אך לא עמוס מידי מה שיאפשר לכל מבקר ומבקרת למצוא את אשר חשקה נפשו. הכל טעים ועשוי מחומרי הגלם הטובים ביותר לצד מחירים נוחים לכל נפש מה שיהפוך את הבילוי לכיף ומהנה אף יותר. 


אז כהרגלנו הרמנו לחיים , לחיי שלומי, לחיינו, לחיי חיילנו ושבויינו שישובו הביתה לשלום במהרה, אני בחרתי בקוקטייל- פינקי און דה בריין- ליקר ל'יצי, גי'ן, שוופס ליצי ואשכולית אדומה והזוגי מצידו בחר בקוקטייל על בסיס אוזו שכבר ירד מהתפריט אך שלומי פירגן והברמן הכין בשנית- שניהם היו מדויקים מאוד, האלכוהול הורגש והיה דומיננטי, שילובי הטעמים מדויקים, מאוזנים ומפתיעים:




למנות ראשונות בחרנו לחלוק: קרפ'ציו בקר- מוגש עם עלי רוקט, בלסמי מצומצם, שמן זית, קונפי שום, פלפל צילי ובתוספת של צנימים- מודה! לרוב בברים המנה הזו לא להיט אבל מאוד התחשק לי להזמין מה שחיש מהר התברר כהחלטה סופר מוצלחת! מדובר בפרוסות בקר דקיקות, טעימות, טריות ומיוחדות, התיבול המינימליסטי הקפיץ את הנתח ויצר מנה חלומית, אם גם אתם אוהבים את המנה הזו אל תוותרו אליה , פשוט אל!



כנפיים ברוטב צילי מתוק- כמה פשוט, ככה טעים! מנה לא מתיימרת אך טעימה במיוחד. גם במנה כזו צריך להיות מדויקים ולדעת לבחור את הכנפיים הטובות, לצלות אותן מעט על מנת שיישארו עסיסיות ולבחור בתיבול הנכון, את כל אלו הצליחו לעשות כאן ביג טיים:




נקניקיות פרובאנס מובחרות- מוגש עם כרוב כבוש, קורנישונים ואיולי חרדל- הנשנוש האולטימטיבי לצד הבירה!! תקשיבו, נקניקיות סופר איכותיות, רק בביס הראשון הבנתי על מה שלומי דיבר, הן באמת מעולות, לא אותן הנקניקיות התעשיתיות אותן אנו רגילים למצוא בברים השונים, סופר איכותיות בטעם מופלא!!





לאחר קוקטייל ובירה התאבון של הזוגי נפתח עוד ועוד והפעם החליט בהמלצתו של שלומי ללכת על כריך קורנדביף מדהים- כריך מלחם רוסטיק עם כמות גדולה של קורנדביף, איולי חרדל , ירקות: חסה, עגבניה, בצל, מלפפון חמוץ ומוגש לצד ציפ'ס- וואו! אני בשלב זה כבר הייתי די מלאה אבל לא הצלחתי להפסיק לאכול, כריך מהחלומות, כל ביס לונה פארק של טעמים:





קינחנו עם עוגת שוקולד חמה עם טוויל שומשום- קינוח קליל, חמים, טעים ומנחם- הקינוח המושלם לערב קסום ומיוחד:




אז חברים, אם גם אתם מחפשים את הבר הבא זה המקום בשבילכם! אנחנו נהננו כאן בטירוף ואין לי כלל ספק שנחזור ממש בקרוב, כאן תקבלו את כל מה שאפשר מבילוי מושלם- החל מאלכוהול משובח , אוכל מופלא, אווירה מחשמלת והכל במחירים נוחים לכל כיס. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!!

FACE BAR

כתובת:
רוטשילד 111
ראשון לציון 

טלפון להזמנות:
050-6098900

שעות פתיחה:
ראשון- סגור.
שני- חמישי
14.00-23.00
שישי:
12.00-18.00




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה