יום שבת, 29 ביוני 2024

פיצה פופולו- בסר פתח תקווה - פיצה רומאית שקשה להפסיק לזלול


מי שביקר פעם ברומא יודע על מה אני הולכת לדבר בפוסט- פיצה רומאית הלוא היא פיצה מרובעת בטעמים מופלאים , שונים ומפתיעים אשר כל ביס יגרום לחיך עונג צרוף. מדובר בבצק אוורירי ופריך מאוד בתחתית המלווה ברטבים מופלאים ואין ספור תוספות. לדעתי נדיר למצוא ברומא פיצה ללא תוספות כלל. 

בעת שהייתנו ברומא לפני כשנתיים פשוט חיינו על אותו עונג צרוף כמובן לצד מטעמים איטלקיים נוספים. מאז חיפשנו בארץ את אותו הטעם המיוחד, הבצק הקריספי והאיכותי, הרוטב המושלם. נכון, בארץ יש אין ספור טעמים וסוגים של פיצות, זו טעימה יותר ,זו טעימה פחות, אך מי שאוהב את הפיצה הרומאית מבין שלא כל כך מהר ימצא את מבוקשו בין שלל הסוגים המוצעים בארץ. 

בפתח תקווה, במתחם בסר הוקמה לפני לדעתי כשנה פיצה פופולו, מאז ביקרנו והזמנו מספר רב של פעמים, בכל ביקור אנו נפעמים מחדש וממש שמחים שנחשפנו לטעמיה המופלאים. כבר שמגיעים לסניף מבינים שהגענו למקום הנכון, המקום מצוחצח למשעי בדיוק כמו שאני אוהבת, מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע, מבחר פינות ישיבה בפנים ובחוץ , שירות סופר מוקפד, מקצועי, סובלני וסבלני ותפריט עשיר ומפנק במיוחד. 

הכל מתחיל איך לא – בבצק! כאן נקבל בצק מתערובת ייחודית של קמחים רומאיים המגיעים הישר מאיטליה, עוברים ערבוב ידני בשיטה ייחודית של לישה והתפחה ארוכה של 4 ימים. לאחר ארבעה ימי התפחה, הבצק נמשח ברוטב עגבניות איטלקיות ונכנס בתוך מגשי ברזל יצוק לתנורי אבן איטלקיים לאפייה ראשונה, אחריה הוא עובר מנוחה, ולאחר מכן – גבינת מוצרלה איכותית, מגוון של תוספות שונות ואז אפייה שניה שנותנת את הקראסט המפורסם של פופולו, תחתיו כרית אוורירית של בצק חם ומנחם.






כאן ניתן להנות מפיצות נהדרות שכדאי לגלות, אבל חוץ מהן תמצאו בסניפי פופולו תפריט כשר שכולל גם פסטות, סלטים טריים ומנות צד. מנות מיוחדות ומפתיעות כגון: פסטה פולנטה פטריות (פסטה לבחירה עם פטריות צלויות, פולנטה תירס, שמנת, פרמז'ן ובזיליקום), וגם סלט מוצרלה פרסקה (פלחי עגבניות מגי, עלי בזיליקום קרועים, קרעי גבינת מוצרלה פרסקה, קרוטונים, זיתי קלמטה, רוטב בלסמי ושמן זית לצד פוקאצ'ת כמהין) ועוד מנות איכותיות.



הפעם נתנו ליצחק הזכיין לפנק ולבחר בעבורנו את המטעמים שאט אט הגיעו לשולחננו, כל אחד היה טעים ומוצלח מקודמו. 





התחלנו עם פסטה חמאת עגבניות - פסטה טריה ומיוחדת ברוטב חמאת עגבניות, עגבניות שרי ובזיליקום, מוגשת עם שפע פרמז'ן, מעט חרפרפה- טוב, נתחיל בפסטה המעולה, עשויה אל דנטה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים ומוגשת עם רוטב קטיפתי חלומי, אחד הטובים שיצא לנו לדגום, שאפו ענק!! מוגשת עם שפע פרמז'ן שמקפיץ את המנה פלאים:







סלט בוראטה- עלי רוקט, עגבניות שרי, אגוזי מלך, קרוטונים, חומץ בלסמי מצומצם ומלח ים מוגש עם גבינת בוראטה מעל- תנו לי סלט כזה כל יום ואני מסודרת! מבחר ירקות טריים, רעננים וטעימים, אשר מקבלים באהבה את כדור גבינת הבוראטה מעל , פצעו מעט את הכדור והתענגו על שלל טעמים משובחים יחדיו- גן עדן זה כאן:





בגזרת הפיצות הגיעו לשולחננו: פופולו פסטו- רוטב עגבניות, רוטב פסטו, עגבניות שמש מיובשות, מוצרלה ושמן זית. פופולו שרי חריפה- עגבניות שרי, קרעי מוצרלה טרייה, חריף ושמן זית. פופולו עלי מנגולד- מנגולד מוקפצים ומתובלים עם שמן זית, זיתי קלמטה ומוצרלה. פופולו זעתר- חתיכות מוצרלה טרייה, עגבניות שמש לחות ורוטב שמן זעתר. פופולו מרגריטה- רוטב עגבניות, מוצרלה ושמן זית. כלל הפיצות כולכן ככולן כפי שציינתי מעלה עם בצק מושלם ומיוחד, כזה שלא תמצאו בשום מקום אחר. התוספות מוגשות בנדיבות רבה והרוטב בכולם קטיפתי, מאוזן בטעמיו וטעים עד מאוד. 











גם קינוחים משובחים תמצאו כאן, אנחנו בחרנו לחלוק קלצ'ונה שוקולד מה שהתברר כבחירה מוצלחת במיוחד. הבצק הינו כמו של הפיצה מפוצץ בשוקולד טעים וחמים, אימל'ה, אתם בכלל לא מבינים עד כמה זה טעים, חיסלנו תוך דקות ספורות את המנה הענקית הזו שסיימה ארוחה מושלמת!! כל ביס עונג צרוף לחיך, תעשו לעצמכם טובה ואל, פשוט אל תוותרו על הקינוח הזה.







את הפיצות המעולות ושאר האוכל המשובח תוכלו להזמין במשלוח, ולקבל אותו עד פתח הדלת או כמובן להגיע לאחד מסניפי הרשת.  תוכלו להזמין מכל סניפי רשת פופולו הפרוסים בערים שונות בארץ בכל יום באמצע השבוע משעות הצוהריים עד מאוחר בלילה וגם במוצ"ש.

אז חברים אם גם אתם כמונו נמנים על חובבי הפיצות המשובחות אתם חייבים לעצמכם ביקור במקום ו/או הזמנת משלוח עד הבית, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו.


כתובת:
תוצרת הארץ 1, פתח תקווה

שעות פעילות:
א'-ה' 12:00-01:00
שעה מצאת שבת – 19:45-01:00




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה