יום ראשון, 23 ביוני 2024

מסעדת JOON- מסעדת פיוז'ן אסייאתית שאתם חייבים להכיר

כאשר אני שומעת על מסעדות אסייאתיות חדשות שנפתחות להן אני יודעת שאני חייבת להגיע ויפה שעה אחת קודם לכן, כך היה עת שמעתי על מסעדת JOON- מדובר למעשה בבר קוקטיילים ומסעדת פיוז'ן אסייתית אשר מציעה מעבר לאווירה קסומה ומיוחדת מבחר מנות שף מטריפות המשלבות חומרי גלם איכותיים ברמה גבוהה ביותר וכל אלו בהתאם לעונה עם מבחר מנות דגים נאים, סושי מובחרים , סלטים ועוד פינוקים שטרם ראיתם וטעמתם. עוד לפני שאמשיך- פרט סופר חשוב! המסעדה כשרה! 

הגענו בשעת בן ערביים מאוחרת- חשוב לציין כי המקום נפתח בשעה שבע . המקום אט אט התמלא לו וכי ניכר כי שמו הולך לפניו. אילולא ידעתי שהמקום נפתח לפני חודשיים הייתי בטוחה כי הינו ותיק וכבר ממוקם במקום מספר שנים טובות. למקום יש וויב מטורף, אווירה קסומה, מוזיקה מקפיצה ונעימה מתנגנת לה ברקע וצוות המקום יעשה הכל על מנת שכל סועד וסועדת יהנו במיוחד. המלצרים מקצועיים מאוד ומכירים את התפריט על בוריו. כל סועד נשאל האם אלרגי למוצר כזה או אחר (מי שמכיר אותי יודע שיש לי חולשה לנושא כי זה סופר חשוב במיוחד בימנו!).

ראשית כהרגלנו הרמנו קוקטייל להצלחת המקום, לחיינו ולחיי שבויינו וחיילנו שישובו במהרה לשלום- הזוגי מצידו בחר ב"מתוק"- טעם בולט של אניס- קוקטייל שנע בין טעמים אירופיים ופרשים על בסיס ערק עם שילוב מרענן של מלפפונים, ורדים, פסיפלורה ואשכולית אדומה ואילו אני בחרתי פינק שפריץ- טעמי המזרח למון גראס, אשכולית אדומה וג'ין גורדונס פינק- שנינו קיבלנו קוקטיילים מופלאים, צוננים וקרירים, טעימים להפליא, עם כמות אלכוהול כזו שבהחלט מרגישים, שילוב טעמים מופלאים- אין ספק שמי שאחראי על תפריט הקוקטיילים בהחלט יודע את העבודה אז שאפו:



למנות ראשונות הגיעו לשולחננו : סביצה הדרים- צנונית, אבוקדו, כוסברה, בצל ירוק, פילטים של תפוז, גרידת לימון, צ'ילי אדום פרחי בזיליקום. מתובל בשמן זית, מיץ לימון, טריאקי, יוזו ושמן ירוק - טוב!! תקשיבו לי טוב!! מי שאוהב סביצה חייב לעצמו את המנה הזו כי היא פשוט מדהימה, שילוב מדויק, מאוזן ומפתיע של כלל המרכיבים יצרו ביס מהאגדות:





טרטר בלו פין-  טרטר בלו פין, אבוקדו ועירית בתיבול טריאקי, מייפל בובו אררה ופרחי דבש , מוגש על מצע של ברוסקטה- איזו יצירת אומנות, ראשית שימו לב להגשה המיוחדת והמפתיעה, שנית כל ביס הוא גן עדן, לדעתי זוהי מנה שצריך להזמין מראש במינימום 2 ממנה כי אתם תחסלו אותה בשניות:





בוניטו פולנטה- פילה דג לבן צרוב בחמאת מיסו על מצע קרם פולנטה קטיפתי, נקודות שמנים צילי חריף, כמהין וכוסברה ועלי חמציץ פרפר- מנה שתעיף לכם את הסכך, אימל'ה ואבל'ה, איזו מנה חלומית- קרם הפולנטה קטיפתי ושונה מכל מה שאתם מכירים, פילה הדג מושלם, צרוב בדיוק במידת העשייה המדויקת- נימוח וטעים בטירוף- אין דברים כאלו, לא בכדי המנה הזו כיכבה כמעט בכל שולחן:




נאמס ירקות- מוגש עם חסה לאליק ומיקס עלים, צילי חריף. מוגש עם צימיצורי שקדים אסייתי- טוב, מי שעוקב אחרי יודע שאני באופן אישי מאוד אוהבת את המנה הזו אבל זו התעלתה מעל כולם, באמת- חד משמעית! הטעימה ביותר שאכלנו עד היום, ממש התבאסתי שהגיעו רק שניים! טעים בטירוף:






קבלו עוד יצירת מופת של השף- לצערי אני לא יודעת לספר בדיוק מה היו המרכיבים כי זוהי מנה שלא מופיעה בתפריט אבל תקשיבו! אם גן עדן נראה כך אז בהחלט הגענו לשם!!






בגזרת הסושי נתנו לשף יד חופשית לבחור בעבורנו את הרולים ואין ספק שבחר בעבורנו את המוצלחים והטעימים שדגמנו- סקיפי רול- בטטה, אבוקדו, מלפפון טופ סלמון צרוב, חמאת בוטנים סקיפי, אבקת במבה ובובו אררה.- אתחיל באורז המושלם- דביק בדיוק כמו שאני אוהבת, פרוסות הסושי דקות ועדינות מאוד, שילוב הטעמים מאוזן ומפתיע מאוד, בכל ביס תטעמו עוד ועוד מרכיבים מה שיוצר הפתעה בכל פעם מחדש:






רול ברולה- טרטר בלו פין, בטטה, עירית,  טופ סלמון צרוב בסוכר חום וטריאקי מייפל- איזה ראש יצירתי צריך להיות לשף על מנת שיצור מנה חלומית שכזו אני שואלת את עצמי. שלמות זה כאן, עפתי על הרול וברגעים ספורים הוא התחסל לו:





קריספי סלמון- סלמון אפוי, אבוקדו ובטטה- סנדוויץ סושי שטרם אכלתם- סנדוויץ עדין מאוד, מטוגן בטמפורה- בלי הרבה תוספות אך עם הרבה אהבה ותשוקה מה שיוצר ביס גן עדן:





בהתייעצות עם המלצרית המקסימה שלנו בחרנו לקנח עם קסטה שוקולד מסקרפונה אשר מוגשת לצד פירורי שטרוייזל קקאו- הקינוח האולטימטיבי והמושלם לארוחה מוקפדת ומושלמת:




תקשיבו, אנחנו מבקרים בהמון מסעדות, דגמנו עד היום אין ספור מנות אולם כאן נהננו בטירוף, זו הייתה חוויה כוללת מושלמת שהותירה בנו רושם עז! אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב, הילדים שלנו כבר קבעו עם החברים שלהם ביקור במקום כי הבינו שמדובר במשהו אחר שלא רואים בכל מקום. כאן באמת מקבלים חוויה של 180 מעלות- הן מבחינת האווירה המושלמת, הן מבחינת השירות המוקפד וכמובן הן מבחינת המנות והאלכוהול המשובחים ביותר שדגמנו. אז.. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!

JOON

כתובת:
רוטשילד 81
ראשון לציון

טלפון להזמנות:
050-9245577

שעות פתיחה:
ראשון עד חמישי: 19.00-01.00
שישי: סגור
שבת: 21.00 (המטבח נפתח ב-21.40)- 01.00

המסעדה כשרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה