יום שבת, 15 ביוני 2024

תושבי כפר סבא קבלו את הדבר הבא- מסעדת Santé

אתם כבר מכירים אותנו, אנו מאוד אוהבים למצוא פנינות קסם חדשות ולהביא לכם את הבשורה! כך היה עת ביקרנו במסעדת  Santé החדשה שנפתחה ממש לאחרונה בשלהי שנת 2023 בכפר סבא. המסעדה ממוקמת בקומת הכניסה של מתחם האושילנד עם שפע חניה (התחלה מבורכת אין ספק). כבר שנכנסים למסעדה מרגישים שהגענו למקום הנכון-  העיצוב קפדני ויפיפיה, האנרגיות קסומות, הוויב מטריף , מוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה ברקע ו...שף אחד קסום ומיוחד אשר מנגן על כל העונג הזה.

השף אסף זרוג אמון על התפריט המשגע, בו הוא בוחר לשלב אוכל משובח עם מגוון של טעמים מגוונים, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ושימוש בחומרי גלם איכותיים בהתאם לעונה. בתפריט תמצאו מנות מקוריות, קולינריות ומפתיעות תוך הקפדה על איזון טעמים, מרקמים, צבעים וריחות. כל אלו יחדיו יוצרים עבורנו הסועדים חווית אירוח עשירה, הלוקחת אותנו למסע קולינרי מענג באגן הים התיכון.



בשעת ערב מוקדמת עת ביקרנו במסעדה המקום היה די מלא במשפחות שבאו לחגוג אירוע כזה או אחר, בזוגות שהגיעו לדייט רומנטי כמונו ואף פגישות עסקים. בשיחה שהייתה לנו עם חברים קרובים הבנו כי בכפר סבא חסרה מסעדת שף איכותית אז זוהי בדיוק עונה לצרכים של תושבי המקום ואף אלו מחוצה לה! אין ספק!! כפר סבא הרוויחה ובענק!! מסעדת שף ברמה גבוהה, במחירים נוחים ובאווירה מיוחדת!





ראשית כהרגלנו הרמנו כוס יין לחיינו, לחיי שבויינו וחילנו שישובו הביתה לשלום במהרה, הזוגי מצידו ביין רוזה מיקב יתיר ואני יין שבלי- יינות משובחים, מובחרים, הוגשו צוננים וקרירים- בהחלט הפתיחה המושלמת לכל ארוחה:




למנות ראשונות הגיעו לשולחננו: אצבעות פולנטה ומוצרלה ליד איולי כמהין- אימל'ה ואבל'ה- מי שעוקב אחרי יודע שהמנה האהובה עלי ביותר הינה פולנטה, כאן השף לקח את המנה והקפיץ אותה פלאים, יצר אצבעות שמנמנות של אושר עילאי שהוגשו עם שפע של מוצרלה ואיולי כמהין- מילה שלי! אל תוותרו על המנה:






מתפריט הקיץ בחרנו בהמלצתה של המלצרית המקסימה טרטר טונה- בצל, פטרו, נענע וצנונית על עוגיית כעך של דודה לינה וגספאצ'ו- טוב, אין כלל ספק שהשף יודע להרים כל מנה קלילה למנת שף מדופלמת! זוהי מנה שכאשר קוראים אותה בתפריט היא לא נשמעת מתיימרת יתר על המידה אולם הפרזנטציה של המנה הינה שיחוק אמיתי, נתחיל במרק הגספצ'ו המושלם אשר מרכיביו מקפיצים אותו ומקבלים כאן  נגיעות של חריפות קלה, הכעך של הדודה דקיק, מתקתק במתינות ומכיל מעליו עונג שמימי של טרטר טונה טרי כזה שיקפיץ לכם את הסכך:






יקיטורי שקדי עגל- מוגש על מצע חסה רעננה, סלסה לימונית וקריספי כרשה- חלומו הקולינרי של הזוגי חובב שקדי העגל, כאן קיבל מנה חלומית עם טאצ' מידיו המקצועיות של השף, מנה חלומית כזו שבדרך כלל אנו זוכים לאכול באותן השיפודיות וכאן מקבלת ווראציה שונה, קולינרית, מפתיעה ומיוחדת - אם אתם חובבי הזאנ'ר כמו הזוגי אל תוותרו על המנה, אפילו אני שלא חסידה של שקדי העגל התענגתי על כל ביס וביס:





למנה עיקרית בחרנו לחלוק גם מתפריט הקיץ נתח על העצם- טיבון במשקל של 500 גרם, נתח איכותי מאוד, משוייש במעט, טעים בטירוף, כזה שתצערו לרגע שאתם במסעדה ולא יכולים לאכול את העצם בידיים מרוב שהוא איכותי וטעים, המנה מוגשת עם תוספת לבחירה , אנחנו בחרנו בציפ'ס קריספי, חמים וטעים, אין ספק שמי שאחראי על רכישת הבשרים בהחלט יודע את העבודה, קיבלנו את אחד הנתחים האיכותיים שיצא לנו לדגום לאחרונה, אז שאפו: 







בחרנו לקנח בקינוח שגם הוא קיים בתפריט הקיץ- מלון טחון קר, כדורי גלידה וסרבה וסלט פירות טרי- הזמנו את המנה רק בגלל שהיא בגזרת פרווה אולם חיש מהר הבנו כי זאת הייתה הבחירה הטובה ביותר שיכולנו לעשות. מדובר במנה פרשית, קרירה, טעימה, מתוקה במתינות , מאוזנת בשילובי טעמים ומפתיעה עד מאוד, זהו בהחלט הקינוח הטוב ביותר שיכולנו לבקש לאחר ארוחה דשנה ומיוחדת שכזו, אל תתנו לתיאור לבלבל אתכם, זהו באמת אחד הקינוחים השווים ביותר שתאכלו (אתם יודעים שקינוחים זה הצד החזק שלי נכון? אז אם אני ממליצה אתם חייבים להזמין):





חברים, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן בקרוב שוב, אם זה לחגיגה כלשהי (אולי יום הולדתי שחל בחודש הבא) או שמא סתם יציאה עם חברים, זוהי בהחלט פנינה קולינרית ברמה גבוהה ומיוחדת עד מאוד. אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!! 




טלפון להזמנות:
072-2649288

כתובת:
יתיר ידע 4
כפר סבא

שעות פתיחת המסעדה:
ימים ראשון – חמישי 12:00-22:30
ימי שישי: 12:00-22:30
יום שבת: 12:00-22:30

* תפריט עסקיות מוגש עד השעה 17:00 *


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה