יום שבת, 15 ביוני 2024

המעדנייה של לייבל'ה - גן עדן של טעמים

לפני כמעט ארבעה עשורים הקים אביו של אפי אשלג מעדניית מטעמים בבני ברק, מאז עברו הרבה מים בנהר, המעדנייה נסגרה וממש לאחרונה אפי בנו של הבעלים המקורי פתח את פנינת הקסם בגבעת שמואל- המעדנייה של לייבל'ה שם הוא ממשיך להכין תחת ידיו אין ספור מטעמים מופלאים ביניהם תמצאו: מבחר רחב של דגים מלוחים בכל טעם, צורה וריח שעולים בדמיונכם (כן, כן, אפי גאון קולינרי בתחום), מבחר ממרחים וסלטים מפתיעים.

באופן אישי להיכן שיש דגים מלוחים מובחרים אני מיד מגיעה וכך כאשר שמעתי אין ספור המלצות אודות המעדנייה ידעתי שאני חייבת להגיע ולהבין על מה המהומה ויש הרבה מהומה חברים. אז כבר שהגעתי הבנתי שמדובר בפנינת קסם אמיתית, את אפי כולם מכירים! ביקרתי בחנות כרבע שעה ובכל רגע נכנס עוד קונה ועוד קונה שבאים הן בגלל האישיות הקסומה והן בגלל ידיו המופלאות של אפי. תקשיבו! האיש קוסם!

אני גדלתי בבית רוסי שם דג מלוח היה לא אחת מנה עיקרית בארוחת הבוקר/הצהרים והערב כך שאני מבינה דבר או שניים אודות הזאנ'ר אך כאן אפי הצליח להפתיע אותי ובענק, אימל'ה ואבל'ה- גן עדן לאוהבי הדגים המלוחים חד משמעית! אבי נוהג בדגים המלוחים כאוצר בידי האומן- מכין מהם אין ספור וריאציות מופלאות ומפתיעות- מעשן, מישן, מתבל, מוסיף תוספות שלא חלמתם מה שיוצר טעמים מופלאים ומגוון מטורף שלא ראיתי באף מקום ותאמינו לי שראיתי כבר אין ספור מעדניות מופלאות. 







מלבד הדגים המלוחים תמצאו כאן מגוון סלטים ביתיים מובחרים וטעימים- הכל טרי טרי, איכותי ובטעמים של בית, אפילו ילדי שהם מאוד בררנים עפו על הסלטים הנפלאים והגדירו את אפי כמאמא אמיתית. עוד תמצאו קיגל ביתי איכותי (מתוק חריף טעים ב טירוף), מבחר יינות משובחים, קינוחים, ממרחים ועוד ועוד. 













מי שלא יכול להמתין עד שובו הביתה מוזמן להנות מתפריט כריכים מופלאים שאפי מכין באהבה יתרה, האמת? לא מבינה איך הצלחתי לוותר על איזה פרעצל או כריך רוסטיק, איזה פספוס!! טוב, נו, הלוא אקפוץ  ממש  בקרוב והפעם לא אוותר, בזה אתם יכולים להיות בטוחים. 


אז אפי פינק אותנו באין ספור מטעמים, מודה ומתוודה זוהי הפעם הראשונה שממש לא ידעתי מה לבחור מהשפע המטורף הזה ואפי בחר בעבורנו באמת את הדליקטסים הטובים ביותר ואין לי ספק שכולם ככולם כאלו. הצטרפו אלינו לחגיגה המופלאה שהכנו בשבת בבוקר עם המגוון המטורף:







אז חברים אם גם אתם רוצים לפנק ולהתפנק במוצרים הטובים ביותר שקיימים בשוק המעדנייה של לייבל'ה הינה המקום האידיאלי בעבורכם, כאן כאמור כפי שציינתי מעלה תמצאו גן עדן שלם של מטעמים שלא תמצאו באף מקום אחר, לי אין ספק כי זוהי הולכת להיות מעדניית הבית שלנו. אז אתם עוד פה? רוצו למעדנייה, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!! אני מתכננת להגיע שבוע הבא אז אם יש למישהו תוכנית לקפוץ בואו נתאם יחדיו. 

המעדנייה של לייבל'ה

אינסטגרם

כתובת:
הזיתים 96
גבעת שמואל

טלפון לבירורים והזמנות:
03-579-4439







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה