יום שבת, 29 ביוני 2024

סבון מיכל -חברה המתמחה בייצור מוצרי קוסמטיקה וטיפוח טבעיים בעבודת יד



על המוצרים המצוינים של סבון מיכל טבעי כתבתי לא אחת אצלי בבלוג, מי שעוקב אחרי יודע שאני מאוד אוהבת את המוצרים, כלל בני משפחתי משתמשים בו באופן הדוק כבר מספר שנים ובכל פעם שאני נחשפת למוצר חדש אני נפעמת מחדש. 

למי שבעוונותיו הרבים לא מכיר את המותג אשתף בקצת רקע (חשוב במיוחד בימים אלו)- המפעל ומרכז המבקרים ממוקמים בפארק התעשייה במושב דלתון שבגליל העליון, בערך 7 קילומטרים מהגבול הצפוני. בהקשר הזה חייבת לציין כי צוות המקום ממשיך לפעול ולעבוד כרגיל מתחילת המלחמה וכולם מרגישים לגמרי כמו עוד נקודת אור באזור המתוח כאן. לאמיצים - מוזמנים ממש לבקר! 

סבון מיכל טבעי פועלת כבר למעלה מעשור, ליתר דיוק קיימת כבר משנת 2008, ומאז היא רק גדלה ומתפתחת.  אם בתחילת הדרך העסק הוקם במטבח הביתי בטבעון הלוא שכיום הוא ממש מפעל. נכון להיום, החברה מוכרת את המוצרים שלה בעיקר באונליין וגם בלמעלה מ -200 נקודות מכירה בכל רחבי הארץ מצפון עד דרום, בחנויות ורשתות טבע מהמובילות בתחום.

סבון מיכל טבעי הוא עסק חברתי, אנושי וחם. צוות המקום שואף ליצור מציאות שבה עסק חברתי, אנושי ואקולוגי, משגשג ומנגיש מוצרים טבעיים לכולם במחיר הוגן! האג'נדה שלהם מונעת מרצון אמיתי להנגיש קוסמטיקה טבעית איכותית לכל כיס. 

לאורך השנים הם מקבלים אין ספור פידבקים על כמה המוצרים עוזרים ומשמחים ואפילו משנים לאנשים חיים. בדיוק בשביל זה הם קמים בבוקר! בהחלט ניכר כי הם עושים את עבודתם באהבה רבה, רואים את זה בשירות המוקפד, בשירות המשלוחים המעולה, באריזה של כל מוצר ומוצר, בתשומת הלב הקטנה והגדולה- אז שאפו ענק!

הפעם במשלוח בחרתי מוצרים לכל בני הבית, מהנסיך הקטן בן החמישה חודשים ועד מוצרים בעבורי לעור הפנים, אז קבלו את החבילה שופעת כל טוב שקיבלתי:




שמפו לתינוקות ועור עדין עם קמומיל, לבנדר וקילג'ה - מאחר ולצערי יש לנו ניסיון לא טוב עם כלל הילדים העברתי לביתי את המידע והחלטנו שלנסיך הקטן בן החמישה חודשים רוכשים רק מוצרים  טבעיים ואיכותיים. כך שהבחירה בשמפו/סבון נוזלי לתינוקות שלנו מבית מיכל סבון טבעי הייתה די ברורה בעבורי- המוצר מורכב כל כולו מחומרי גלם ממקורות צמחיים וטבעיים (חוץ ממים מזוקקים ומעט מלח מינרלי מים המלח – שניהם באים ישירות מאימא אדמה). המטרה די מרחיקת לכת: ליצור את השמפו והסבון נוזלי הכי עדין, בריא וטבעי שרק ניתן ליצור. יצא משהו מדהים, שאנחנו לא מכירים לו אח ורע בשוק. הוא נעים, מריח נפלא, ותענוג להשתמש בו!מורכב ממיצוי ("תה") של פרחי קמומיל (בבונג), ומיץ אלוורה טבעי וטהור
מטפח את העור והשיער בעדינות ובטבעיות. כולל תמציות שימור צמחיות עדינות, איכותיות ומזינות, ובעיקר מונעות את הצורך במשמרים אחרים. משמש כסבון גוף לתינוקות ולילדים, וגם למבוגרים בעלי עור רגיש. מותיר את עור התינוק רך ונעים- מוצר מעולה שהכרזנו עליו כמנצח מכל מה שהשוק מציע לקטנטנים:





משחת קלנדולה- מוצר חובה בכל בית!!! משחת הקלנדולה של מיכל היא פלא שמרגיע סוגים רבים של גירויים, גירודים ויובש בעור. המון-המון לקוחות (וגם הילדים של כולנו) משתמשים במשחת הקלנדולה בתור משחת עזרה ראשונה כללית אהובה. מעולה להקלה על עקיצות יתושים וחרקים אחרים, פריחה, פצעים (סגורים) ושפשופים כתוצאה מנפילה, יובש רציני בעור, וכדומה.משחת קלנדולה 100% טבעית, שמיוצרת כולה בעבודת יד. המשחה אינה מכילה שום דבר סינטטי, וכמובן שלא סיליקונים, פרבנים, משמרים, או כל חומר סינטטי אחר. עשירה מאוד, מרוכזת ובעלת ספיגה איטית המאפשרת פעילות לאורך זמן והזנה מאוד משמעותית של העור. ניחוח ילדות אהוב של הרבה ילדים בישראל. באמת, שמעו לי, אתם חייבים, אבל חייבים אחת כזאת אצלכם בבית. היא מעולה לכל גיל ולכל מטרה. באופן אישי השתמשתי בה עם שני בני האחד קיבל כוויה ואילו השני נעקץ ללא הרף על ידי יתושים וסבל בטירוף. לשניהם מרחתי את המשחה שעשתה פלאים. 



הזוגי חובב מושבע של הסבונים המוצקים של מיכל וגם הבית פינקתי אותו ב-סבון טבעי מרגיע לבנדר עם פרחי לבנדר-מי שמנסה פעם אחת את הסבונים של מיכל מבין שאין דרך אחורה ומתמכר רק אליהם.  הסבונים מיוצרים באהבה, בעבודת יד מסורתית ובמנות קטנות. כל הסבונים , כולל כולם, מיוצרים בתהליך קר ומסורתי משמן זית כתית מעולה, שמן קוקוס, חמאת קקאו וחמאת שיאה.מבוסס על שמן אתרי לבנדר איכותי בעל ניחוח מדהים בתוספת פרחי לבנדר טחונים. ללא תוצרי לוואי של נפט, שמן מינרלי, פרבנים, בושם כימי, סיליקונים, מסמיכים או מתחלבים כימיים או ממקור סינטטי. מותיר את העור עם תחושה עדינה ומפנקת. מיוצר באהבה, בעבודת יד עדינה ובמנות קטנות בכדי להביא חווית שימוש יוצאת דופן ונהדרת בכל שימוש. באופן אישי אני לא חסידה של סבונים מוצקים אבל בהחלט סומכת על דעתו האישית של הזוגי. הצטערתי שבמשלוח הזה לא הזמנתי בעבורו עוד מספר ניחוחות.



נסיכת הבית כבר שנים משתמשת בשמן עץ התה- גם היא ניסתה מספר מותגים וחברות אך כל פעם מחדש חוזרת למיכל כי המוצר הזה הוא הכי טוב שהכירה. שמן אתרי עץ התה אמיתי ואיכותי, עם ניחוח רפואי, ממריץ וחד. לשמן עץ התה מגוון גדול של תכונות מופלאות על פי הרפואה הארומתרפית. טהור ובאיכות גבוהה, שמן העץ התה  מתאים למגוון שימושים נרחב, כולל שימוש על העור בדילול מתאים. שמן טהור, לא מהול ולא מדולל, לא עשוי מחומרי ריח סינטתיים וזולים. שמן עץ התה הוא אנטי-דלקתי, אנטי-בקטריאלי ואנטי-פטרייתי ממדרגה ראשונה. שמן עץ התה עוזר למגוון של בעיות עור, אדמומיות וגירויים. שמן עץ התה עוזר לפטריות ברגליים, בציפורניים וריח רע ברגליים- אם תשאלו את נסיכת הבית היא תגיד לכם ששמן עץ התה של מיכל מתאים פשוט לה-כ-ל- לכל צרה שלא תבוא!!



מניחה שאתם שואלים מה אני בחרתי לעצמי, אז הפעם מאחר ואני מכירה המון מוצרים של מיכל ובכל פעם נוחלת הצלחה מרובה בחרתי בקרם פנים אנטי-אייג'ינג עם רוז היפ ושמן ארגן מה ששוב התברר כבחירה מצוינת. קרם האנטי-אייג'ינג מכיל חומרים פעילים צמחיים מתקדמים מאוד, ייחודיים ואפקטיביים, שהצוות במיכל סבון טבעי מייבאים במיוחד מיצרנים מובילים בעולם החומרים הפעילים הטבעיים. המוצר פשוט מעולה, נעים למגע, נספג מהר בעור ומריחה יומיומית שלו תעזור לנו לשמור על פנים חלקות, קורנות, עם מראה עור חיוני ומאוזן. מפחית קמטוטים וקמטים, מחזק ומותח את העור, ועוזר להפחית מראה רפוי ומדולדל. עוזר למראה עור אחיד יותר, חלק יותר וקורן יותר. מאיץ את חילוף החומרים בתאי העור ולכן תורם למראה עור צעיר יותר. חברה שאלה אותי האם רואים את התוצאות במיידי, אז לא, זוהי לא משחת קסם, צריך להתמיד, צריך להשתמש בה באופן קבוע, אני את התחלת התוצאות ראיתי כבר לאחר שימוש של כשבוע ימים, העור זוהר, בוהק ויפה יותר, מרגיש מתוח ויפה, כולם שאלו אותי לאחר כשבועיים באם חזרתי מטיפול פנים. 



אז כפי שאתם רואים, התנסנו במוצרים לכלל בני המשפחה וכולם ככולם פשוט התאהבו במוצרים ולא בכדי. אז אם גם אתם כמוני אוהבים מוצרים איכותיים, טבעיים , במחירים נוחים לכל כיס הכנסו עוד היום לאתר של מיכל סבון טבעי, התרשמו מההיצע הנרחב והאיכותי והזמינו עוד היום פינוקים לכם ו/או לבני משפחתכם/יקירכם. הנאה סופר מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.



טלפון לבירורים:04-9930343

החנות ממוקמת בפארק תעשייה דלתון

שעות פתיחה:
9.00-14.00

משלוח בוקס איט :
בהזמנה מעל 85.00 ₪ ללא עלות.
בהזמנות מתחת ל- 85 ₪ בחיוב של 7 ₪ בלבד.

דואר שליחים :
בהזמנה מעל 300 ₪ ללא עלות.
בהזמנה מעל 85.00 ₪ בחיוב של 10₪ בלבד










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה