יום שבת, 29 ביוני 2024

NG בורגר- צומת הפיל

מניחה שאין אחד שלא הכיר את מסעדת NG המיתולוגית, זו ששכנה לה למעלה מעשרים שנה בנווה צדק בתל אביב, המלחמה הכריעה וצוות המקום החליט שלא עוד והיא נסגרה בעצב רב. המסעדה הייתה שם דבר בבשרים האיכותיים שיצאה תחת ידי השף המהולל ובאמת לדעתי אין אחד שלא הגיע לשם לפחות פעם אחת בחייו.

אז כאמור המלחמה הכריעה והיא נסגרה לה, אולם חיש מהר נולדה אחותה הקטנה- מסעדת NG המבורגרים הממוקמת בצומת הפיל בתל אביב (מיקום המסעדה הינו נוסטלגיה גדולה עבורי - כאן גדלתי עד גיל 17 ויש לי המון רגשות מעורבים למיקום). אז קבענו את הדייט השבועי שלנו ויצאנו לדרך לעבר המסעדה. 

כבר שהגענו הבנו שהיא שם דבר בעבור תושבי האיזור, המסעדה הייתה מלאה כמעט עד אפס מקום, הן בצעירים שיצאו לחופשת הקיץ שלהם והן במשפחות שהגיעו לסעוד את ארוחת הערב שלהם- בהחלט בחירה נכונה חברים!

התפריט לא רחב מידי אך לדעתי אין אחד שלא ימצא כאן את מבוקשו. גולת הכותרת היא כמובן ההמבורגרים ונתחי הסטייקים השונים שיש למקום להציע. אתם כבר יודעים NG מבינים בבשר איכותי, אז לא היה לי ספק כי גם ביקור זה יוכרז כמוצלח במיוחד. 



אתם כבר מכירים אותנו, ראשית אנחנו דואגים להרים לחיים - לחיינו ולחיי שבויינו וחיילנו שישובו במהרה לשלום הביתה, הזוגי בחר בבירה צוננת וקרה ואילו אני בחרתי ביין רוזה זוגי 375 מ"ל פרין לה וייה שהוגש צונן וקר:




למנה ראשונה בחרנו לחלוק ENTRECOTE STEAK- ‫250 גרם סטייק אנטריקוט שלנו, צרוב על הגריל, מוגש פרוס לצד מלח ופלפל שחור גס כי באמת לא צריך יותר מזה כלום! נתח סופר איכותי, משוייש בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, עשוי במידת העשייה המדויקת, איכות זוהי לא מילה גסה וכאן מוכיחים את זה לאורך כל הדרך. אם אתם חובבי נתחים איכותיים אתם חייבים להזמין לכם נתח אחד לפחות:








לצד המנות בחרנו לעשות תערובת של ציפ'ס הבית (ציפ'ס הולנדי איכותי ומיוחד מאוד) וציפ'ס בטטה- חםםםם, קריספי וטעים לצד מגוון מטבלי הבית ביניהם: איולי תפוז חלפינו חריף, ברבקיו מייפל מעושן, איולי שום פלפל שחור, מנגו צ'יפוטלה- כולם ככולם פשוט נהדרים:






עוד לפני ההמבורגר בחרנו לחלוק- WINGS BOX עשר יחידות של כנפיים ברוטב ברביקיו מייפל מעושן- פריכות, טעימות, כנפיים שמנמנות ומלאות טעם. מי שלא אוהב את טעמו הדומיננטי של הברביקיו שיוותר על המנה, אני באופן אישי מאוד אהבתי אולם הזוגי התחבר מעט פחות:






CRISPY CHICKEN BOX- שש נתחי קריספי פילה עוף שמנמנים מוגשים ב BOX- אחת המנות הטובות שדגמנו לאחרונה! אין לי ספק כי ילדים עפים על המנה הזו ולא רק, אנחנו  ממש התחברנו לאותם נתחי קריספי עוף הללו, נתחי פילה עוף שמנמנים , עתירי טעמים נפלאים, קריספיים מבחוץ ונימוחים במיוחד מבפנים- באמת מוצלחים מאוד, אתם חייבים לדגום:





Fatty Burger -‫220 גר׳ בורגר טחון גס מהבשר השמן שהמקום מציע. מדובר בקציצה ג'וסית, שמנמנה, צרובה במידת העשייה המתבקשת, מבשר מאוד איכותי וטעים. הלחמנייה הרכה עוטפת בתוכה את ההמבורגר. ביקשנו תוספת של בצל מקורמל מה שהקפיץ את המנה פלאים. לצד המנה מוגשת קופסת ירקות קטנה שמכילה: עגבנייה, חסה, בצל ומלפפונים חמוצים קטנים- באופן אישי מאוד אהבתי את הרעיון הנפלא, כך כל סועד מרכיב לעצמו את המנה שהוא מעדיף :





אז חברים, אם גם אתם כמונו חובבי המבורגר ובשרים איכותיים, זה המקום בעבורכם, קפצו לבקר או הזמינו משלוח עד הבית, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו. אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב והפעם עם הילדים. 


כתובת:
בני אפרים 280
צומת הפיל

טלפון להזמנות:
054-9998181

שעות משלוחים:



א׳ - ד׳ 12:00-22:00
ה׳ - 12:00-23:00
ו׳ - ש׳ 12:00-22:00



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה