יום שני, 3 ביוני 2024

ממתקי אל פארס - גן עדן לאוהבי המתוקים



תנו לי מתוקים ו/או פחמימות ואני מסודרת, לא צריכה יותר מזה כלום, בחיי!!

לאחרונה קפצנו לביקור בדאלית אל כרמל ולאחר אין ספור המלצות ידעתי שאנחנו חייבים לקפוץ ל"ממתקי אל פארס" לבדוק על מה המהומה.




ממתקי אל פארס נפתחה על ידי משפחה דרוזית תושבת הכפר , בת המשפחה למדה את מלאכת הכנת המתוקים בירדן. כלל המתוקים כאן מעט שונים ממה שאנחנו מכירים, הם פחות מתוקים אך עשויים מחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר בשוק בדיוק כמו שנמצא בירדן , שם אגב התמקצעה ולמדה היטב את סודות ההכנה, את האופן המסורתי ואת בחירת המרכיבים הנכונים. כל ממתק וממתק נעשה באהבה מרובה עם דגש על רמת דיוק גבוהה וירידה לפרטים הקטנים.



מבחינתי להיכנס למקום כזה זה ממש כמו שילד מגיע לחנות צעצועים- לרגע התחשק לי לטעום ולדגום כל מגש ומגש. המקום מעוצב בעיצוב מוקפד ויפיפיה בצבעים נקיים ומושכים את העין עם דלפק ארוך שבתוכו נגלה שורות שורות של מתוקים מכל הסוגים, הצבעים והמרקמים- נמצא כאן מגוון רחב של בקלאוות מכל המינים ומכל הסוגים, במבחר מילויים של אגוזים, בוטנים, קשיו ועוד ועוד. במקום מגוון פינות ישיבה הן בתוך המסעדה והן מחוצה לה. האווירה נעימה והשירות מוקפד- לא יודעת מה איתכם אבל אנחנו באופן אישי מאוד אוהבים את האירוח הדרוזי ועל כן נהננו מכל רגע ורגע בשהותנו במקום.










זוהי הייתה שעת צהרים מאוחרת, ידענו שעוד רגע ואנו מגיעים לחברנו בכפר ועל כן בחרנו לדגום את הכנאפה המפורסמת ומעט בקלאוות. מה אגיד ומה אומר? כאן תקבלו כנאפה עדינה , מתקתקה במתינות ללא יותר מידי גינונים ותוספות אך מלאה בטעמים מופלאים ומיוחדים, התענגנו על כל ביס וביס. כמובן שלא די בכך והגיעו לשולחננו עוד ועוד ממתקים איכותיים- בקלאוות בכל מיני צורות, מילויים וטעמים מופלאים. את כל אלו דגמנו לצד כוס קפה משובח , חזק ומריר שאיזן את רמת המתיקות.








חברים אם גם אתם כמונו אוהבים מתוקים מסוג זה אתם חייבים לקפוץ לבקר, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלנו!! תשכחו מכל מה שאתם מכירים, כאן תקבלו חוויה שונה ומיוחדת. אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן בקרוב. 


ממתקי אל פארס - דליית אל כרמל (ממתקי אל פארס בוויז)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה