יום שלישי, 7 בדצמבר 2021

הונו Sushi&wok- הסושי שאתם חייבים להכיר

אנחנו משפחה של אוהבי סושי!! לא תאמינו אבל אפילו את חמותי בת ה-73 הצלחנו להפוך לחסידה גדולה של סושי. השבוע בהדלקת הנר השמיני עת ביתנו החיילת יצאה לרגילה החלטנו שעושים ארוחת ערב חגיגית עם מטעמים לרוב, הדלקת נרות, סופגניות, ספינג' - כל אלו לצד המנה העיקרית !!! סושי והפעם מבית הונו Sushi&wok. עוד לפני שאמשיך חייבת לציין כי זה היה אחד הסושי הטובים ביותר שדגמנו עד היום, אימל'ה איזה שילובים מעניינים וממכרים, כאלו שכל ביס הוא פשוט חגיגת טעמים לחיך. 

עוד לפני שאמשיך חייבת קצת רקע על הונו Sushi&wok. הונו למי שלא יודע זו להבה ביפנית. מדובר במסעדה אסייתית כשרה ומיוחדת המשלבת מנות מכל מגוון הקשת כגון: סושי, סלטים, מוקפצים, מרקים ועוד. שף וצוות המסעדה בחרו בקפידה יתרה ובהתאמה לחיך הישראלי את התפריט הסופר עשיר ומגוון, עם טעמים שלא תדמיינו, עם ניחוחות מושלמים תוך הקפדה על שימוש בחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר והטרייה ביותר. 






מסעדת הונו שוכנת בגבעת שמואל ומספקת שירות משלוחים לכל האזור הסובב: גבעת שמואל,קריית אונו,פתח תקווה יהוד ואור יהודה. הונו Sushi&wok. למעשה מהמותג קם מתוך רצון ליצור סושי כשר ומודרני.

אז כאמור כפי שציינתי מעלה ביום ראשון השבוע עת הדלקנו את הנר השמיני בחנוכיה התאספנו אני ובני משפחתי הקרובה והתענגנו על ארוחת פינוקים מיוחדת שכללה מגש סושי עמוס טעמים מיוחדים , כאלו שטרם ראינו, ניסינו וטעמנו (ותאמינו לנו שאנחנו טעמנו ה-מ-ו-ן סושי). כל ביס של סושי יצר לונה פארק שלם של טעמים בחיך. שילובים סופר מהפכניים, מדוייקים מאוד וסופר מעניינים, כאלו עוד לא ניסיתם, מילה שלי! ילדי הסופר בררנים באוכל הכריזו נחרצות כי זה הסושי הטעים ביותר שטעמו עד היום- אז רק על זה מגיע להונו Sushi&wok שאפו ענק.




אנחנו קיבלנו מגש ספיישלי שמורכב כל פעם מטעמים מטורפים אחרים כך שזה עוד יותר כיף כי בכל מגש יש ממש מסיבת הפתעה, בין הרולים שדגמנו כיכבו: 








Skippy סלמון -סלמון אפוי בטריאקי, בטטה בציפוי של שבבי טמפורה, חמאת בוטנים ופקאן מסוכרים.
וולקנו- תערובת סלמון אפוי מתובל,בצל ירוק,אבוקדו ,מלפפון עירית,שומשום וקריספי סלק בליווי מיונז יפני.
סביצ'ה רול- ספייסי טונה, שבבי טמפורה, אבוקדו ומלפפון בציפוי של עירית, שוכב עם סביצה ספייסי טונה ושקדים קלויים.
מקסיקנה- סלמון אפוי בטריאקי, מלפפון ובטטה בציפוי של קריספי בטטה, שוכב עם סלט גוואקמולי, צ'ילי חריף ושומשום קלוי.
פרפל beet -סלמון אפוי, אבוקדו, מלפפון במעטפת סלק, סרירצה ומיונז יפני.

ועוד טעמים משוגעים, אתם כבר מבינים על מה אני מדברת? אימל'ה ואבל'ה איזה מגש מושלם, כבר מתכננת על עוד אחד כזה ממש בקרוב. 

מגש הספיישלים מגיע עם חמוצים אסייתים באמצע ורטבים גדולים.






אז חברים אם אתם נמצאים באיזורים שציינתי מעלה אתם יותר מחייבים להגיע, להזמין, להתפנק ולפנק את בני משפחתכם וחברכם מאחר ובאמת מדובר בסושי ברמה הגבוהה ביותר שטעמתם עם שילובים מנצחים וחלומיים. אתם עוד פה? רוצו להזמין. הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!

כשר.


כתובת:
אורנים 1 גבעת שמואל

טלפון להזמנות:
2919*



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה