יום שלישי, 7 בדצמבר 2021

ברויטמן- קמח, מים מלח והמון אהבה

מי שמכיר אותי יודע שאהבתי הגדולה בחיים הינה לחם על כל גווניו ובפרט לחמי מחמצת. יכולה לאכול במשך כל היום כריכים כאלו ואחרים וכלל לא צריכה משהו נוסף. לאחר אין ספור המלצות ברשת בחרנו בביקורנו האחרון באילת להתחיל את החופשה בביקור בלחם בברויטמן , דבר שהתגלה כמופלא די מהר.

ברויטמן הינה מאפיית לחמי מחמצת מסורתית הממוקמת מאז 2014 על ידי יובל זיו באילת. עוד בטרם אמשיך לספר אודות המאפייה אשתף אתכם כי פירוש השם "ברויטמן" הנו "איש לחם".זהו שם משפחתו של גדליהו ברויטמן, סבו של יובל, ואשר מעיד על העיסוק בו עסקו סבי סביו של יובל, שם, בפולין.

אז נחזור לענייננו, לחם ברויטמן  הינה מאפיית לחמי מחמצת מסורתית , כאן מכינים את כלל הלחמים ממחמצת בלבד לצד קמח, מלח ים אטלנטי ומים, בלחמים שלהם אין כלל תוספות מלבד כמובן תוספות כגון: גרעינים, אגוזים, זיתים, צימוקים ועוד. 

לחם ברויטמן הנה מאפיית לחמי מחמצת מסורתית. אנו מכינים לחמי מחמצת בלבד.למעט קמח, מלח ים אטלנטי ומים, אין בלחמים שלנו כל תוספת (פרט לתוספות כגון גרעינים שונים, אגוזים, זיתים וכד').

כלל חומרי הגלם ברמה הגבוהה ביותר , את הקמחים המעולים שלהם הם טוחנים במקום באבן ריחיים אותה ייבאו מאוסטריה. כאן לא תמצאו סוכר, משפרי אפייה ושמרים תעשיתיים, כאן כלל תסיסות הבצקים נעשות במקרר, תהליך המאפשר להאריך אותן למשך 24-96 שעות והתוצאה לפניכם, כלל המאפים באיכות וברמה הגבוהה ביותר. אם להודות באמת אני יכולה לחיות במקום כזה (רק אחר כך לא אצליח לעבור בדלת).




אז מה היה לנו? נסיך הבית חובב כריכי הסלמון בחר לו בכריך סלמון עמוס בכל טוב- לחמניה מקמח מחמצת טעימה במיוחד ובתוכה נחו להם סלמון איכותיגבינת שמנתמלפפוןשמן זיתדבשטחינהנבטים סינייםמלח ים אטלנטי- כל ביס חגיגה אמיתית לחיך- אין ספק שאם בוחרים את המעטפת החיצונית איכותית מקבלים כריך מושלם:




אחיו לעומתו בחר בפיצה טוסט - לחם בריוש עם גבינת מוצרלה, פרמז'ן, עגבניה, ממרח עגבניות , טפנד ושמן זית , כל אלה הוגשו במגש קרטון מפנק לצד ירקות טריים, זיתים וקוביות גבינת פטה איכותית - טוב, תקשיבו, אין ספק שהוא בחר טוב, אחד הטוסטים המוצלחים שדגמנו, כל ביס חגיגה , הוא התענג לו על המנה וממש לא רצה לשתף אף אחד ולו בביס:




 
בעלי בחר בכריך מוס טונה - לחמניית כוסמין מלאה ונימוחה במיוחד עם מוס טונהשמן זיתעגבניותלימון כבושמלפפון כבושדבשטחינהחסהביציםחרדלמלח ים אטלנטי- גם כאן בדיוק כמו בכריך הקודם מדובר בלחמניה סופר איכותית, טעימה ומפנקת המכילה בתוכה המון דברים טובים. כלל המרכיבים משתלבים מאוד יפה האחד עם השני וכולכם ככולם באיכות הגבוהה ביותר מה שגרם לכריך להיות פשוט מושלם וחוסל חיש מהר:



ואני כמובן צריכה להיות מעט שונה מכולם והזמנתי לעצמי בורקס גבינת פטה ותרד - טוב, תקשיבו, הבורקס הטעים ביותר שאכלתי עד היום!! חד משמעי!! הבורקס עשוי מבצק עלים מדופף עם המון חמאה צרפתית משובחת (מרגרינה אתם מבינים כבר שממש לא נכנסת לכאן כן?) מילוי נדיב ומדוייק מאוד, עכשיו ממש בא לי לנסוע עד אילת על מנת לאכול עוד מנה שכזו, אם אתם מבקרים שם אל תוותרו והזמינו גם לכם בורקס שכזה, אגב, יש במבחר מילויים מעניינים, יש גם תפוחי אדמה ובצל מטוגן, גבינה ועוד:




את הבורקס ליוויתי עם קפה קר וטעים במיוחד:



כלל המאפים נאפים מידי בוקר, ולעיתים גם בהמשך היום. הכל תוצרת יומית טרייה, איכותית ומפנקת. תמצאו כאן המון לחמים איכותיים, לחמניות, פוקצות, בייגלה, מוצרי מעדניה כגון: גבינות ויוגורטים, גבינות טבעוניות, מבחר ממרחים, ריבות, שמן זית, טחינה ועוד ועוד. 








אז חברים אם גם אתם מבקרים בקרוב באילת או אפילו תושבי אילת שחלילה לא מכירים את ברויטמן   אתם חייבים לקפוץ לבקר, הנאה סופר מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!! באמת, אחת המאפיות האיכותיות שהכרתי. כאן מביני העניין יהיו בעננים, אין כאן מוצר אחד שלא עשוי מחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לשוק להציע, איכות זה כאן!! חד משמעי!!


כתובת:
אלמוגים 17, אילת. 

טלפון להזמנות:
053-3000260



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה