יום שלישי, 28 בדצמבר 2021

ט"ו בשבט עוד רגע מגיע ולרגל המאורע קפצתי לרשת "בוסתן"

בעוד מספר שבועות נחגוג את אחד החגים האהובים עלי - ט"ו בשבט. לרגל המאורע יצאתי לבקר ולהכיר מקרוב את חנות בוסתן בסניפה החדש בפתח תקווה (למי שמכיר הם היו ממוקמים בקניון כפר גנים ועברו עכשיו לחנות גדולה יותר, מרווחת יותר במתחם החדש ממש ממול). 




את רשת בוסתן  אני מכירה כבר מספר שנים ומאוד אוהבת את המוצרים האיכותיים שלהם. הרשת נוסדה כבר בשנת 1985 על ידי האחים איתן ויש בוסתנאי. החנות הראשונה נפתחה ברמת השרון והציעה מוצרים איכותיים טריים ומפנקים שהשוק טרם זכה להכיר. החנות צלחה הצלחה מרובה ואט אט הצטרפו אליה חנויות נוספות וכיום הרשת מונה כעשרה חנויות ברחבי הארץ: קדימה, רמת שרון, פתח תקווה אם המושבות, פ"ת קניון הכיכר, תל אביב, יהוד, חולון, רעננה, קריית אונו וראש העין. בסניפי הרשת ניתן למצוא מגוון רחב , מפנק, טרי ואיכותי של פיצוחים בקלייה עצמית, קטניות , פירות יבשים, תבלינים טהורים, חלווה ועוד ועוד מגוון רחב של מוצרים טבעיים ומוצרים שפותחו באופן בלעדי לרשת. 







​אז כפי שציינתי אמש הגעתי לחנות החדשה בכפר גנים בפתח תקווה, החנות רחבת ידיים, הכל נקי, מצוחצח, מדוגם, מסודר לפי הקטגוריות השונות, כבר שנכנסים לחנות מבינים שהגענו למקום הנכון והמזמין ביותר. 







חיש מהר התחלתי להסתובב בחנות והעמסתי את העגלה בעוד ועוד פריטים איכותיים, טריים וטעימים מאוד. אתם חושבים שאנחנו כבר מוכנים לט"ו בשבט? אז זהו, שלא עד החג נעשה סבב נוסף. 







דבר נוסף שמאוד חשוב לי לציין, רשת בוסתן הינה חברה יצרנית , ייצור כחול לבן , המפעל ממקום בראש העין.






אחרי שהכרתי לכם את הרשת המקסימה נדבר על ט"ו בשבט הלוא הוא ראש השנה למניין השנים של פירות האילן בארץ ישראל וכפועל יוצא מכך חלק מהחגיגות קשורות כמובן בפירות כשאחד ממנהגי החג המוכרים הוא אכילת פירות יבשים.



שי בוסתנאי, מבעלי רשת בוסתן המתמחה במכירת כל סוגי הפירות היבשים אומר כי: "כבר כמה שנים שלא נרשמת עלייה ברכישת פירות יבשים לפני ט"ו בשבט. זו כבר לא אותה תנועת הלקוחות שהיינו רגילים אליה בשנים עברו". ומוסיף: "אם עד לפני כמה שנים דאגנו למלא את מלאי הפירות היבשים המיוחדים שאנו מוכרים ברשת לפני טו בשבט, הרי שהיום יש דרישה יום יומית לפירות יבשים והקניה מתבצעת באופן רגיל לחלוטין וסדיר לאורך כל ימות השנה כשהעליה מורגשת דווקא לפני חג הפסח".

בוסתנאי מסביר עוד כי גורמים נוספים שמשפיעים על התנהגות הצרכנים בבואם לרכוש פירות יבשים מצביעה גם על המודעות המתעצמת לצריכת אורך חיים בריא , כלומר, במקביל לרכישת הפירות היבשים המוכרים ו"הרגילים", תמרים, צימוקים, לדר, ומשמש, התפתחה תעשייה של ייבוא פירות יבשים טבעיים אקזוטיים כמו: אננס, תאנים, מנגו, תות . ולכל פרי יבש שאנו מכירים עם סוכר ומשמרים יש מקבילה טבעית ללא סוכר. ניתן להגיד שזו השפעה של המודעת ההולכת וגוברת לצריכת אורח חיים בריא.

הידעתם כי :

הפירות היבשים האהובים על הילדים הינם : ( לפי סדר יורד): משמש, בננה צ'יפס, אננס מסוכר, תות מסוכר.

ואצל המבוגרים הינם (לפי סדר יורד) : תמרים, משמש, תאנים, שזיפים, אננס טבעי.

אז חברים, אם גם אתם כמונו אוהבים איכות זה המקום בעבורכם, כאן תמצאו את המגוון הרחב ביותר, בטריות יוצאת דופן, בצבעים, ניחוחות וטעמים סופר מובחרים. רוצו לאחד מסניפי הרשת, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה