יום שני, 27 בדצמבר 2021

פינוקי השבת שלנו עם טעים לי

הלוחמת שלנו חזרה בשבת האחרונה לחופשה מפנקת במיוחד. לאחר מספר שבועות שלא הייתה בבית רשימת הדרישות שלה היית ארוכה מתמיד והפעם בין שלל המטעמים שביקשה העלתה גם מספר קינוחים שממש התחשק לה. כן, כן, מאז גיוסה כלוחמת בשירות קרבי היא מגיעה אחת לשבועיים שלושה עם דרישות אין סוף (אבל כמובן הכל בקטע טוב, לאחר אכילת יותר מידי מנות קרב אני יכולה להבין אותה).

בסופ"ש האחרון הגיע משלוח סופר מפנק מטעים לי. טל סטודנטית לניהול עסקי וחינוך ועובדת בעמותה של מנהיגות בני נוער. בת 27 עם המון תשוקה לאפייה אשר הקימה את טעים לי- עסק בוטיקי של אפייה איכותית עם מבחר רחב של פינוקים שווים במיוחד. טל מאז ומעולם אהבה את תחום האפייה, אפתה תמיד לעצמה, למשפחתה, לכל אירוע וחגיגה , לקחה קורסים וסדנאות רבות ולאחרונה עשתה את ההחלטה הנכונה וקפצה למיים, הגשימה את חלומה והקימה את טעים לי.

האהבה וההנאה הגדולה שלה הינה לראות אנשים נהנים מהתוצרת שהיא מכינה, אוכלים בהנאה ובכייף. טל כמובן לא נחה על השמרים וקיים בה הרצון להמשיך ולהתפתח ואף בהמשך להכין קינוחים בריאים וטעימים ולתת מענה לכאלו שלא יכולים להינות מהקינוחים המושחתים הללו, ללמוד על קינוחים ללא גלוטן וללא סוכר ולעשות אותם הכי טעימים שאפשר כדי לאפשר לעוד אנשים להנות.

היום טל מכינה את המאפים והקינוחים בפתח תקווה ואיזור החלוקה הינו פתח תקווה , קריית אונו וגבעת שמואל, ישנה אופציה גם לאיסוף עצמי.

אז רגע לפני השנה החדשה שעתידה להגיע ממש בימים הקרובים טל שלחה מארז סופר מפנק ואיכותי שכלל מגוון רחב של מטעמים שכלל בני הבית חגגו עליהם והתענגו על כל ביס וביס. 





המארז המפנק כלל בין היתר:

עוגת גבינה בסקוויטים עם גנאש שוקולד חלב- החבר'ה שלי מאוד אוהבים עוגות ביסקויטים וזו הייתה פשוט מדהימה, עוגה קטיפתית ונימוחה עם שכבה נדיבה ומיוחדת של גנאש שוקולד מפנק:



עוגת שמרים מפנקת- מי שמכיר אותי יודע שאני חסידה גדולה של עוגות שמרים, יכולה לאכול אותן לארוחת בוקר, צהריים וערב וזו הייתה פשוט מדהימה, מצד אחד נדיבה במילוי טעים ומפנק ומצד שני נימוחה ורכה- שלמות זה כאן:




בלונדיז בייגלה- אימל'ה ואבל'ה מה זו החגיגה הזו? קינוח מושחת , טעים ומפנק שממש רבנו על כל קוביה וקוביה שלו, אני חושבת שגם אילולא היה לנו קילו מהם הם היו מתחסלים חיש מהר, אליפות כמה שזה טעים:





עוד הגיעו במארז מבחר שברי שוקולד ב3 טעמים (שוקולד מריר, חלב ולבן) עם פקאנים/שקדים- גם הם בדיוק כמו קודמיהם היו פשוט מדהימים, כל אחד היה טעים מקודמו, עוגיות אמסטרדם (שהלוחמת שלנו חטפה מבלי שאף אחד הצליח לדגום), עוגיות שוקולד ציפס, עוגיות מושלגות ועוד. כלל התוצרת הייתה סופר מובחרת ואיכותית, באמת התענגנו על כל ביס וביס וממליצה בחום. 




אז חברים אם גם אתם רוצים להפתיע את יקירכם לחגיגות השנה החדשה ואף לאחר מכן זה המקום בעבורכם, הזמינו עוד היום (אגב מארזים לחגיגות סוף השנה ניתן להזמין עד יום רביעי אז מהרו). מי שיקבל את המארז יודה לך על הפינוקים המושלמים, יתענג על כל ביס וביס. אתם עוד פה? רוצו כבר עכשיו להזמין, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי. 


טלפון להזמנות:
052-3572828 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה