יום ראשון, 19 בדצמבר 2021

SAG – פתרונות קסם לניקוי, הגנה, תחזוקה ושימור

 לא אחת חברותיי ובנות משפחה פונות אלי על מנת לקבל המלצה כזו או אחרת על מוצר ניקוי כזה או אחר. לפני מספר חודשים נחשפתי למותג SAG  ומאז נשבתי בקסמם, כל המוצרים שלהם סופר איכותיים - פתרונות קסם של ממש. כל מוצר מוצלח מקודמו ונותן את המענה המושלם לכל כתם ולכלוך כזה או אחר. 

היום אני רוצה להמליץ על מספר פריטים חדשים על המדף שפשוט עשו אצלינו קסמים.

הראשון והמושלם הינו MagicStone- אבן הקסם לניקוי כללי- טוב תקשיבו!! אימל'ה, אין דברים כאלו!! אבן הקסם המושלמת ביותר שיצא לי להכיר עד היום. כשמה כן היא- האבן עשויה מחומרי מחזור אקולוגיים, בצפיפות גבוה, אינה מכילה רעלים ואינה מזהמת. כאשר מתקיים החיכוך בין התשתית המטופלת לאבן, האבן תסיר את הכתם או הלכלוך ללא כל פגיעה בתשתית המטופלת. אופן היישום פשוט וקל ליישום. 



האבן עשויה מחומרים אקולוגיים, 100% ידידויים לשימוש. בעלת ידית אחיזה נוחה אשר בזכות כך ניתן לנקות בקלילות ובמהירות כל כתם קשה.

היא מלווה אותי בכל כתם ולכלוך עיקש בבית, התחלתי לנקות עימה הכל, פשוט הכל. השימוש הראשון היה בניקוי הגז ופשוט עשתה לנו קסמים. יש לי כיריים העשויות זכוכית שחורה שפשוט הייתי רגע מלזרוק אותם. מהיום הראשון שרכשתי אותם נדבקו להם שאריות שומן עקשניים שפשוט לא הצלחתי להוריד, די סקפטית אמרתי לעצמי ייאלה ננסה את האבן הזו ונראה מה היא שווה לפני שאני מחליפה את הכירים, אימל'ה פשוט שלמות, זכיתי בכיריים חדשות. מעבר לכך פשוט כל לכלוך עיקש (אמש אפילו את הטוסטר ניקיתי) אני שולפת את האבן ועושה קסמים.  

באמצעות אבן הקסם:

ניתן לנקות ולחדש אסלות ולהסיר את כל האבנית שהצטברה והלכלוך. 
ניקוי כתמי חלודה מאריחי גרניט פורצלן וקרמיקה, שיש קיסר, אבן גרניט פורצלן.
ניקוי שאריות שומן שרוף מרשתות מנגל וגריל.
חידוש סירי נירוסטה משומנים שרופים או הצטברות של חלודה.
ניקוי שאריות של צבע מאריחים.
כתמים שונים מספי קרמיקה העשויים מתכת.
הסרה וניקוי שאריות של סיליקון.
ניקוי וחידוש כלי עבודה, מתאים גם לעבודה בסביבת מוסך.
ניקוי מיכון תעשייתי חקלאי.


מוצר נוסף שפשוט להיט היסטרי- ספריי לניקוי מזגן – מזגנית Mz200




פעמיים בשנה בעלי עושה טיפול מסיבי למזגן, מפרק את כלל החלקים, שוטף, משפשף ומטפל באופן יסודי כך שהמוצר הזה הגיע בול בזמן. מדובר למעשה בתרסיס קצף לניקוי וחיטוי מזגנים ביתיים. המוצר מנקה ביעילות את סוללות המזגן מלכלוך , עובש ובקטריות, מחטא ומשמיד חיידקים, משפר את יעילות המזגן, מנטרל ריחות רעים.

ביישום עצמי קל ופשוט ניתן לנקות את המזגן באופן יעיל ולבד! ללא חברת ניקיון.

כולנו הלוא יודעים כי במהלך השימוש במזגן, המזגן פולט ויונק אוויר, בפעולה הזו המזגן צובר לכלוך, אבק, בקטריות, פטרת הנגרמים מלחות והצטברות של שומנים הנתפסים על צלעות המזגן ועל גבי הבטרייה, על אף הפילטר של המזגן שבהחלט עובד קשה על מנת לספק לנו אוויר נקי. לכן, לא די בכך לנקות את הפילטרים החיצוניים, אלא גם את המסננים הפנימיים אשר נמצאים מאחורי כיסוי הפלסטיק- הם בעצם אחראיים על טיבו של המזגן.

באמצעות המזגנית- ניתן לחטא ב 99% את צלעות המזגן , הבטרייה וחלל המזגן מחיידקים, פטריות ובקטריות.
בפעולה פשוטה של- רסס, נקה, נגב והפעל. בזכות כךחיי המזגן יארכו, המזגן יפעל באופן איכותי וטוב יותר. התוצאה לאחר השימוש בתרסיס מיידית!

המוצר האחרון שהגיע ואף בשימוש קבוע אצלינו הינו - משמיד עובש - מיועד להסרת עובש וטחב מחדרים רטובים, מקלחות, מקומות סגורים הסובלים מתופעת עובש, טחב. מיועד להסרת טחב ועובש אשר הצטבר על גבי משטחים, אבני גינה, ריצופי חוץ. מסיר כתמי עובש מאמבטיות, חרסינה, קרמיקה, פלסטיק, משמיד חיידקים.

לטיפול מהיר ויעיל.



עם התכשיר ניתן לנקות את הגומי ומיכל הנוזלים של מכונות הכביסה- רעיון מושלם שאני פשוט אימצתי, אחת לשבוע מנקה את המכונת כביסה באופן יסודי עם המוצר וכך המכונה שומרת על עצמה לאורך זמן.
עם התכשיר ניתן לנקות כתמים מכיורים סופגים אשר הכתמים נשארים.


המוצר אינו מתאים לשימוש על עץ, אלומיניום, בגדים וטפטים. יש לרסס את המקום הרצוי ולהמתין מספר דקות. יש לשפשף היטב ולשטוף במים. במקרים קשים ניתן לחזור על הפעולה שנית. יש לשטוף במים את המשטח המטופל לפני כל שימוש בחומר אחר. למניעה-יש לרסס פעם בשבוע.


את שלל המוצרים ניתן לרכוש באתר SAG .

טלפון להזמנות ובירורים:
1599-501-777



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה