יום רביעי, 15 בדצמבר 2021

שבת מפנקת עם אחלן ג'חנון

 

מאז פרוץ נגיף הקורונה לחיינו אני מאמצת עוד ועוד עסקים קטנים וביתיים באהבה גדולה. מבינה כי אנשים למדו בזכותה דבר או שניים ולא אחת מחשבים מסלול מחדש. כך גם החבר'ה מאחלן ג'חנון אשר מכינים ג'חנון וקובניות בעבודת יד עם מלא אהבה וחום ומשווקים לנו הלקוחות עד הבית ו/או באיסוף בתיאום מראש.



ילדי מאוד אוהבים ג'חנון ובעיקר הלוחמת הפרטית שלנו אשר הגיעה לחופשת השבת שלה, על כן רגע לפני שבת החלטתי לבצע הזמנת ג'חנון מלאת טעמים. קראתי אין ספור המלצות ברשת והחלטתי שגם אנחנו חייבים לטעום, לדגום ולדווח. 

אז כאמור את ההזמנה ביצעתי כבר ביום שלישי ותיאמנו אספקה ליום שבת בשעה 10.00 בבוקר (אגב, ניתן להזמין ג'חנון קפואים ולאפות לבד בבית ו/או לחילופין לקבל כמונו הזמנה של ג'חנונים מוכנים). 

ההזמנה הגיעה במועד המדוייק, הג'חנון היה חם וטרי במיוחד, קיבלנו הנחיות מה לעשות עימו במידה ולא אוכלים באותו הרגע (וכך היה כי כל החבר'ה שלי עוד היו במיטות). לצד הג'חנון קיבלנו ביצים קשות, רסק עגבניות טרי טרי, סחוג ביתי, קונפי שום, לימון כבוש ואף חומוס ביתי שהחבר'ה מכינים תוצרת ביתית. כמו כן קיבלנו טעימת לחם שום ביתי וטעים וקובנית. 








אז ראשית הג'חנון- טוב, תקשיבו, אתם כבר מכירים אותי, לרוב אני מכינה הכל וכך גם בגזרת הג'חנונים וכאן המנה פשוט לא ביישה סבתא תימניה שמכינה באהבה. העלים דקיקים דקיקים עם המון שכבות, הבצק מתקתק במידה הנכונה והניחוח מושלם. הילדים שלי ממש אהבו. 






הקובנית הייתה רכה ומדהימה, טעימה במיוחד. כשהייתי ילדה קטנה היינו מתארחים כל שבת אצל חברה של אמא שלי, תימניה אסלית שהייתה מכינה מידי שבת קובנה. זה היה בדיוק הטעם הזה!! אימל'ה חזרתי 30 שנים אחורנית לאותו הניחוח והטעם ועל כך שאפו ענק!!



חברים, אם גם אצלכם אוהבים ג'חנון ו/או קובנות זה המקום בעבורכם, תקבלו כאן ג'חנון/קובנה טריים, חמים, איכותים ומיוחדים מאוד. הכל נעשה כאן באהבה גדולה וזה מורגש בכל ביס וביס. מעבר לטעמים הנפלאים השירות כאן סופר מוקפד ואיכותי. מילה זו מילה ואפילו עיכוב של 10 דקות נעשה בהודעה מראש (מודה, לא מכירה תופעה כזו אצלינו בארצנו הקטנטונת). 

ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת למזמינים, מילה שלי!!

אל תשכחו להזמין מראש אחרת לא מבטיחה שיהיו לכם ג'חנונים וקובניות.

איסוף בתיאום.

משלוחים :
ר״ג, גבעתיים, ת״א.

להזמנות חיייגו:
054-7149676



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה