יום רביעי, 22 בדצמבר 2021

במיוחד לימי החורף- משחקי גולה

עוד בטרם הגיעה "כרמל" לארצינו התאבזרתי במשחקי הקופסא החדשניים והמגניבים ביותר שהכרתי לאחרונה. על משחקי גולה שמעתי רבות והחלטתי שאני חייבת להזמין את משחקי הקופסא שלהם לזמן איכות משפחתי. אם יש משהו שאנחנו אוהבים זה לשבת סביב שולחן השבת לאחר הארוחה - אני, בעלי וארבעת ילדינו ולשחק יחדיו, לצחוק, להנות ולהשתעשע יחדיו מזמן איכות שאין שני לו. 

מניחה שרובכם לא מכירים עדיין משחקי גולה ובדיוק בעבורכם מיועדת הכתבה הנ"ל. משחקי גולה הוקמו על ידי גליה ודניאל, זוג נשוי, צעיר ומקסים המתגוררים בצפון הארץ. מעט לאחר החתונה מצאו את עצמם מפתחים את המשחק הראשון שלהם וחיש מהר הבינו שזו אהבתם הגדולה והפכו אותה למקצוע. כיום הם חושבים וחולמים משחקים. את המשחקים הם מלווים בכל השלבים- החל מהפיתוח כמובן לצד אנשי חינוך, תקשורת ועיצוב וכלה בניסויים, באיורים ובהפצה (את הייצור השאירו לסינים).

כיום במגוון יש להם שלושה משחקים אך אני מניחה שעם הכשרון והדרייב האדיר שיש לזוג המקסים הזה חיש מהר יהיו עוד ועוד משחקים.

אז מה היה לנו? הצטרפו אלינו לחגיגה:

פיצה בעיר




תתכוננו להתמכר!! כמה פעמים התחשק לכם לפתוח פיצריה ? זה בדיוק המשחק בעבורכם, כאן תקבלו משחק מהנה לכל המשפחה! המשחק משלב אסטרטגיה ומזל, מצריך חשיבה יצירתית ועוזר לפיתוח מיומנויות השכנוע והתקשורת הבין אישית.

ישבנו לשחק את המשחק 2 מבוגרים וחמישה ילדים (ביניהם בני 24,23,21, 15 ו-9) וכולם ככולם פשוט התמכרו, ישבנו על המשחק שעה שלמה וכבר מחכים לשישי הקרוב על מנת להמשיך לשחק. כאן על כל שחקן לשרת לקוחות, להרוויח כסף באמצעותו ניתן לרכוש מגוון אפשרויות, לשדרג את הפיצרייה ולהתקדם במשחק.




ניתן לעשות עסקים עם הפיצריות השכנות של שאר השחקנים (והעירקים שלי הסוחרים יופי יופי עשו עסקים עם הפיצריות השכנות). בעזרת מסחר נכון עם השחקנים האחרים, התנהלות נכונה וגם מזל תוכלו להתקדם במשחק!

השחקן הראשון שהצליח לשרת 10 לקוחות הוא המנצח!




המשחק הינו דינאמי, מרתק, תחרותי ושיתופי כאחד, מתנהל בקצב מסחרר, משאיר את השחקנים מרותקים, מלאי התלהבות. המשחק מזמן תקשורת בין אישית, שכלול הכישורים החברתיים ויכולת השכנוע, מעניק תחושת העצמה וכמובן שכיף לשחק אותו!

מיועד לגילאי 8 ומעלה , כאן ניתן לשחק 2-5 שחקנים כך שהצטרפנו והפכנו לזוגות זוגות במשחק. ממליצים בחום. 


זוכר אותי?




 משחק זיכרון מאתגר ותחרותי, קליל, מהנה וכיפי - תשכחו מכל מה שהכרתם עד היום.

במשחק כל שחקן מקבל אליו קלפי חיות מאוירים אותם עליו לנסות ולזכור (בזמן הזה עליו להזדרז על מנת שהשחקנים האחרים לא יספיקו לזכור את קלפיו). מטרתו של כל שחקן היא למצוא את הזוגות של הקלפים שברשותו (מתוך מאגר קלפים שבמרכז) ולנסות לקחת זוגות קלפים של שחקנים אחרים – בתנאי שהצליח לזכור אותם!

המשחק מחזק את יכולת הזיכרון, תכנון ואסטרטגיה, יש בו גם הרבה מזל. מתאים לקטנים וגדולים כאחד, מזמן משחק אינטראקטיבי, תחרותי, סוחף, מותח ומשעשע. משחק זיכון שעוד לא הכרתם.

את המשחק הזה הבן שלי בן התשע לקח לבית הספר להפסקה פעילה , הוא ובני כיתתו שיחקו בהנאה ורק חיכו להפסקה הבאה על מנת שיוכלו לחזור לשחק (מזל שבכל ימות השבוע היו ימים גשומים והם שחקו בכיתה בהנאה מרובה).




מתאים מגיל 6 ומעלה, 2-4 משתתפים.


אינדיאנס - משחק קלפים




את המשחק הזה עדיין לא פתחנו אך שומרים אותו בנאמנות ליום שישי הקרוב - לזמן האיכות שלנו. כאן מדובר במשחק קלפים קליל, זריז ומהנה לכל המשפחה - שמרענן את משחקי הקלפים על המדף. קטן וקומפקטי, ניתן לשחק בכל זמן ובכל מקום.

במשחק כל שחקן מקבל ערימת קלפים ממנה עליו להיפטר באמצעות הנחת קלפים שונים לפי חוקיות המשחק. ניתן להניח קלפי מספרים או קלפים מיוחדים שיוכלו לקדם אתכם אל הניצחון!

השחקן הראשון שמצליח להיפטר מכל הקלפים שברשותו מנצח במשחק!

המשחק משלב אסטרטגיה, מזל וזריזות. מצריך ריכוז ותשומת לב לפעולות של השחקנים האחרים על מנת לבחור את המהלך הנכון שיקדם אתכם אל הניצחון. המשחק מרתק, משעשע, דינאמי, מחזיק אתכם חדים ודרוכים... ובעיקר מלאי סיפוק ועם רצון לשחק שוב ושוב...




המשחק מתאים מגיל 6 עד 99, ל-2 עד 4 משתתפים.
ניתן לשחק גם עד 6 שחקנים (יש לחלק לכל שחקן 20 קלפים).

אז חברים, אם גם אתם אוהבים משחקי קופסא זה המקום עבורכם. כאן תמצאו משחקים לא שיגרתיים, כאלו שלא תמצאו בכל מקום (וזה הכי כיף לטעמי), משחקים מאוד איכותיים, מאוד מיוחדים , כאלו שיגרמו לכם לרצות לשבת לשחק עוד ועוד. אין לי ספק כי כל מי שירכוש את המשחקים יהנה במיוחד. אז אתם עוד פה? רוצו להזמין עוד היום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!

משלוח חינם ברכישה מעל 200 ש"ח. 

אספקה בכל חלקי הארץ.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה